Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teistä rumaa kun iho on lumivalkoinen, ei rusketu

Vierailija
06.07.2014 |

Onko teistä rumaa kun joillakin on aivan kalpea iho joka ei rusketu vaikka makaisit koko kesän pihalla, ainoastaan palaa. Minulla on tällainen iho. Hiuksiltani olen perinteinen maantienharmaa, samoin ripset ja kulmat harmaat, ihokarvat valkoiset. Ennen laitoin itseruskettavia ym. Tai suojasin lumivalkoiset sääreni vaatteilla, koska ne ovat yksinkertaisesti niin rumat. Siis en ole ylipainoinen, enkä persjalkainen, vaan tuo lumivalkoinen väri on silmiinpistävä. Nyt olen kulkenut valkoisissa säärissäni pokkana....

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikutat kauniilta! Olet aivan kuin jokin erikoinen ihminen mutta vaikutat olevan hyvin upea;) Itse olen melkein ihan valko ihoinen ja melkein siis ihan niinku liidunvalkoinen mutta ei ihan.Ja mustat hiukset.Ei yhtään ruma!

Vierailija
42/51 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma ihonväri myös valkoinen, eikä ole ruma. Hiukset ovat hopeanvaaleat ja silmät tummanharmaanvihreät. Ainoa mikä mättää on se, että paksut kulmakarvani ovat melkein valkoiset ja joudun värjäämään niitä, jotten näyttäisi olmilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väri yksin ole paha, tai siis värittömyys. Mutta kelmeän maitomainen tai taikinamainen, veltto iho ja samalla velttous olemuksessa on luotaantyöntävää.

44/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on käynyt onni onnettomuudessa koska olet nainen. Naisille todella vaalea iho vielä sopiikin ja näyttää useilla jopa kiehtovan kauniillekkin. Monet ginger naisetkin ovat nättejä esimerkiksi se Game of Thrones sarjassa oleva Sansa Stark, en tiedä näyttelijän nimeä. Tunnen myös yhden mustasukkainen todella kuuman naisen jolle sopii kalpea iho hyvin. Mutta miehille kuten minulle, se ei taas sovi ja tekee miehestä ruman. Minä olen aivan järkyttävän näköinen kalpean vaalealla iholla koska olen vielä kalju. Eli jos sinulla on hyvä tukka ja olet nainen niin ei hätää

Vierailija
45/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rumaa! Näin juuri kaupungilla jonkun tytön, jolla oli aivan vaalea iho, punaiset (ilm. aito väri?) hiukset ja ihana vihreä mekko. Hän oli tosi kaunis. Katsoin pitkään vaikken tyttöihin päin olekaan :-)

Sitä paitsi, nykyäänhän jo tajutaan, että auringonotto ei ole terveellistä. Jotenkin ne sellaiset umpiruskeaksi itsensä paahtaneet näyttävät vanhanaikaisilta. 

Vierailija
46/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaunein nainen mitä ikinä olen livenä nähnyt on tuollainen maidon valkoinen,punahiuksinen pystytissinen, en ikinä unohda sitä näkyä kun tuli alasti paljuun mun kanssa syksyisenä yönä.

Mutta olenkin pitänyt aina vaaleista naisista,en ikinä pystyisi olemaan minkään tumman/mustan naisen kanssa.

Vierailija
47/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on läpikuultava kalpea iho, joka ei rusketu yhtään miksikään. Valkoisuuden lisäksi olen kirjava, sillä mulla on ns. marmori-iho. Hiukset ovat hiekanvaaleat ja silmät tummat, vähän vaaleanruskeita pisamia.

Nuorempana yritin ruskettua ja käytin kesäisin itseruskettavia, jotta "voisin" näyttäytyä paljain raajoin. Nyt en enää moneen vuoteen, ensin en viitsinyt ja sitten en edes halunnut. Olen ymmärtänyt että näytän juuri siltä miltä minun on tarkoituskin ja tykkään ihostani tällaisena. Näytän lisäksi ikäistäni nuoremmalta, varmaan pitkälti siitä hyvästä että ihoni takia suosin varjoa ja sisätiloja.

Vierailija
48/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta, että itseään vuosia ruskettaneet näyttävät iholtaan ikäistään vanhemmilta. Nyt nelikymppisenä todellakin huomaa kuka on maannut auringossa ja kuka ollut varjon suojassa.

T. Vaalea, pisamainen varjossa oleillut

Vierailija
49/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä lääkäriin, jos iho on lumenvalkoinen.

Vierailija
50/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen on aina parempi kuin musta. itse olen tumma ja se harmittaa. :(

Vierailija
51/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin vaaleaihoinen, minulla on tummat hiukset ja vaaleanharmaat silmät. Ikinä en ole vaivannut päätäni sillä, näytänkö kalpeana rumalta vaiko en. En juuri koskaan oleskele auringossa koska tulen siitä vain pahoinvoivaksi. Olen terve ja ihoni on hyväkuntoinen kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan