Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panin mun huomattavasti vanhempaa työkaveri naista peppuun

Vierailija
03.07.2021 |

Siis meidän piti mennä työporukalla yhdelle ja yhtäkkiä muut eivät päässeetkään, joten minä 21v mies ja yksi vanhempi naiskollega(n.50v) oltiin sitten ainoat. Yhdestä bissestä tulikin monta ja yhtäkkiä ollaan mun kämpil ja minä n ussimas sitä eka suuhu ja sit pebaan. Ei ollu kokeillu ennen, vakuutin et kivaa on. En vaan jaksanu nuolla pebareikää ensin joten vedin kunnolla liukkarii kehiin ja upotin sisään. Sit se alko piereskelee JOKA sisääntyönnöllä ja rupes häpeemään tai jotain. No meikä vaan läpsi sen takamust ja panin kovempaa ja nauroin et älä nyt tää on vaan hauskaa! Et sellane perspano pieru-sinfonia tänään! Voi olla vähän vaikeet pitää pokka ens maanantaina duunis :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
2/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai moisessa mitään pahaa. En vaan ihan usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulla on sitten jo Hjördis kehissä. Olet sitten kova poika paneen. Toivottavasti sun tyttis ei tule paikalle. Hjördia kysyis sun tyttikseltä että mitä sä täällä teet!!!!!??? Tyttis kysyis mitä me tehdään yhtään mitään yhtään missään. Sitten sä kysyisit mitä mä täällä teen.

Vierailija
4/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin

Päästitkö mirrin ulos?

Vierailija
5/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuuaaah. Kaikkea paskaa ne viittii kirjoittaa

Vierailija
6/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vielä joskus osaat kirjoittaa vetävän seksinovellin. Oliko ap kirjoituksesi vain märkä uni???

Vierailija
7/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palsta prkl kaikki keskittyy perspanoihin eikä siittämiseen. Tälläkö suomi nousuun?

Vierailija
8/8 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tarina, totta tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän