Tyttäreni 26v on edelleen sinkku
Harmi kun ei tunnu puolisoa löytyvän millään. Opinnotkin on ohi eikä sieltäkään löytynyt ketään. Nyt on niin kiireinen töissä, että milloinkohan ehtii edes etsiä puolisoa?
Kommentit (68)
Akka juoksee kylän jokaisen miehen sängyssä ja sitten ihmettelee, kun kunnon miehet ei kelpuuta. Koomista, että akka ei tajua.
Kuule äiti.
Minulla on kyllä seurustelukumppani mutta en viitsi häntä esitellä sinulle kun alat heti ahdistelemaan avioliitto- ja vauvauteluilla.
Vierailija kirjoitti:
Hänen ikäisensä miehet pelaavat videopelejä päivät pitkät ja tuijottavat tietokoneitaan/puhelimiaan. Ei mikään ihme, että nykynuoret ei enää pariudu
Ja mitä tekee saman ikäiset naiset? Tuijottaa instagramia, netflixiä ja puhelimiaan.
Eiköhän sillä ole vakkaripolkijana Jamal tai pari.
Vierailija kirjoitti:
Kuule äiti.
Minulla on kyllä seurustelukumppani mutta en viitsi häntä esitellä sinulle kun alat heti ahdistelemaan avioliitto- ja vauvauteluilla.
täähän se
Vierailija kirjoitti:
Ikävuodet 25-35 kannattaa tehdä töitä ja keskittyä varallisuuden keräämiseen ja itsensä kehittämiseen. Sen jälkeen voi sitten miettiä seurustelua, parisuhdetta ja perhettä.
Ensiksi omat asiat kuntoon!
Hyvä että sulla on naisten hedelmällinen ikä noin hyvin hanskassa, omien geenien jatkumistasi ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Monet nuoret naiset pysyvät pitkään sinkkuina koska nykyinen deittimaailma tindereineen ja muineen on naisille loppumaton karkkikauppa josssa riittää maisteltavaa.
Sama koskee toki pientä joukkoa halutuimpia miehiä.
Tai olisikohan myös niin että iso osa ei halua sinne reviteltäväksi. Itse en halua ainakaan naamaani tuhansien tuntemattomien ruuduille arvosteltavaksi ja myös kaiken maailman hullujen tavoitettavaksi.
Varmasti on monia minun kaltaisiani, joille tuo "karkkikauppa"-ajattelu aiheuttaa lähinnä syvää inhotusta. En todellakaan halua kerätä kilometrin mittaista partnerilistaa, enkä usko moisesta ihmisiä kertakäyttötavarana esittelevästä sovelluksesta löytyvän minunhenkisiäni (ehkä vanhanaikaisia?) tyyppejä. En siis deittaile ollenkaan - ura, harrastukset ja ostamani kodin laitto riittää.
t. sinkku 27v
Miksi on pakko pariutua? Eikö jokainen saa tehdä tämän valinnan itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian nuorena "löydetyt" puolisot ovat niitä, joita ei olisi pitänyt löytyä alkuunkaan, koska maku kehittyy ja muuttuu. Kolmikymppisenä alkaa jo tajuta, mitä edes kannattaa etsiä.
Ilman kokemuksia ei elämästä myöskään ymmärrä mitään. Eikä ihmissuhteista. Asioilla aina kääntöpuolensa.
Elämässä ylivoimaisesti tärkeimmässä roolissa on oma ammatti, työnteko ja sitä kautta oman elämän rahoittaminen. Ihminen joka keskittyy täysillä työhönsä ymmärtää tästä varmaan aika paljon enemmän kuin sellainen, jonka päivästä huomattava osa kuluu kaiken maailman turhien ihmissuhdedraamojen selvittämiseen.
Siellä se ottaa takarööriin isoa melaa tälläkin hetkellä. Ei äitille kaikkea kerrota
Parisuhteen löytäminen on tänä päivänä ihan mahdoton juttu. Tapailukulttuuri on muuttunut niin paljon ja nykyään arvostetaan sellaista kertakäyttömeininkiä ja herkemmät miehet ja naiset jää tästä touhusta rannalle kokonaan. Missä nämä ihmiset voisivat edes tavata toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Lesbo. Voit syyttää itseäsi kasvattajana mutta et geenien siirtäjänä. Lesbous ei ole periytyvää.
Joku viisas ei ymmärtänyt lukemaansa ja kuvittelee, että koska homoseksuaalisuus ei ole perinnöllistä, se ei myöskään muka ole synnynnäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävuodet 25-35 kannattaa tehdä töitä ja keskittyä varallisuuden keräämiseen ja itsensä kehittämiseen. Sen jälkeen voi sitten miettiä seurustelua, parisuhdetta ja perhettä.
Ensiksi omat asiat kuntoon!
Hyvä että sulla on naisten hedelmällinen ikä noin hyvin hanskassa, omien geenien jatkumistasi ajatellen.
Puhe taisi olla ensisijaisesti parisuhteesta eikä lapsista. Ja mitä niillä lapsille tekee? Ja aina voi adoptoida jos sellaisen välttämättä haluaa
Niin olin minäkin 26-vuotiaana. Tapasin 28-vuotiaana mieheni ja nyt 3 vuotta myöhemmin on muksu tulossa. Miksi sinä stressaat lapsesi elämästä jollain vauvalla? Hän elää omaa elämäänsä ja tapaa jonkun jos haluaa tai on tapaamatta.
Ehkä haluaa vain olla yksin. Niin minäkin haluan
N27
Hmmm... Onko tytöllä siis kuitenkin aktiivinen se ksielämä ja panoja?
26 paha ikä. Jos menee sen yli, voi olla ettei enää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haluaa vain olla yksin. Niin minäkin haluan
N27
Tätä pelätään
Ilman kokemuksia ei elämästä myöskään ymmärrä mitään. Eikä ihmissuhteista. Asioilla aina kääntöpuolensa.