Lainasin naapurini ruohonleikkuria, josta tämä alkoi riehumaan kuin hullu
Lainasin siis tänään naapurini ruohonleikkuria, sillä he eivät perheineen ole oleet pitkilleen kotona. Olin leikkaamassa pitkäksi kasvannutta nurmikkoani, kun naapuri yhtäkkiä tuli ihan tyhjästä paikalle raivoamaan, hyvä ettei päälle käynyt ja syytti varkaaksikin. Mielestäni en tehnyt mitään väärää, sillä eihän naapurini sitä sillä hetkellä tarvinnut itse, joten miksi ei sitä saisi lainata. Lisäksi käytin vielä omia bensojani joten missä siis on ongelma?!
Kommentit (7)
Toisten tavaroita ei pidä lainata ilman lupaa.
Tämä oli hauska, aamu alkoi naurulla. Kiitos Porvooseen.
AP: Kuulostaako sinun korvaasi seuraava lause hyvältä:
Lainasin naapurin autoa, sillä eivät näyttäneet ajelevan sillä. Olin käymässä kaupassa kun naapuri yhtäkkiä tuli tyhjästä paikalle raivoamaan, hyvä ettei päälle käynyt ja syytti varkaaksi. Mielestä....
Luvatta lainaaminen = VARASTAMINEN.
Meillä naapuri ihan oikeasti yrittää käydä lainaamassa ajettavaa ruohonleikkuria, koska se olisi niin kätevä. Ihan pokkana tulee pihaan ja ajelee tiehensä. Ekan kerran jälkeen tajuttiin ottaa avain aina pois (poika oli silloin jättänyt leikkurin pihalle tullessaan lounaalle ja kas - naapuri nappasi koneen). Eikä siihen äijään päde mikään puhe tai sanominen, se jaarittelee ummet ja lammet ja väittää miehen antaneen luvan. Eilenkin se vietti pihassa melkein tunnin odottaen, että poika saa meidän pihan ajettua ja hän saa leikkurin. Ei auttanut, kun ajo loppui, piti meidän tehdä huoltotöitä ja kun pyysi naapurin avuksi, tuli sille kiire.
Eikös Tuksun sisko Jasmine ihan oikeastikin käy "lainaamassa" naapureiden leikkurit Jollaksessa?
JSSAP!!!