Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti

Vierailija
04.07.2021 |

Miehen kommentti jäi vaivaamaan. Oltiin mökillä ja mies sanoi tavanomaiseen tapaansa: Pitäisikö meidän? Se on hänen tapansa ehdottaa seksiä. Yleensä se on ok, nyt sanoin, että miksi hän aina puhuu kuin hoidettavasta urakasta kun kyse on kuitenkin hauskanpidosta.
Mies sanoi, että kyllä paskallakin pitää käydä vaikka ei sekään aina hauskaa ole tai huvita.

Mun täytyy sanoa, että mä pahoitin mieleni. Oli mielestäni turhan karski. Ymmärrän kyllä miesten fysiologiaa ja tarvetta tyhjentyä, mutta en mä halua ajatella seksiä niin, kun ollaan kuitenkin oltu viisi vuotta pariskuntana.

Mä kuitenkin pidän seksiä tapana osoittaa rakkautta ja hellyyttä. Nyt tulee mieleen rinnastus vessassa käyntiin. Joo ei pantu, ja nyt mökötetään molemmat.

Oliko mies rehellinen vai turhan ilkeä?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeä mies, jota ei ole kotona kasvatettu.

Vierailija
2/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään pahaa. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkäö kyllä mitenkää imartelevana pitäis jos sanottais noin...

Mutta miehet on miehiä.....

Jos mies muuten hyvä mies ni antaisin anteeksi tuon :D

Vierailija
4/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko ne avio-ongelmat tulla aina tänne kertomaan? Kyllä teidät tunnistetaan.

Vierailija
5/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo vain siitä, että sinä et ole kovin innostava ja viehättävä ap. Mies pitää sinua pakkopullana ja kassien tyhjennykseen sopivana välineenä, mutta eipä sen enempää.

Jos siis haluat olla enemmän, niin jotain pitäisi tehdä. Olen ollut mieheni kanssa kauan ja mies on vieläkin umpirakastunut minuun. Hän myös tietää miten saa minut innostumaan ihan täysillä.

Vierailija
6/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollakin ulosannilla saa naista niin minulla pitäisi olla haaremi syöttämässä rypäleitä suuhuni samalla kun kisaavat kuka ottaa minulta suihin.

Vierailija
7/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mikä ääliö juntti miehesi on.

Vierailija
8/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo vain siitä, että sinä et ole kovin innostava ja viehättävä ap. Mies pitää sinua pakkopullana ja kassien tyhjennykseen sopivana välineenä, mutta eipä sen enempää.

Jos siis haluat olla enemmän, niin jotain pitäisi tehdä. Olen ollut mieheni kanssa kauan ja mies on vieläkin umpirakastunut minuun. Hän myös tietää miten saa minut innostumaan ihan täysillä.

Jotenkin minustakin tuntui niin ilkeältä, että ajattelen samoin, ei rakasta minua enää ja halusi tahallaan loukata.

Jotain pitäisi tehdä, mitä sillä tarkoitat?

Vierailija
9/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mies ehdottaisi kerrankin seksiä noin, niin sanoisin, että "ei pitäisi". Jos mieheni vertaisi seksiämme paskalla käymiseen, niin hännsaisi siitä lähtien harrastaa seksiä ilman minua.

Valitsin mieheni hyvin ja meillä menee tosi kivasti yhdessä. Oliko ap sinun mies paras minkä sait? Vai ainoa minkä sait? Joutuiko mies tyytymään sinuun?

Vierailija
10/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin minustakin tuntui niin ilkeältä, että ajattelen samoin, ei rakasta minua enää ja halusi tahallaan loukata.

Jotain pitäisi tehdä, mitä sillä tarkoitat?

Jutella miehen kanssa? Tehdä itsesi mielenkiintoisemmaksi ja seksistä parempaa? Vaihtaa miestä?

Vierailija
11/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa parisuhdetta mies saa rentoutua ja puhua asioista suoraan? Vai pitääkö romanttista höpinää jatkaa naisen sievistelyn takia vuodesta toiseen? Oi rakastellaan rakas, rakastan sua niin.

Vierailija
12/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ei seksin tarvitse olla elämän keskipiste.

Vierailija
13/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön juntti. En katselisi hetkeäkään.

Vierailija
14/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehellä pelkoa näyttää aitoja tunteita? Jos normaalilla tunne-elämällä varustettua miestä panettaa, niin hän tekee aloitteen jollain muulla tavalla kuin heittämällä ratkaisemattoman pallon ilmaan, että "pitäiskö meidän".

Vierailija
15/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa parisuhdetta mies saa rentoutua ja puhua asioista suoraan? Vai pitääkö romanttista höpinää jatkaa naisen sievistelyn takia vuodesta toiseen? Oi rakastellaan rakas, rakastan sua niin.

Aika juntti mies olisi, jos puhuisi naisensa ja rakkaansa kanssa koko ajan karkeasti ja rumasti. Hän voi puhua työasioistaan ja muista arkisista asioista suoraan, mutta sen verran pitää olla pelisilmää, että seksistä, rakkaudesta ja rakkaastaan puhuu kauniisti ja arvostaen. Kuulostaa siis siltä, että mies ei ole enää ihastunut, saati rakastunut naiseensa, onko koskaan edes ollut?

Nyt voisi olla hyvä hetki vaihtaa parempaan. Jos suhteeseen jää, niin ihan omalla vastuulla ja miehen karkeus pitää hyväksyä. Ehkä mies haluaa itsekin junttimaista karkeaa kieltä ja käskyjä?

Vierailija
16/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ei seksin tarvitse olla elämän keskipiste.

Tuolla parilla loppuunseksi ennen kuin he ovat olleet yhdessä kriittistä seitsemää vuottakaan. En minä ainakaan naisena kostuisi tuollaisesta pitäisikö meidän kysymyksestä ollenkaan. Siihen ei tarvita kovin kummoista kilpakosijaa, että ap lähtee lopullisesti.

Vierailija
17/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on hauska. :D

Vierailija
18/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaisit päävastuun seksin ehdottamiseen, voisit tehdä sen haluamallasi tavalla ja mies voisi lopettaa ehdottelun. Luulen vain, että se vaatii vaivannäköä, eikä siten sovi monelle naiselle alkuunkaan.

Vierailija
19/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollakin ulosannilla saa naista niin minulla pitäisi olla haaremi syöttämässä rypäleitä suuhuni samalla kun kisaavat kuka ottaa minulta suihin.

No, nythän se "naisen saaminen" loppui.

Vierailija
20/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee taas miehen ja naisen välisen eron. Nainen kaipaa tunnetta, flirttiä, kosketusta. Mies voi panna sanottuaan tuolla tavalla. En syytä enkä kiitä kumpaakaan, mutta vaikeaa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä