Onko sinulle käynyt koskaan niin, että tuntuu että näytät niin hyvältä, että et malta mennä kotiin kun joku ei sitten saa nähdä sinua enää?
Minä jäin Lidlin eteen tänään pyörimään ihan vain nähtävyytenä muille. Hyväntekeväisyyttä se tämmöinenkin.
Kommentit (30)
Eikös kotona voi olla joku haamu, joka näkee teidät tai somekuva. :/
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä käynyt edes mielessä, että joku voisi ajatella noin.
Ei kyllä minullakaan tullut mieleen,mistä noi jutut vedetään?No hauska lukea,ei siinä mitään.
Onko varma, että muut pitävät hyvännäköisenä. Suurin osa ihmisistä pitää itseään paremman näköisenä kuin onkaan.
Luulen että ne, jotka tykkää pyöriä baarissa ja bileissä, kokee useinmiten noin. Siis kokevat näyttävänsä niin hyvältä että haluavat olla esillä ja se on se baariin menemisen juju.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo muidenkin huomioimista. Aivan liian paljon suomalaiset on harmaata massaa naama norsunveellä(itseni mukaan lukien. Hassua kuinka aloituksesi piristi mielialaa, ja sai jopa hymähtämään.
Minut se sai kyllä ihan nauramaan ääneen.
Varmaan naisten ajatuskulkua? Ei ole näin miehenä koskaan käynyt mielessäkään. Enkä tuomitse tuota ajatusta mitenkään siis.
Naisia ei varmaan sitä vastoin ole jatkuva halu vislata miesten perään. Minulla on se tunne melkein koko ajan näin kesällä naisia katsellessa, mutta en ole koskaan niin tehnyt.
Totta kai! Usein yhdistän monta menoa samalle päivälle, kun on oikein laittautunut, niin ei mene hukkaan :D
Onneksi kotonakin voi ottaa selfieitä ja ilahduttaa ihmisiä postaamalla niitä someen :-)
Ihanasti narsismia tihkuva ketju, vaikkakin (toivottavasti) pilke silmäkulmassa enimmäkseen kirjoitettu :D
Mä juoksen kampaamoreissuni jälkeen yleensä lujaa autooni ja vedän aurinkolipan alas että näkyisin mahdollisimman vähän vastaantulijoille ja sitten heti kotona pesen tukkani ja föönaan sen niin että kehtaan taas kulkea ihmisten ilmoilla.