Onko sinulla yläasteen kotitalouden kirja annettu kotiin ja onko se sulla vielä tallessa?
Onko sinulle kotitalouden kirja ollut tarpeellinen kun muutit nuorena vanhempien kotoa omaan kotiin?
Mitkä jutut kirjassasi on olleet hyödyllisimmät?
Mikä oli/on sun lempiresepti kirjasta?
Kommentit (10)
Oli hyviä reseptejä, mutta oli pakko karsia tavaraa reilulla otteella yhden muuton yhteydessä.
Tallessa on ja käytössäkin. Teeleipiä, lihapullia ja pizzataikinan teen kirjan ohjeita soveltaen. Nyttemmin jo ulkomuististakin usein.
Oli tarpeellinen. Ne siivousosiot oli hyviä. Äidilläni oli raskaat ja kummalliset siivoustyylit. Pyykkiä kin pesi miten sattui Ruokaohjeet oli perustasoa.
Ruokaohjeet olivat mauttomia ja kouluruoan tasoisia. Itse piti soveltaa ja maustaa eri tavalla saadakseen niistä maistuvaa. Räiskäleohjetta käytän edelleen ulkomuistista. Paista ohukaisia, älä paksukaisia- kohta oli kyllä koululaisten älyn aliarvioimista.
En saanut, koska lama. Opettaja pahoitteli asiaa.
Aikuisena sain melkein samanlaisen (eri painos) kirjan jostain.
On tallessa ja käytän edelleen, vaikka kouluajoista on 20 vuotta.
Onko kellään ohjetta siihen kierresidottuun koulun keittovihkokirjaan, jossa oli ohje wienerpulliin, jonkinlaisia paperivuokakupeissa paistettavia leivonnaisia?
Me jouduimme itse ostamaan kirjat, joten itselle se jäi ja käytössä on edelleen.
Laman ja rahapulan takia ei saatu. Olen kuitenkin saanut myöhemmin melkein samanlaisen kirjan jostain (eri painos) ja se on tallessa.
up