Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vauvan kanssa uskaltaa tehdä??

Vierailija
07.07.2014 |

"Saat kesävauvan helpompi kuin talvivauva"

älä mene rannalle

älä mene ulos

Pysyttele viileässä

Varo sääskiä

älä ota omaa aikaa ei sitä tarvitse vauva-aika on niin lyhyt menee heittämällä

älä juo yhtäkään siideriä

älä mene ravintolaan tulee vaikeaa

älä käytä vaunuja se on luonnotonta

mökillä varo sitä ja tätä

älä älä älä!!??!!

Mitä h**vettiä tässä voi tehdä?? Oon ollu pian 2 kk sisällä pesimässä vauvan kanssa ihokontaktissa tissinä kun kaikki on niin hemmetin vaarallista ja lapsi kuolee kätkyttiin jos ei imetä tai kuljettaa vaunuissa ja tulee traumoja kun ei ole koko ajan iholla. Tuttipullo on imetyspaholaisen keksintö ja mies ei ikinä voi antaa äidin nukkua 8 tuntia koska unisyklit ja vauvan ahilaatiokauhu! Eikä äiti tarvi unta, koska vauva-aika on niiiiin lyhyt.

some on vaarallinen ja äitiysfanaatikot on perseestä nyt mä alan elää ja lähen vauvan kans kauppaan joka on täynä bakteereja ja ilman kallista kantoreppua tai liinaa ku on nuo vaunut!!

Äitiydestä saa syyllistettyä niin helposti kun asiat vielä selittää mukafaktoilla ja väsynyt äiti uskoo.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva vaunuihin ja menette ulos nauttimaan hienosta säästä

Vierailija
2/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen?

Hengitä syvään, rentoudu ja tee kuten parhaalta tuntuu. Vauvan kanssa voi tehdä melkein mitä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua ei oo kukaan syyllistänyt? Mä oon muutenkin tehnyt niin kuin oon itse parhaaksi nähnyt.

Ps. Kätkyt: kätkyeeseen.

Vierailija
4/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:02"]Vauva vaunuihin ja menette ulos nauttimaan hienosta säästä

[/quote]

Eipä muuten tämäkään aina onnistu. Meidän vauva alkaa huutaa heti vaunuihin laitettaessa. Oli sitten hereillä, valmiiksi nukuksissa, täyteen syötetty jne.

Vierailija
5/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:02"]Esikoinen?

Hengitä syvään, rentoudu ja tee kuten parhaalta tuntuu. Vauvan kanssa voi tehdä melkein mitä vain.

[/quote]

kiitos oli pakko purkaa täälläki pyörii varmasti moni fanaatikkiäidin uhri.minua jopa syyllistettiin siitä kun vauva oli 2 h hoidossa, että saatiin ristiäisiin eväkset ostettua. Vauva ei kuulemma muista enää äitiä uskomatonta!

-ap

Vierailija
6/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitus tekee mestarin. Ota rennosti. Sulla on liikaa tietoa ;) tai et osaa suodattaa sitä. Tee niin kuin haluat, pääasia että nautit! :) kyllä vauvan kanssa voi tehdä melkein mitä vaan, ja kesä on parasta aikaa ruokailla vaunujen kanssa terasseilla. Tee piknikkejä, rannalla vauva ja vaunut varjoon. Anna varjossa vauvalle ilmakylpyjä. Juo lasi kuohuvaa. Käykää museoissa. Maailma on teidän!

Vierailija
7/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme frendejä sulla! :D

Vierailija
8/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on täynä ryhmiä ja oma ajattelukyky hämärtyi kun seurasin näitä ohjeita. Imetyskin menee pilalle jos vauva nukkuu liian hyvin ja ai niin paras oli kun jossain sanottiin vauvan nukkuvan luonnottoman pitkän pätkän yössä. Väkisinkö herätän jos toista nukuttaa, että äiti saa sylitellä ettei VAAN tule traumoja...

