Miten merkkaatte CV:hen vankilassaoloajan?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cv:ssä on yleensä meriitit. Lusiminenko on mielestäsi sitä?
Jos ei merkitse mitään, niin CV:hen jää siihen kohtaan aukko. Aukot ovat pahinta mahdollista myrkkyä työnantajille.
Ei enää. Aukoton cv oli boomer juttu.
Valtion palveluksessa salaisissa tehtävissä.
Opiskelisin ihan mitä tahansa ja peittäisin sen sillä.
1.9.2015-2.9.2020 Kirjanpitorikos ja törkeä petos, Vantaan vankila
Tuolla sain kirjanpitäjän paikkani :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikostensa peittely on varma tae, että muutosta ei ole tapahtunut. Ainakaan parempaan suuntaan.
Ei sitä tarvi nyt kätellessä ilmottaa kaikille ettö oon muuten istunu taposta ja raiskauksesta.
Toisaalta monipuolista osaamista yleensä arvostetaan.
Siellä se on muiden työkokemusten joukossa kun kesätöissä olin vankilassa.
Mutta asiaan: kukaan ei ikinä kysy mitään CV N aukoista. Esim olin 7 vuotta lasten kanssa kotona, eikä se ole työnantajia mietityttänyt.
Esim. yksityiset pysäköintifirmat varmaan palkkavat ihan mielellään vähän karskimman taustan omaavan kaverin.
Kukaan ei jaksa lusia edes puolta vuotta vankilassa opiskelematta, osallistumatta kursseille tai tekemättä töitä. Vain vakavasti masentuneet ja pedofiilit saattavat maata selleissään koko vankeusajan.
Vangin päiväraha on myös isompi, jos tekee jotain, joka edistää yhteiskuntaan palaamista vankeusajan jälkeen.
Tuosta pitäisi myöntää automaattisesti työkyvyttömyyseläke.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa lusia edes puolta vuotta vankilassa opiskelematta, osallistumatta kursseille tai tekemättä töitä. Vain vakavasti masentuneet ja pedofiilit saattavat maata selleissään koko vankeusajan.
Vangin päiväraha on myös isompi, jos tekee jotain, joka edistää yhteiskuntaan palaamista vankeusajan jälkeen.
No joo, mutta joku yrttien pussittaminen näyttäisi kovin hassulta mun akateemisessa CV:ssäni.
Samoja lurjuksia, ennen ja jälkeen. Poikkeuksiakin mahdollisesti on.
Mansikanpoimija Itä-Afrikassa. Työtodistus tuhoutui tulipalossa enkä saanut enää yhteyttä työkohteeseen.
Monissa töissä vaaditaan rikosrekisteri.
Vierailija kirjoitti:
Virpi Butt hakee töitä?
Suomessahan on muitakin vankilassa olleita kuin Nti Butt.
Vierailija kirjoitti:
Mansikanpoimija Itä-Afrikassa. Työtodistus tuhoutui tulipalossa enkä saanut enää yhteyttä työkohteeseen.
Auton kilpientekijänä, tykkään käsillätekemisestä, mutta haluaisin ehkä hieman monipuolisempaa työtä. Sitten ajanjakso. Ei kaikki tiedä, että Suomen autokilvet tehdään kaikki Sörkän vankilassa.
Työkaveri tuli meille RiSen kautta, joten ei tarvinnut CVtä. Ja nyt jälkeenpäin on kirjoittanut meidän firman nimen CVhen, vankilassaolo ajalle.
Sanna Marinin erityisavustaja. Kukaan ei pysty pitämään kirjaa tuosta armeijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vankilaopinnoista ja töistä vankeusaikana saa todistuksen, josta ei käy ilmi, missä on ollut. todistukset sait jo vapautuessasi. Jos ne on kateissa, ota yhteyttä vankilaan ja pyydä kopiot todistuksistasi.
No mikä siinä kertotaan työnantajaksi?
Näiden vankilasta vapautuneiden todella vaarallisten rikollisten hyysäämiseksi on perustettu varsinainen armeija. Tulee sitten työpaikalla niin työtekijöille kuin asiakkaille pienoisena yllätyksenä, että meidän Pena onkin pistänyt perheen/ vaimon/ tyttöystävän/lapset/naapurin/kaverinsa jne. kylmäksi.
Laitoin, että olin kiertämässä maapalloa 8 vuotta.