Törkeimpiä tietämiänne pettämiskuvioita
Kommentit (9)
Kun mies toi omaan kotiina, aviovuoteeseen, toisen naisen, samaan aikaan kun vaimo oli synnyttämässä heidän lastaan heidän yhteistä lastaan.
Tuo on minusta törkeyden huippu.
Jos mies haluaa pettää ja on niin sonni, että pitää pettää, niin hän voi kyllä ne pettämisensä ja sänkysirkkansa hoitaa kodin ulkopuolella.
Joko sen toisen naisen luona, tai hotellissa tai missä muualla tahansa.
Itse olen avarakatseinen ihminen, mutta minulle oma koti on ns. pyhä paikka.
Suurempaa loukkausta ja vähättelyä nainen ei voi kokea, kuin sen, että mies tuo toisen naisensa yhteiseen kotiin. Makuuhuoneeseen. Meidän parisänkyymme.
Minunkin kotiini.
En minä tiennyt silloin kun kotiani laittelin, ja parisänkyä ja päiväpeitteitä ja täkkipusseja ostin, että noissa samoissa lakanoissa makaa joku hutsukin, mieheni kanssa.
Ja tutkii vaatekaappini sun muut henkilökohtaiset tavarani.
Jos pettää, niin pettäköön, mutta jättäköön oman kotinsa ja puolisonsa kodin sen pettämisen ulkopuolelle.
Paljastui että veljeni tiesi, että mulla on menkat.
En antanut tätä ikinä isälleni anteeksi.
Jätin sen sian.
Niin karmeaa etten voi tänne kirjoittaa. En halua ajatella sitä enää....
Sanni16kerava kirjoitti:
Jätin sen sian.
Siis mikä oli tässä se pointti?
Vierailija kirjoitti:
Kun mies toi omaan kotiina, aviovuoteeseen, toisen naisen, samaan aikaan kun vaimo oli synnyttämässä heidän lastaan heidän yhteistä lastaan.
Tuo on minusta törkeyden huippu.
Jos mies haluaa pettää ja on niin sonni, että pitää pettää, niin hän voi kyllä ne pettämisensä ja sänkysirkkansa hoitaa kodin ulkopuolella.
Joko sen toisen naisen luona, tai hotellissa tai missä muualla tahansa.
Itse olen avarakatseinen ihminen, mutta minulle oma koti on ns. pyhä paikka.
Suurempaa loukkausta ja vähättelyä nainen ei voi kokea, kuin sen, että mies tuo toisen naisensa yhteiseen kotiin. Makuuhuoneeseen. Meidän parisänkyymme.
Minunkin kotiini.
En minä tiennyt silloin kun kotiani laittelin, ja parisänkyä ja päiväpeitteitä ja täkkipusseja ostin, että noissa samoissa lakanoissa makaa joku hutsukin, mieheni kanssa.
Ja tutkii vaatekaappini sun muut henkilökohtaiset tavarani.
Jos pettää, niin pettäköön, mutta jättäköön oman kotinsa ja puolisonsa kodin sen pettämisen ulkopuolelle.
Mulle käynyt noin 😅
Kirsikkana kakun päälle se toinen nainen tuli silloin raskaaksi. Tosin en ole ihan varma panivatko meidän sängyssä. Varmaan.
Mies oli pettänyt kyllä monta kertaa aiemminkin eli tuo ei enää hetkauttanut juurikaan. Sain viimein vihellettyä pelin poikki. Pimeä ukko muutenkin. Onneksi petti! Ei olla yhteydessä oltu eikä onneksi tapaa lastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Jätin sen sian.Siis mikä oli tässä se pointti?
Tää on se vanha vitsi, you know….
Vierailija kirjoitti:
Niin karmeaa etten voi tänne kirjoittaa. En halua ajatella sitä enää....
Kerro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Jätin sen sian.Siis mikä oli tässä se pointti?
Tää on se vanha vitsi, you know….
LOL LMFAO 🤣
Oli eräs maatila, isäntä piti tilalla lypsylehmiä ja vaimonsa kävi muualla töissä. Tilalla kävi välillä lomittaja ja heille sitten kehkeytyi isännän kanssa suhde. Aamulypsyn jälkeen olivat useasti menneet tilan asuinrakennukseen muhinoimaan kun vaimo oli autuaan tietämättömänä päivätyössään.