Vierailija
9/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 oli siis ap

Kiitos 7 viestisi sai minut itkemään :D

Vierailija
10/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet liikkeelle ja nautit, älä kuuntele ahdistavia ohjeita. Perusjuttu...jos sulla on kuuma tai kylmä, varmasti on vauvallakin. Älä ylipue, suojaa auringolta, muista juottaa...muuten teet ja meet niinkuin haluat.

Vierailija
11/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mulla oli vauva turvakaukalossa rannalla kun ite uin, turvakaukalossa kun söin huoltsikalla ja kantorepussa metsäretkellä. Sitten kun vauva oppi liikkumaan, hän söi kissan kuivikepelletit ja kissan kanssa samalla kipolla. Multaakin hän on syönyt jonkin verran. Terve yksivuotias nyt.

Ei se ole posliiniesine, se on vauva ja se osaa kertoa jos ei tykkää jostain.

Vierailija
12/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahilaatiokauhu???

Vierailija
13/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa: Päivän hyvä työ on tehty :) kun lähdet liikkeelle vauvan kanssa, pidä oma pää kylmänä. Älä hermoile, että vauva itkee tms. Ole levollisin mielin, niin vauvakin on. Jos siitä huolimatta, vauva itkee niin jatka reissuja. Opit lukemaan vauvaa, ennakoimaan nälkää ja unia, opit taitavaksk vaunuhyssyttelijäksi. Vauva tottuu kaupungilla ja turuilla ja toreilla liikkumiseen, kasvaa isommaksi ja kas voit huoletta laittaa hänet jo ravintolan syöttötuoliin ruokailemaan. Kotona nyhjäämällä kaikista reissuista tulee hasardeja ja kynnys kasvaa. Ps. Museoissa, kauppakeskuksissa, ikeassa parhaat tilat ruokkia ja imettää, monissa paikoissa tarjolla vaippoja, mutta muista pitää noin pienellä varavaatteet ja vaipat mukana, sekä leluja ja juotavaa. Satsaa hyvään termariin tai osta sufet kahviloista. Tosin äitiysraha hupenee jälkimmäisellä nopeammin! ;) 3 kk vauva voi jo osallistua harrastuksiin, katso elokuusta eteenpäin alueesi vauvajumpat, sirkukset, ilmaiset kerhot etc.

Vierailija
14/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista varoa mörköjä vielä

Vierailija
15/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kiitos vinkeistä 7! :)

Ainii ne mörötki vielä

Vierailija
16/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vauvan kanssa sitä mitä itse haluat ja jaksat. Vuosi sitten, kun oma vauva syntyi, tein pitkiä vaunulenkkejä, kävin ostoksilla. Meillä kävi paljon kyläilijöitä. Katsoin elokuvia tai luin kirjaa imettäessäni. Nukuin vauvan kanssa samassa sängyssä, koska se oli helpointa, vaikka joku sen tuomitsee ja toinen taas puolustaa. Jos vauvan kanssa tuntuu hankalalta lähteä minnekään, ei ole pakko lähteä vaunulenkkejä pidemmille reisuille. Kunhan ulkoilet, kun nyt on hienot säät. Älä murhedi, mitä muut tekevät vauvan kanssa. Teet sitä mikä itsestä tuntuu parhaalle.

Vierailija
17/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:42"]Ahilaatiokauhu???

[/quote]

Vauvalle tulee paniikki jos alle 1v on yötä pois vanhempiensa luota. Jännä että vauvoilla kuitenkin on suojavaisto joka tekee sen jotta vauva kiintyy hoitajaansa ei väliä onko biologinen tai vaihtuuko lennosta esim huostaanotto

Vierailija
18/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun puistossa. Vauva on alle 1v ja oli nyt eka kerran yötä poissa eikä saanut mitään kauhuja.

Jos vauva ei viihdy vaunuissa kuten meidän refluksi vauva ei viihtynyt silloin ihan pienenä niin tein siten, että laitoin vaunukopan päätyyn pyyhkeen rullalle, koppaan kova pohjainen kantokoppa, joka siis oli pienessä kohoasennossa. Alkoi viihtymään paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän