Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kesäloma selvästi rassaa palstan kotiäitejä

Vierailija
07.07.2014 |

Kun katsoo, miten vihamielisiä kirjoituksia viime aikoina on ollut. Etenkin vapaaehtoista lapsettomuutta kohtaan oikein huokuu katkeruus. Oletteko muut huomanneet samaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rassaa ainakaan mua. Olen järkännyt lapset pois kotoa kesäkuun alusta elokuun alkuun ja saan tehdä ihan mitä lystään.

Vierailija
2/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 13:13"]Ei rassaa ainakaan mua. Olen järkännyt lapset pois kotoa kesäkuun alusta elokuun alkuun ja saan tehdä ihan mitä lystään.

[/quote]

Reilua. Miten sen teit? Ja miksi? Et siis näe lapsiasi kahteen kuukauteen. Aika julmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 13:13"]

Ei rassaa ainakaan mua. Olen järkännyt lapset pois kotoa kesäkuun alusta elokuun alkuun ja saan tehdä ihan mitä lystään.

[/quote]

Oho, mihin olet lapset laittanut?

Vierailija
4/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rassaa. On vaan yks mukula :) Olem saanut myös paljon aikaa itsekseni koska minulla on puoliso!

Vierailija
5/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 13:13"]Ei rassaa ainakaan mua. Olen järkännyt lapset pois kotoa kesäkuun alusta elokuun alkuun ja saan tehdä ihan mitä lystään.

[/quote]

Reilua. Miten sen teit? Ja miksi? Et siis näe lapsiasi kahteen kuukauteen. Aika julmaa.

[/quote]Lapset ovat mummolassa, ensin miehen vanhemmilla ja sitten mun vanhemmilla jotka asuu ulkomailla. Lähtivät kesäkuun 9. päivä ja palaavat elokuun 3. päivä. Toki olen kaks kertaa käynyt päivän, kaks olemassa miehen vanhempien luona, mutta kummallakaan kerralla lapset ei halunneet kotiin kaupunkiin vaan ilmoittivat jäävänsä "ikuiksi ajoiksi" maalle mummun ja paapan luokse. Alunperin oli tarkotus että tulevat sieltä kodin kautta ja valmistellaan toi ulkomaan reissu, jonne lähden viemään lapset 11.7. eli ens perjantaina, mutta nyt sovittiinkin että menevät suoraan Tukholmaan Arlandaan mummun ja paapan kanssa ja nähdään siellä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi