Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nousin tänään neljältä

Vierailija
04.07.2021 |

Oon tehnyt töitä tähän asti ja nyt juon aamukahvit. Tämä on sivutyö, harrastusluonteinen, josta saan lähinnä taskurahaa mutta haaveilen että voisin tehdä tästä kokopäivätyön vielä joskus. 8-16 työaika ei sovi näin "aamuvirkulle". En ylpeile tällä, vaan harmittaa etten saa nukuttua koskaan enää neljän jälkeen, vaikka miten myöhään menisin nukkumaan. Olen yrittänyt vaikka mitä että tottuisin nukkumaan edes kuuteen, onnistuu joskus harvoin vain.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma?

Vierailija
2/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestämistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään joka aamu 4-5 välillä. Tykkään aikaisista aamuista ja varsinkin viikonloppuisin on ihanan hiljaista aamulla. Kyllä tuossa 8-16 työssä alkaa jo siinä 13 maissa väsyttää ihan tajuttoman paljon. Onnea sinulle tuon harrastuksen työksi muuttamiseen, toivon että uurastus palkitaan :)

Vierailija
4/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin joskus viiden aikoihin. Mukavan viileätä aikaisin, jos pitäisi keksiä jotain positiivista.

Vierailija
5/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräilen kans aikasin, talvella varmaan nukkuu pidempään. Rasittavaa jos mennyt myöhään nukkumaan ja unet jää alle 6 tuntiin.

Vierailija
6/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nousin jo vartin yli kolme, että ehtisin tehdä viileään aikaan oikein pitkän lenkin koiran kanssa. Siltikin oli jo kuuma kun tulin kotiin. Tuskainen kesä.

Vierailija
7/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä herään joka aamu 4-5 välillä. Tykkään aikaisista aamuista ja varsinkin viikonloppuisin on ihanan hiljaista aamulla. Kyllä tuossa 8-16 työssä alkaa jo siinä 13 maissa väsyttää ihan tajuttoman paljon. Onnea sinulle tuon harrastuksen työksi muuttamiseen, toivon että uurastus palkitaan :)

Jep. Olen joskus kirjaimellisesti meinannut nukahtaa töissä iltapäivällä koneen ääreen, ihan jo nuokkunut ja havahtunut. Pidän muutoin työstäni ja työpaikastani, mutta siinä sivutuotteena on velvollisuus olla paikalla virka-aikaan, ei edes erityisemmin liukumia. Sen verran joustaa, että jos on joku oma meno, voin kyllä sen hoitaa ja tehdä tunnit sisään, mutta asiakkaiden, harvojen, varalta jonkun pitää olla koko ajan paikalla ja se on minun hommaani. Siksi haaveilen omasta yrityksestä, että voisin enemmän säätää aikataulujani. Ap. 

Vierailija
8/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olen joskus kirjaimellisesti meinannut nukahtaa töissä iltapäivällä koneen ääreen, ihan jo nuokkunut ja havahtunut. Pidän muutoin työstäni ja työpaikastani, mutta siinä sivutuotteena on velvollisuus olla paikalla virka-aikaan, ei edes erityisemmin liukumia. Sen verran joustaa, että jos on joku oma meno, voin kyllä sen hoitaa ja tehdä tunnit sisään, mutta asiakkaiden, harvojen, varalta jonkun pitää olla koko ajan paikalla ja se on minun hommaani. Siksi haaveilen omasta yrityksestä, että voisin enemmän säätää aikataulujani. Ap. 

Paitsi ettet halunnut yrittäjäksi?

Vierailija
9/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettet halunnut yrittäjäksi?

Ei sitä ihan tyhjästä voi perustaa. Ensin pitää saada nimeä ja pääomaa, alani on sellainen ettei asiakkaita saa jos on kokematon. 

Vierailija
10/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä

Vierailija
11/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuuden jälkeen. Nyt viilennän asuntoa, ovet auki ja äsken mittari varjossa näytti alle 20 astetta. Kohta lähdetään uimaan kun  puolestaan ilma vähän lämpenee. Lapsetkin jo hereillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän