Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten "siisteys", HYI!

Vierailija
04.07.2021 |

Ihan ällöttää, kun lukee täältä näitä juttuja: Ihmiset vaihtaa lakanoita tyyliin kuukauden välein, tai 1/2-vuoden välein,HYI. Säästävät vettä vetämällä vessan kerran päivässä, HYI! Peseytyvät pari kertaa viikossa, HYI!

Eikö teitä itseä ällötä?!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mielestäni aika soittaminen, mutta noihin verrattuna olen hyvinkin siisti. Kuka oikeasti haluaa mennä kuseen käryiseen vessaan tarpeilleen?

Vierailija
2/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon mielestäni aika soittaminen, mutta noihin verrattuna olen hyvinkin siisti. Kuka oikeasti haluaa mennä kuseen käryiseen vessaan tarpeilleen?

Tämä,hyi olkohon! :D Itse säästän mielummin jostakin muusta, kuin omasta tai kotini hygieniasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää tämä vain on.

Vierailija
4/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämää tämä vain on.

No ei kait sitä silti tarvii likaisena elää. :O

Vierailija
5/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämää tämä vain on.

No ei kait sitä silti tarvii likaisena elää. :O

Tarvitsee.

Vierailija
6/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä vedensäästäjät ihmettelevät, kun pönttö pinttyy ja lasite menee pilalle. Uudet wc-pöntötkään eivät ole ilmaisia.

Vierailija
7/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teidän perseitä kutittaa miten jotkut toiset elävät? Jos joku haluaa olla likainen ja elää sotkun keskellä niin mitä se muka muille kuuluu?!?

Vierailija
8/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanoiden vaihtoon voin samaistua, muuten kyllä siivoan normaalin usein.

Vierailija
9/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä vedensäästäjät ihmettelevät, kun pönttö pinttyy ja lasite menee pilalle. Uudet wc-pöntötkään eivät ole ilmaisia.

Ei paljoo haittaa, jos on vuokraluukku jossain Mellunmäessä. :D

Vierailija
10/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa niissä on omat vesimittarit eli motiivia veden pihtaamiselle ei ole.

Vierailija
11/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää se tapa, ettei lattioita enää luututa. Joko imuroidaan tai vedetään kuivalla rätillä. Ainakin itse pidän paljain jaloin olosta ja luuttuamisen jälkeen lattia tuntuu ihan toisenlaiselta.

Vierailija
12/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää se tapa, ettei lattioita enää luututa. Joko imuroidaan tai vedetään kuivalla rätillä. Ainakin itse pidän paljain jaloin olosta ja luuttuamisen jälkeen lattia tuntuu ihan toisenlaiselta.

Siis TÄH? Ei pestä lattioita vai? Kyllä mä ainakin moppaan parin viikon välein. :)

Vierailija
13/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, terveisiä täältä Mellunmäen vuokraluukusta. Vaihdan lakanat 2 vk välein (tyynyliinat kerran viikossa), imuroin 2 kertaa viikossa. Käsipyyhkeen vaihto 2 kertaa viikossa, samoin kylpypyyhkeen. Kylppärin kuuraan perusteellisesti kerran viikossa. Juuri tänä aamuna pesin kylppärin ja kaikki sen pöntön kranssit sekä kuurasin sen vihreällä pöntönpesuaineella. Raikasta ja siistinnäköistä täällä on.

Vierailija
14/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko hyysholli on puunattava hinkattava kiilloitettava lattiasta kattoon kolme kertaa viikossa joka ikistä nurkkaa ja sopukkaa myöten. jos yksikin pölyvillakoira löytyy ,kaikki huonekalut ,ihan kaikki ,uuuuuulos ja koko sivu uudestaan.

😠

Vierailija
15/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt.

Vierailija
16/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus yritin tuota, mutta kahdessa päivässä se pöntössä lojuvan kusen haju alkoi ällöttää. Haisee todella pahalta, kun tuore kusi sekoittaa vanhan kusiveden pintaa ja haju tulee nenään. Se ei ole kusen hajua, vaan jotain kananmunapaskan hajua.

Nykyään veden säästämiseksi kusen lavuaariin.

Vierailija
17/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus yritin tuota, mutta kahdessa päivässä se pöntössä lojuvan kusen haju alkoi ällöttää. Haisee todella pahalta, kun tuore kusi sekoittaa vanhan kusiveden pintaa ja haju tulee nenään. Se ei ole kusen hajua, vaan jotain kananmunapaskan hajua.

Nykyään veden säästämiseksi kusen lavuaariin.

"Kusen lavuaariin"!!!!! :D :D :D En kestä.

Vierailija
18/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

peckepayla kirjoitti:

koko hyysholli on puunattava hinkattava kiilloitettava lattiasta kattoon kolme kertaa viikossa joka ikistä nurkkaa ja sopukkaa myöten. jos yksikin pölyvillakoira löytyy ,kaikki huonekalut ,ihan kaikki ,uuuuuulos ja koko sivu uudestaan.

😠

Niin tai sitten ihan normaalisti huolehtia vaan kotinsa siisteydestä, mutta sehän ei tietenkään ole mielestäsi vaihtoehto.

Joko oltava täysin pskan keskellä asuva sottaaja tai siivousfriikki.

19/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota veden säästämistä. Suomessa ei ole pulaa vedestä, ja vesi on halpaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa muiden elämäntavat mitenkään. Olen siisti ihminen, ja huolehdin hygieniastani erinomaisesti, mutta ihan evvk, miten joku muu elää.

Kannattaa ap muistaa, että sinullakin on takuuvarmasti kotona tai omissa hygieniatavoissasi jotain, jota joku muu pitää puutteellisena ja hyhhyttelee. Oman sädekehän kiillottelu siisteyden takia on aika.... no, noloa ja pienisieluista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä