Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi että pidän korkokenkiä sängyssä, tuntuu tyhmältä

Vierailija
04.07.2021 |

En osaa olla "normaalisti" jos olen muuten alasti mutta korkokengät jalassa. Kaikki eksätkin kuulemma pitivät mielellään.

Kommentit (528)

Vierailija
441/528 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raahas kirpparilta vanhan sukelluspuvun ja käski pukea sänkyyn päälle.

Vierailija
442/528 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tahtoisin miehen pukevan avaruuspuvun mutta eihän tuo ryöttönä suostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/528 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt mättää. Ollaan parisuhteessa niin käsittääkseni kuunnellaan toistensa toiveita ja mikä tuntuu hyvältä. Mieheni pyysi aikoinaan, että voisiko pitää sukkanauhoja sukkia ja korkkareita sängyssä. Tottakai jos hän saa siitä mielihyvää. Harrastakaa hyvät ihmiset älkääkä olko tiukkapipoja. Toisaalta kiihotun myös itse kun puen hepeneet, tiedän että mies käy kuumana ja kohta saan kiihkeää seksiä. Malla.

Juuri näin. Minä myös täytän mieheni toiveet jos vain on toteutettavissa. Ei kuitenkaan kolmansia osapuoli meidän suhteeseen. Myös mieheni toteutaa minun toiveita, mielestäni hyvän parisuhteen perusta kunnella toista ja touhuta yhdessä.N43

Vierailija
444/528 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aikaan kävi pukki toisen kerran, kun lapset oli jo unilla. Tuhma tanttutyttö oli kyllä hyvinkin pirteänä valveilla.

Vierailija
445/528 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harmiton pyyntö. Jos tuollaiseen myöntyy, voi saada jotain itse vastapuolisesti. Jos aina kieltäytyy, ei puolisoakaan huvita tehdä sinun mieliksesi. 

Vierailija
446/528 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin komppaan näitä edellisiä.

Kyllä minä haluan, koska miestäni rakastan, joskus miellyttää häntä myös peitonheiluttelu hommissa. Ja jos häntä kiihottaa sukat sukkanauhat tai korkkarit tai posliinipillu, niin kyllä minä siihen taivun. Usein nämä on sellaisia win-win juttuja, arkeen ja seksielämään väriä.

Mutta en tuomitse niitäkään jotka ei taivu, kukin tyylillään

Vierailija
447/528 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluan, koska miestäni rakastan, joskus miellyttää häntä myös peitonheiluttelu hommissa. Ja jos häntä kiihottaa sukat sukkanauhat tai korkkarit tai posliinipillu, niin kyllä minä siihen taivun. Usein nämä on sellaisia win-win juttuja, arkeen ja seksielämään väriä.

Hieno kirjoitus. Joskus tulee mieleen, onko joillain naisilla tarve ankeutttaa elämä ja arki. Kaikki tuo laittautuminen, pukeutuminen ja heittäytyminen seksiin on pelkästään positiivista. Ja sitten se pitää kitkeä pois. Varmasti on win-win kun mies tajuaa miten nainen haluaa ja tahtoo tehdä kumppanin tyytyväiseksi eikä mäkätä joka sekunti.

Vierailija
448/528 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi sitten ukoltasi 1600-luvun pitkiä saappaita.

Vierailija
449/528 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadi sitten ukoltasi 1600-luvun pitkiä saappaita.

Kuka on "vaatinut"? Miksi pitäisi "vaatia", jos ei 1600-luvun pitkät saappaat kiinnosta?

Eikä siinä mitään, jos vaimoa kiinnostaisi. Olisi ihan kiva homma.

Vierailija
450/528 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa, kun vaimo tulee sänkyyn korkkarit jalassa ja pienet rintsikat päällä.  Sillloin saan välittömästi erektion.

Vierailija
451/528 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kyllä todella lyönyt kätensä paskaan, kun on sinun kanssasi suhteeseen lähtenyt. Miten on edes mahdollista olla noin surkea seksikumppani, että ei edes noin naurettavan viatonta toivetta kykene täyttämään?

