Tyttäreni 26v on edelleen sinkku
Harmi kun ei tunnu puolisoa löytyvän millään. Opinnotkin on ohi eikä sieltäkään löytynyt ketään. Nyt on niin kiireinen töissä, että milloinkohan ehtii edes etsiä puolisoa?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haluaa vain olla yksin. Niin minäkin haluan
N27
Tätä pelätään
Mitä pelottavaa tässä on
Miehiä pelottaa ajatus itsekseen pärjäävästä naisesta.
No AP miksi et etsi hänelle miestä?
No voi kyynel 😪 Minä olen 20v vanhempi ja ollut aina sinkku. En täysin omasta tahdostani, mutta minkäs teet. Niillä korteilla pelataan, mitkä on jaettu.
Itse löysin lasteni isän 32-vuotiaana. Ei ne ikäiseni miehet parikymppisenä pystyneet vakiintumaan. Seurustelin useaan otteeseen noin puoli vuotta - vuoden, mutta niin vain ruoho oli aina vihreämpää muualla. Nämä miehet perustivat perheen lähempänä neljääkymppiä.
Ehti siinä iskeä pieni epätoivo, vaikka mitään vikaa minussa tuskin oli: olin kaunis, hoikka, korkeakoulutettu ja hyvässä työssä, asuin kivassa omistusasunnossa. Miehiä kyllä pyöri ympärillä, olivat vaan vääränlaisia.
Nyt olen nelikymppinen ja jo eronnut lasteni isästä. Ja jopa nelikymppisenä minulle oli kysyntää, sillä löysin uuden, rakastavan miehen. Eka liitto ei kaduta, sillä sain ihanat lapset.
Töissä näen kun ne 25-35-vuotiaat, kauniit ja fiksut naiset tuskailevat, ettei miestä löydy. Nykyään meno on Tinderin takia vielä karumpaa. Vaikka Tinderistä minäkin nykyisen miesystäväni löysin.
Eise ole mikään ihme että on sinkku kun 18–29-vuotiaista nuorista aikuisista vähintään ylipainoisia on 47% miehistä!!!! Järkyttävää! Tervettä miestä on vaikeaa löytää.
Lähde: https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/1c40091d-0599-4e0a-aeea-4c2b…
Onnellinen tytär. Opinnot takana ja työpaikka alla noin nuorena. Eikä ole miestä roikkumassa mukana.
Mihin sitä kumppania tarvii jos pärjää yksin?
Itsekin olen pärjännyt hyvässä suhteessa tietokoneen kanssa vuodesta 1997.
M30
Mitä pelottavaa tässä on