Miehen kommentti
Miehen kommentti jäi vaivaamaan. Oltiin mökillä ja mies sanoi tavanomaiseen tapaansa: Pitäisikö meidän? Se on hänen tapansa ehdottaa seksiä. Yleensä se on ok, nyt sanoin, että miksi hän aina puhuu kuin hoidettavasta urakasta kun kyse on kuitenkin hauskanpidosta.
Mies sanoi, että kyllä paskallakin pitää käydä vaikka ei sekään aina hauskaa ole tai huvita.
Mun täytyy sanoa, että mä pahoitin mieleni. Oli mielestäni turhan karski. Ymmärrän kyllä miesten fysiologiaa ja tarvetta tyhjentyä, mutta en mä halua ajatella seksiä niin, kun ollaan kuitenkin oltu viisi vuotta pariskuntana.
Mä kuitenkin pidän seksiä tapana osoittaa rakkautta ja hellyyttä. Nyt tulee mieleen rinnastus vessassa käyntiin. Joo ei pantu, ja nyt mökötetään molemmat.
Oliko mies rehellinen vai turhan ilkeä?
Kommentit (66)
Ihan tavallista. Ei mulla ainakaan ole mitään romanttisia kuvitelmia parisuhteesta. Sehän on perustarpeiden täyttöä varten.
Minun miehelläni on joskus tapana sanoa päälle, että meni rojut ränniin. En minä,siitä pidä, mutta miehet joskus puhuu rumasti. Ei ehkä ole tarkoituksellisen loukkaava, ehkä pitää sua vähän kuin yhtenä jätkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe tuossa mitään pahaa. Olen nainen.
Samoin. Ei seksin tarvitse olla elämän keskipiste.
Tuolla parilla loppuunseksi ennen kuin he ovat olleet yhdessä kriittistä seitsemää vuottakaan. En minä ainakaan naisena kostuisi tuollaisesta pitäisikö meidän kysymyksestä ollenkaan. Siihen ei tarvita kovin kummoista kilpakosijaa, että ap lähtee lopullisesti.
Lienet melko nirso nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa parisuhdetta mies saa rentoutua ja puhua asioista suoraan? Vai pitääkö romanttista höpinää jatkaa naisen sievistelyn takia vuodesta toiseen? Oi rakastellaan rakas, rakastan sua niin.
Olen nainen enkä kovin romanttinen. En kaipaa tuollaisia imeliä rakkaudentunnustuksia, kynttiläillallisia ym.
Mutta kumppania pitää silti kunnioittaa. Kunnioittaminen on myös osoitus rakkaudesta. Jos kumppanini vertaisi seksiä paskalla käymiseen niin kyllä minäkin loukkaantuisin.
Miksi loukkaantuisit? Itsetunton hankkiminen voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläni on joskus tapana sanoa päälle, että meni rojut ränniin. En minä,siitä pidä, mutta miehet joskus puhuu rumasti. Ei ehkä ole tarkoituksellisen loukkaava, ehkä pitää sua vähän kuin yhtenä jätkistä.
Hyi helv*tti. Oikeesti.
Naiset, ymmärtäkää, että romantiikkaa on vain elokuvissa. Turhaan sitä itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaisit päävastuun seksin ehdottamiseen, voisit tehdä sen haluamallasi tavalla ja mies voisi lopettaa ehdottelun. Luulen vain, että se vaatii vaivannäköä, eikä siten sovi monelle naiselle alkuunkaan.
Tämä. Meiltä loppui seksielämä kokonaan, kun jätin ehdottelun vaimolle. Aina oli halukas, kun ehdotin, mutta omat haluni hävisivät, koska hän ei itse ollut aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa parisuhdetta mies saa rentoutua ja puhua asioista suoraan? Vai pitääkö romanttista höpinää jatkaa naisen sievistelyn takia vuodesta toiseen? Oi rakastellaan rakas, rakastan sua niin.
Olen nainen enkä kovin romanttinen. En kaipaa tuollaisia imeliä rakkaudentunnustuksia, kynttiläillallisia ym.
Mutta kumppania pitää silti kunnioittaa. Kunnioittaminen on myös osoitus rakkaudesta. Jos kumppanini vertaisi seksiä paskalla käymiseen niin kyllä minäkin loukkaantuisin.
Vaan kun se paskalla käynti vain tuntuu joskus niin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, ymmärtäkää, että romantiikkaa on vain elokuvissa. Turhaan sitä itkemään.
No, mulla on sitä kyllä ihan omassa elämässäni miehen kanssa. Toiset osaa, toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi loukkaantuisit? Itsetunton hankkiminen voisi auttaa.
Kommentin kirjoittajallahan just on omanarvontuntoa niin paljon, ettei hänelle puhuta kuinka sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulla on sitä kyllä ihan omassa elämässäni miehen kanssa. Toiset osaa, toiset ei.
Väitätkö, ettet ole kyllästynyt siihen laiskaan sikaan, joka ei osaa tiskata?
Jos miehen tapa ehdottaa seksiä on sinulle yleensä ok, niin mistä hänen olisi pitänyt arvata, että nyt se ei enää olekaan? Toki hänen reaktionsa oli tyhmä, mutta tyhmää oli sinultakin alkaa häntä moittimaan sanavalinnasta, joka ennen on ollut ihan ok.
Ehkä teidän kannattaa jutella asiasta ilman että kummastakaan leivotaan syyllistä tai väärintekijää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe tuossa mitään pahaa. Olen nainen.
Samoin. Ei seksin tarvitse olla elämän keskipiste.
Tuolla parilla loppuunseksi ennen kuin he ovat olleet yhdessä kriittistä seitsemää vuottakaan. En minä ainakaan naisena kostuisi tuollaisesta pitäisikö meidän kysymyksestä ollenkaan. Siihen ei tarvita kovin kummoista kilpakosijaa, että ap lähtee lopullisesti.
Lienet melko nirso nainen.
Periaatteessa kyllä. Olen tottunut hyvään, annan parisuhteelle ja perheelleni paljon, hemmottelen rakkaitani ja odotan myös itse saavanj hyvää. Sitä myös saan. Olen onnekas nainen, kun löysin ihanan mieheni 25 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaisit päävastuun seksin ehdottamiseen, voisit tehdä sen haluamallasi tavalla ja mies voisi lopettaa ehdottelun. Luulen vain, että se vaatii vaivannäköä, eikä siten sovi monelle naiselle alkuunkaan.
Tämä. Meiltä loppui seksielämä kokonaan, kun jätin ehdottelun vaimolle. Aina oli halukas, kun ehdotin, mutta omat haluni hävisivät, koska hän ei itse ollut aloitteellinen.
Sullahan OLI hyvä tilanne, jos aina oli halukas, kun ehdotit.
Se pitäisikö- sana on ihan ok. Sitä käytetään paljon, pitäiskö syödä, käydä kaupassa jne. Se p......käynti ei oikein ollut niin romanttista ilmapiiriä luova. Jos on pitkään ollut miehen kanssa niin kyllähän ne voivat sanoa noin.
Naiset näkee sen rakkautena, ja miehet vain tarvitsevat letun jota lypsätä. Nämä ovat sukupuolieroja.
Ps. sitä "rakkautta" lohkeaa helpoiten kännissä, darrassa tai kosinnan jälkeen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv*tti. Oikeesti.
Onko hyi huomata mitä tuli tehtyä? Ei ole pakko maata pumpattavana.