Vierailija
452/528 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin eilen mustat korkkarit. Ihan yksinkertaisen näköiset, mutta näyttävät varmasti hyvältä kun puen ne mustan vähän kiiltäväpintaisen kietaisumekon kanssa. Alle toki seksikkäät alusvaatteet ja mustat stay upit jalkaan. Vakkaripano voikin sitten avata mekon vyön ja katsoa mitä alta löytyy. 

Vierailija
453/528 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno kirjoitus. Joskus tulee mieleen, onko joillain naisilla tarve ankeutttaa elämä ja arki. Kaikki tuo laittautuminen, pukeutuminen ja heittäytyminen seksiin on pelkästään positiivista. Ja sitten se pitää kitkeä pois. Varmasti on win-win kun mies tajuaa miten nainen haluaa ja tahtoo tehdä kumppanin tyytyväiseksi eikä mäkätä joka sekunti.

Niinhän se olisi. Todellisuudessa omaa miestä varten laittautuminen ja vaivannäkö lopahtaa vuodessa tai parissa.

Vierailija
454/528 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kieltämättä myös näyttää tyhmältä. Monessa filmissä naisilla on kengät, ihan mitkä vaan. Monesti myös sukat, joskus myös polvisukat. Olen sitten ahdasmielinen mutta tuossa ei ole mielestäni mitään eroottista. Kun ollaan sängyssä niin ollaan alasti, en halua korkoja muniin enkä silmäkulmaan, en myöskään koiranpaskassa lionneita tennareita sänkyyn! Olkoon sit vaikka uudet ja puhtaat. Haluan ihon kosketuksen🥰. Ja mitä niihin elokuviin tulee, jos naisella on kengät sängyssä niin vaihdan elokuvaa/filmiä. Ei mullakaan ole siellä saappaita.

Ahdasmielisyyden huippu olet. Sängyssä pidetään vartavarten sinne varattuja kenkiä, eikä koiran paskalla vuorattuja ulkokenkiä. Mutta jos nyt olet niin tylsä tyyppi, että olet elämäsi nainut aina pimeässä vain lähetyssaarnaajassa niin suosittelisin hommaamaan oikean elämän. Kaiken lisäksi et voi tulla tänne sanomaan että mikä on oikea tapa paneksia. Jos et muuta keksi, mene ja ripusta itsesi vaikka jojoksi.

Elämästä nauttiva nainen 44.

Vierailija
455/528 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heels mom kirjoitti:

Minulla monta paria vain makuuhuone käyttöön tarkoitettuja piikkikorko kenkiä. Mieheni kiihottuu niistä kovasti ja sen huomaa kyllä kovemmassa ja isommasta kalusta. No hän kiihottuu ja minä saan enemmän kiihkeämpää seksiä. Hyvin toimii meillä. Arki ja juhla käyttöön on sitten eri korkkarit joita käytän muutenkin. Win win molemmat nauttivat.

Minulla myös ollut jo pitkän aikaa. Mieheni kertoi mistä pitää / kiihoittuu, olen itse kertonut hänelle mitä minä haluan. Seksi on vain niin ihanaa kun saa nauttia Ihan molemmat. Win win molemmat. 👠💥🍆

MN n.50

Vierailija
456/528 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun nainen halusi kiihottaa miestään cosplay-tyyliin isommilla rinnoilla, lytättiin se täysin. Eli korkkarit roskiin ja kaavut päälle, peseytyä ei saa ja kivitetään tuhmista ajatuksista mitä ne minäkin päivänä kävijöiden mielestä ovat. Ei saa näyttää hyvältä, pitää olla anorektikko. 

Vierailija
457/528 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehtelee sulle kuin sika että saa sulta palveluksia ilmaiseksi. Olet objekti.

Vierailija
458/528 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käskee pitää luistimet jalassa kun ollaan sillain. Suostunko?

Vierailija
459/528 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kamala läskipontso, että inhottaisi pukeutua yhtään mihinkään seksihepeneisiin siksi, että minua katsottaisiin. Tuntisin itseni naurettavaksi.

Vierailija
460/528 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pyytää laittaan pellepuvun päälle sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi