Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkitteko kylppärin kaappeihin kylässä ollessanne?

Vierailija
07.07.2014 |

Kun olet kylässä, kurkitko kylppärin kaappeihin?

Mitä etsit?

Mitä olet löytänyt?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kurkin. En etsi erityisesti mitään, olen avoimin mielin. En ole kyllä koskaan löytänyt mitään mielenkiintoista.

Vierailija
2/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kurki. Jos joku kurkkii, niin miksi? Mua ei kiinnosta toisten hammasharjat ja -tahnat tai naaman pesuaineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kurki.

meillä on peilikaapissa lasikuulia, jotka solahtavat lattialle melkoisella kilinällä, kun joku avaa oven. Siinä sitten selittävät, mitä olivat kaapista etsimässä :-9

Vierailija
4/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
5/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:33"]

En kurki.

meillä on peilikaapissa lasikuulia, jotka solahtavat lattialle melkoisella kilinällä, kun joku avaa oven. Siinä sitten selittävät, mitä olivat kaapista etsimässä :-9

[/quote]

Ette sitten varmasti itsekään availe kaapinovia?

Vierailija
6/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kurki.

[/quote]

Tällaista ansaa juuri pelkään. :( En kyllä usko, että puhut totta, sillä sittenhän te ette voi itsekään käyttää kaappia. -2

Vierailija
7/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kurkin joskus en. meidan kaappiin saa kurkkia, toinen peilikaapin ovista on yleensa aukikin valmiiks etta saan nopeasti tarvitsemani asiat. ei tulis mieleenkaan mitaan ansoja viritella. .itteeni nolottas enemman kun vierasta. .

Vierailija
8/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kurkita kyllä perkele.

Vierailija
9/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosta ja muutenkin kunnioitan toisten yksityisyyttä.

Vierailija
10/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:33"]En kurki.

[/quote]

Oot aika vainoharhainen. Jostain kumman syystä ei ole kuulat pahemmin tainneet tipahdella. Katsos kun ihmiset ei yleensä toimi niin ;)

Vierailija
11/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että tuo on kyllä todella tavallista. -2

Vierailija
12/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kurki. Hyvän kaverin luona jos lainaan häneltä esim. vanupuikkoa tms. niin saatan sen ottaa kaapista itsekin ja tietysti samalla näen mitä kaapissa on. Mutta en kyllä ymmärrä miksi joku ihan muuten vaan kurkkisi vessan kaappeihin, eihän niissä yleensä mitään mielenkiintoista säilytetä. Vai säilytetäänkö? En tiedä, kun en ole kurkkinut.

Vierailija
13/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kurki, kuten en yleensäkään toisten ihmisten kaappeihin katsele. Poikkeuksena vessassa nyt ehkä se tilanne, että rullasta on paperi loppu ja toivon, että jostain kaapista löytyisi lisää :D 

Mutta mua jo nuorena ärsytti äärettömästi se, kun äiti pohdiskeli, että pitää kaapit siivota juhlia varten jos vaikka joku vieras kurkkaa kaappiin. Se oli aina sellainen "mitä ihmettä, miksi kukaan imbesilli katselisi meidän kaappeihin juhlissa"-hetki. Mutta ehkä äiti oli sitten törmännyt tällaisiin ihmisiin, koska en näe hänen itsensä kurkkivan toisten kaappeihin.

Vierailija
14/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen kurkkii toisten kaappeihin? En voi käsittää, itseäni ei kyllä kiinnosta pätkääkään toisten kaapit. Ja mulle on toisaalta ihan sama jos joku kurkkii meidän kaappeihin, ei siellä ole luurankoja, dildoja, aseita, homoja tai mitään muutakaan erikoista. Siis mitä te, jotka toisten kaappeihin kurkitte, oikein toivotte löytävänne? Kertokaa pliis, minä nyt en vain ymmärrä tätä juttua ollenkaan.

Vierailija
15/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Mun mielestä ois äärimmäisen loukkaavaa jos joku kurkkis mun kaappeihin niin en itsekään niin tee. Jos tarvitsen jotain niin voin kysyä ja luvan kanssa ottaa.

Vierailija
16/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:58"]En kurki, kuten en yleensäkään toisten ihmisten kaappeihin katsele. Poikkeuksena vessassa nyt ehkä se tilanne, että rullasta on paperi loppu ja toivon, että jostain kaapista löytyisi lisää :D 

Mutta mua jo nuorena ärsytti äärettömästi se, kun äiti pohdiskeli, että pitää kaapit siivota juhlia varten jos vaikka joku vieras kurkkaa kaappiin. Se oli aina sellainen "mitä ihmettä, miksi kukaan imbesilli katselisi meidän kaappeihin juhlissa"-hetki. Mutta ehkä äiti oli sitten törmännyt tällaisiin ihmisiin, koska en näe hänen itsensä kurkkivan toisten kaappeihin.

[/quote]

Ehkä äitisi on itse ihminen, joka kurkkii toisten kaappeihin ja tiesi siksi varautua.

Vierailija
17/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:58"]En kurki, kuten en yleensäkään toisten ihmisten kaappeihin katsele. Poikkeuksena vessassa nyt ehkä se tilanne, että rullasta on paperi loppu ja toivon, että jostain kaapista löytyisi lisää :D 

[/quote]

Ehkä äitisi on itse ihminen, joka kurkkii toisten kaappeihin ja tiesi siksi varautua.

[/quote]

Meinaan siis sitä, että kun sanoit ettet näe hänen itsensä kurkkivan toisten kaappeihin, niin käytkö useinki äitisi mukana vessassa?

Vierailija
18/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta yhdelle tutulle järjestin kerran yllätyksen silkkaa ärsytystäni, koska avaisi aina kaappeja ja käytti mm. hajuvesiä. Tyhjensin hyllyt ihan täysin tyhjiksi ennen hänen kyläilyään.

Vierailija
19/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:36"]

En kurki.

[/quote]

Tällaista ansaa juuri pelkään. :( En kyllä usko, että puhut totta, sillä sittenhän te ette voi itsekään käyttää kaappia. -2

[/quote]

Miksen voisi? Lasikuulat ovat ovat laatikossa, jossa on avautuva etureuna. Mitä avoimemmaksi oven avaa, sitä enemmän se reuna aukeaa. Kuulien hyppelyn voi estää avaamalla ovea vain vähän ja lukitsemalla sen reunan kädellä.

Suunnilleen 60 % naiskyläilijöistä sen oven on avannut ja kyseessä siis ns. vierasvessa, jossa ei ole mitään piilotettavaa.

Vierailija
20/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:33"]En kurki.

[/quote]

Oot aika vainoharhainen. Jostain kumman syystä ei ole kuulat pahemmin tainneet tipahdella. Katsos kun ihmiset ei yleensä toimi niin ;)

[/quote]

Noin 60 % naisvieraista avaa sen oven.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi