Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi uskonut sanovani näin hellehulluna nyt on aivan liian KUUMA

Vierailija
04.07.2021 |

Tulis ny vähän viileämpää, vattu tätä kestä kukaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkii. Älä valita vaan nyt NAUTI.

Vierailija
2/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ensi viikon loppu puolelle on luvattu sateita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian kuumaa voi ollakaan. hyvä kun muistutit. On tässä ollut liian kauan pimeässä ja viileässä, nyt pitää lähteä ulos lenkille ja uimaan!

Vierailija
4/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden ääreen ja suojaan auringolta.

Vierailija
5/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saapi.

Vierailija
6/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hellehullu joka NAUTTII..!

Olen syntynyt väärään ilmastoon, helteelle oloni on energinen, ja jaksan liikkua normaalia enemmän, tuntuu ettei lenkiltä (kävelen, en juokse) malttaisi ollenkaan pois kun on niin kiva olla ulkona.

Suihkun jälkeen uudestaan ulos pihalle aurinkoon.

Myös mieli on hyvä, tuntuu että hymyilen koko ajan. Olen joskus miettinyt geenitestin tekemistä, olen "suomalaisen vaalea" mutta ihoni ei pala ja ruskettuu suht hyvin. Toki käytän aurinkorasvaa, mutta joskus jos "unohtunut" (esim. pikainen piipahdus venähtänyt) ei iho ole yhtään edes punoittanut.

Hattua yleensä pidän pään suojana, joskus jos pitkään auringossa ilman hattua voi tul,a vähän huono olo.

Vierailija
7/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tällä hetkellä toimivaa ilmastointia. Ennen olen nauttinut, vaikka olis kuin kuuma, mut nyt on ihan veto pois kun aurinko paistaa koko asuntoon 14-21.30. Viileän sisäilman vastapainoksi on ollut kivaa mennä itseään ulos käristämään, mutta nyt ei edes huvita mennä ulos.

Vierailija
8/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa pidän helteestä, kun olen varannut kylmän hotellihuoneen koko pahimmaksi hellearjeksi (vknloput mökillä).

Oma kämppä pätsi Kalliossa. Ensimmäistä kertaa oikeasti nautin helleulkoilusta Helsingissä, kun tietää että pääsee kylmään nukkumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän