Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä ikäinen syöttötuoliin??
Kommentit (23)
En kyllä sitten ymmärrä yhtään näitä alapeukkuja jos on pistetty alle puolen vuoden iässä istumaan syöttytuolii, lapset kehittyy jumalauta eri tahtiin. Me jopa saimme neuvolasta luvan pistää 5kk iässä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syöttötuoliin kun siinä pystyy oleen, ei tietty aluks kauaa aikaa. Sitterissä voi myös syöttää. Oletteko kuulleet bumbo sitteristä?
Se potan näköinen :) Siihen vauvan saa laittaa istumaan kun vauva osaa kannatella itse päätään. Sekin toimii hyvin aluks syöttötuolina. Ei tietenkään ikinä saa jättää hetkekskään valvomatta mihinkään.
Alue: Aihe vapaa
Noin 6 kk. Stokken tuoliin saa sellaisen kätevän Newborn-istuimen johon voi laittaa vastasyntyneenkin.