Onko sinulle käynyt koskaan niin, että tuntuu että näytät niin hyvältä, että et malta mennä kotiin kun joku ei sitten saa nähdä sinua enää?
Minä jäin Lidlin eteen tänään pyörimään ihan vain nähtävyytenä muille. Hyväntekeväisyyttä se tämmöinenkin.
Kommentit (30)
Monta kertaa… moni mies tullut juttelee, kun kävelen vaan istuskelee. ravintolaan… ikään kuin tuntisin heidät…
m43
Ei ole ikinä käynyt edes mielessä, että joku voisi ajatella noin.
Ihana! 🥰
Suomalaisten pitäisi olla ylpeitä itsestään.
Mäkin tykkään joskus vaan olla niin perhanan söpö ja nätti.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyysosamääräsi täytyy olla jotakuinkin 40 paikkeilla.
Ei sulla ole mitään velvollisuutta sitä kaikille paljastaa. Onneksi täällä ei tarvitse kirjoittaa omalla nimellä.
Narsisti tai huomionhakuinen persoona? Pakko olla jatkuvan ihailun ja huomion kohteena.
Teen vähän samaa. Puhun puhelimeeni että ihmiset saavat kuulla ääntäni ja mielipiteitäni. Saatan mennä vaikka leluosatolle ja puhua kuviittelisen opettaja toverini kanssa vaikkapa kasvatuksesta samalla kun olen valitsemassa lelua sukulaislapselle. Samoin teen vaatekaupoissa puhuen tyyliä iloita tai ravintoloissa ruokailutottumukset.
Myös autolla saatan pyrkiä siihen että mahdollisimman moni seuraa rauhallista ajotyyliäni sitä ihastellen ja siitä oppien. Myös jonossa päästän sivultatulikoita eteeni heitä siihen houkutelleet että ihmiset oppisivat jonottamaan ja käyttäytymään jonoissa.
Ihanaa AP että olet elävänä patsaana, ecce homo sanoi ceaser, katso ihmisiä, älä patsaita! Jos olisin rikas niin voisin palkata sinut pihalleni varsinkin mökille eläväksi patsaaksi. Saisit korokkeita ja esiintymispaikat, ehkä lavan tai jos haluaisit vain patsastella niin olisit vain kauniina. Toivotaan molemmat että voitan lotossa niin saat tuon työn
Minä jään yleensä jonnekin nätille paikalle, esim puisto tai ranta ja sitten seison valokuvauksellisissa asennoissa ja katson eteerisesti kaukaisuuteen.
Kyllä. Kampaajareissun jälkeen. Usein jään ulkoiluttamaan tukkaani
Juu. Nuorena tyttönä kun meikki ja tukka onnistui, niin eihän sitä olis malttanut pestä illalla naamaansa. Tuntui että menee jotenkin hukkaan hyvä stailaus.
Ei, lähinnä päin vastoin: en viitsisi mennä ulos, etten pilaa jonkun herkän mimosamiehen päivää ulkonäölläni.
Tämä on aihe josta puhutaan aivan liian vähän.
Ei. Mutta silloin harvoin kun on hyvä hiuspäivä, tekee mieli ottaa siitä ilo irti ja liikkua mahdollisimman paljon ihmisten ilmoilla. Vähän sama asia, kai?
Vierailija kirjoitti:
Teen vähän samaa. Puhun puhelimeeni että ihmiset saavat kuulla ääntäni ja mielipiteitäni. Saatan mennä vaikka leluosatolle ja puhua kuviittelisen opettaja toverini kanssa vaikkapa kasvatuksesta samalla kun olen valitsemassa lelua sukulaislapselle. Samoin teen vaatekaupoissa puhuen tyyliä iloita tai ravintoloissa ruokailutottumukset.
Myös autolla saatan pyrkiä siihen että mahdollisimman moni seuraa rauhallista ajotyyliäni sitä ihastellen ja siitä oppien. Myös jonossa päästän sivultatulikoita eteeni heitä siihen houkutelleet että ihmiset oppisivat jonottamaan ja käyttäytymään jonoissa.
Ihanaa AP että olet elävänä patsaana, ecce homo sanoi ceaser, katso ihmisiä, älä patsaita! Jos olisin rikas niin voisin palkata sinut pihalleni varsinkin mökille eläväksi patsaaksi. Saisit korokkeita ja esiintymispaikat, ehkä lavan tai jos haluaisit vain patsastella niin olisit vain kauniina. Toivotaan molemmat että voitan lotossa niin saat tuon työn
😁
Veikkaan että sulla on sakrat epätasapainossa.
Minäkin pullistelin ensin puistossa ja sitten terassilla riisuin paidan jotta kaikki saa nähdä rintalihakseni
Oikeastaan meni tunti extraa ja oli kaupungin tyttöset niin iloisia ja kiitollisia ja kikattivat
Kyllä minä tykkään pyöriä ulkona silloin kun näytän hyvältä. Tai siis tunnen näyttäväni hyvältä.
On minua tultu kehumaan joskus silloinkin, kun on ollut häpeä päällä ulkonäöstäni, mutta en minä silti silloin mielelläni näyttäydy.
Mies41
Onhan tuo muidenkin huomioimista. Aivan liian paljon suomalaiset on harmaata massaa naama norsunveellä(itseni mukaan lukien. Hassua kuinka aloituksesi piristi mielialaa, ja sai jopa hymähtämään.
Älykkyysosamääräsi täytyy olla jotakuinkin 40 paikkeilla.