Tätä menoa me heterot ollaan pian harvinaisuuksia
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
No, jos mediaa on uskominen, minä kuuluun maailman noloimpaan seksuaalivähemmistöön. Olen nimittäin yksiavioinen hetero.
Kirjaimellisesti missään tuota ei ole sanottu noloksi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos mediaa on uskominen, minä kuuluun maailman noloimpaan seksuaalivähemmistöön. Olen nimittäin yksiavioinen hetero.
Ai ei? Kun kolmekymppisellä pitää olla seksikokemuksia vähintään kymmenen eri kumppanin kanssa, muuten olet nolo surkimus.
Heterot on pahimpia lasten hyväksikäyttäjiä. Pahimmat lasten hyväksikäytöt ja pahoinpitelyt tapahtuu VHM ydinperheissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei? Kun kolmekymppisellä pitää olla seksikokemuksia vähintään kymmenen eri kumppanin kanssa, muuten olet nolo surkimus.
Paitsi jos kuulut seksuaalivähemmistöön, silloin on hyväksyttyä olla kokematon tai "vähän kokenut" vielä kolmekymppisenäkin.
Ap on ilmeisen epävarma omasta suuntautumisestaan, jos noin askarruttaa ja pelottaa muiden seksiasiat ja niiden vaikutus ympäröivään maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on sinusta noloa? Miksi häpeät seksuaalisuuttasi?
Vierailija kirjoitti:
Ap on ilmeisen epävarma omasta suuntautumisestaan, jos noin askarruttaa ja pelottaa muiden seksiasiat ja niiden vaikutus ympäröivään maailmaan.
Niinpä. Aika pakkomielteiseltä vaikuttaa.
Apn ajatuksissa homoseksuaalisiin tekoihin liittyvä kuvasto nousee toistuvasti esiin. Päivä päivältä voimakkaampana ja useammin ja erityisesti seksuaalisen kiihottuneisuuden aikana ajatukset pyörivät yksinomaan niissä. Mitä se kertoo apsta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö saa enää olla hetero??
Ei saa, ei. Ilmeisesti on tulossa laki joka kieltää sen 😂
Phillu ei kostu eikä phenis nouse heteroilla muille kuin toisille heteroille uskokaa ny. Homoseksuaaleilla taas eri.
Ja kaappipiilottelijoilla taas omat juttunsa.
Mielisairaita ihmisiä on nykyään vaan enemmän. Ei heterot onneksi kuitenkaan ihan heti lopu.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun olisi pitänyt tehdä breivikit homoparaatiin
Miksi ihmeessä? oletko sairas?
Homoavioliittoa ei ole pakko hankkia ellei sitä itse halua. En ole ikinä ymmärtänyt miten joitakin harmittaa toisten suuntautuminen. Jos noin kiukuttaa, niin mikset mieti että se omaa sukupuoltaan deittaileva ei ole ainakaan kanssasi kilpailemassa parimarkkinoilla.
Samaa mitin. On niin epäcoolia olla hetero ja kaikilla muilla ryhmillä elämä on yhtä juhlaa ja huomionosoituksia. Vaan annas olla jos olet hetero. Sama jos satut olemaan valkoi hoinen. So uncool.
Nykypäivän "suvaitsevaisuutta". On muotia olla jokin homo, lesbo tms. Jos olet hetero, se on jotenkin vanhanaikaista. Täytyy olla suvaitsevainen kaikilla tavoin. Työpaikalla saa olla varuillaan, ettei vain sano mitään negatiivistä, edes huumorin varjolla. Kaikki on nykyään vakavaa, suvaitsevaista. Parempi olla hiljaa, eikä puhua mitään, ettei saa haastetta. Oi aikoja, oi tapoja.
Toivotaan näin. Ihmisiä on aivan liikaa.
Tämänkin keskustelun aloittaja roskaa ja kuluttaa päivittäin, tuhlaa hyvää hengitysilmaa ja antaa vaihdossa takaisin tuollaisia viestejä. Tarpeeton ihminen.
Itsekin mykkänä teen töitä, en puhu kenellekään mitään, koska saa pelätä, että joku " pahoittaa" mielensä. Sanon huomenta ja näkemiin. Näistä ei luulisi kenenkään mieltään pahoittavan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yksiavioinen keski-ikäinen lihaasyövä valkoinen heteromies.
En lähde uhriutumaan siitä, että aina joskus kuulen, että maailmassa on muunkinlaisia ihmisiä.
Homosaunoista puhuttiin iltiksessä. Ovat kuulemma turvallinen paikka toteuttaa seksuaalisuuttaan.
Minäkin haluaisin sellaisen, heteromiehenä.