Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teistä rumaa kun iho on lumivalkoinen, ei rusketu

Vierailija
06.07.2014 |

Onko teistä rumaa kun joillakin on aivan kalpea iho joka ei rusketu vaikka makaisit koko kesän pihalla, ainoastaan palaa. Minulla on tällainen iho. Hiuksiltani olen perinteinen maantienharmaa, samoin ripset ja kulmat harmaat, ihokarvat valkoiset. Ennen laitoin itseruskettavia ym. Tai suojasin lumivalkoiset sääreni vaatteilla, koska ne ovat yksinkertaisesti niin rumat. Siis en ole ylipainoinen, enkä persjalkainen, vaan tuo lumivalkoinen väri on silmiinpistävä. Nyt olen kulkenut valkoisissa säärissäni pokkana....

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama homma. Luonnonpunainen tukka ja kropassa pisamia, palaa helposti. Lyhyitä aikoja useasti kun on suorassa auringonpaisteessa niin ruskettuu. Asun ulkomailla ja ihan pokkana vedän hamosta ja toppia päälle ja jos jotakuta pännii mun ruskettumattomuus niin ei onneksi mun kuppia nurin kaada. Tuijottakoon rauhassa. Itse kulkevat untuvatakit päällä pitkälle keväälle, silloinkin kun suomessa ollaan jo kovaa suuntaamassa rannalle. Eli heti kun jäät sulaa.

Vierailija
22/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaleahiuksinen, en rusketu millään. Lisäksi saan helposti mustelmia jalkoihin. Yritäppä siinä pukeutua kauniisti lyhyihin hameisiin, mekkoihin tms. kesäaikaan. Teen sen kuitenki. Voi voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on rumaa. Minulla on samanlainen väritys, eikä se muuttuiisi vaikka voisinkin ottaa aurinkoa, mitä en edes voi, koska auringosta tulee minulle huono olo.  Kuten sinä, minäkin kuljen sitten tämmöisenä vehnäjauhonvärisenä kesät talvet. Onhan se rumaa mutta olkoon. Enkä aio alkaa peitellä itseäni, tai käyttää itseruskettavia (en usko niidenkään terveellisyyteen pitkällä tähtäimellä).

Vierailija
24/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon vaaleus naisella ei ole rumuutta. Itseasiassa pidän sitä erittäin sexynä...

Vierailija
25/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Mieluummin hoikka ja vaalea kuin läski ja ruskea!

Vierailija
26/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 06:15"]No mikäs sille voi jos ei rusketu? Mitäs sitten? 

Ei tälläsistä pidä ottaa päänvaivaa..

[/quote]

Juuri näin!

Vierailija
27/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi valkoinen yksilö. Lisäksi olen vielä ylipainoinen.

Olen niin kateellinen Ihmisille joilla on kaunis ruskettunut iho.

Vierailija
28/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen kans Lumikkina, just eilen paloin taas vähä. Ei ole pisamia, oma väri olis varmaan tummahko maantien väri. En oo koskaan käyttäny itseruskettavaa, jotenki koen et tuntuis niin Feikiltä ja näkyis muillekin. x) Toisaalta en jaksais nähdä vaivaa sen ylläpitoin, ja varmaan tahraisin vaatteet ja kaikki.. Mulle tulee myös helposti mustelmia, joskaan tässä tuskin yhteyttä valkoisuuteen on.. x) Flaksi on käyny ihan yhden naisen tarpeisiin riittäen valkoisuudesta huolimatta..;D

Vierailija
29/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset sääret ja valkoinen vatsa eivät minusta näytÄ Todellakaan kauniilta, kun kerran mielipidettä kysyt.

Vierailija
30/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitte meidän suvun kesäiset kokoontumiset. Kaikilla vitivalkoiset ihot, mitä nyt pisamia jokaisella. Ekaa kertaa kun esittelin suvulle mieheni ja mentiin uimaan porukalla, serkkuni komensi miestäni, että aurinkolasit päähän, kohta lähtee paidat ja valkoinen liha saatta häikäistä.

Jonkun pitää pitää aurinkovoidetehtailijat leivässä. Jo isoisäni totesi, että kyllä on suomalainen kaunis, kun katseli taikinaisia perillisiään. Rohkeasti vain lihat tiskiin, kunhan et pala!

Vierailija
31/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen ei-ruskettunut iho näyttää yleensä elottomalta, taikinamaiselta rasvakudosta muistuttavalta ja ankealta siis.

Vierailija
32/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea iho on erittäin kaunis!!! Ja onneksi nykyään myös trendikästä.

On ihan kamalaa kun ihmiset ruskettavat itseään ja ovat lähes oransseja.

Pikkusen päivettynytkin on nättiä, mutta nämä himo auringon ottajat, voi voi..

Vierailija
33/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rumaa. Palaminen on rumaa eli käytä korkeakertoimista aurinkovoidetta. Lisäksi hyvin vaalealla näkyvät kilot nopeammin kuin tummalla eli kannattaa pitää itsensä hoikkana ja hankki lihasta läskin sijaan. T: toinen kalkkilaivan kapteeni

Vierailija
34/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä jotka nyt itseään ruskettavat, näyttävät rusinoilta 20 vuoden kuluttua. on omakohtaista kokemusta. itse olen ollut aina ihan vitivalkoinen ja ulkona hakeutunut varjoisaan paikkaan, koska paloin helposti. nyt ei harmita kun katselee "auringonpalvojaystäviä".

Vierailija
35/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpea iho on kaunein. Miehenä pidän vitivalkoista ihoa kiihottavana, päivittyneet eivät kiinnosta vähääkään.

Vierailija
36/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ihan vaalea iho joka ruskettuu ihan hiukan ja käsivarsiin tulee pisamia. Kuitenkin ihan tumman ruskea tukka. Minua sanottiin jo alakoulussa lumikiksi.... Teininä hirveä angsti,mutta nyt itseeni jo tottunut...

Vierailija
37/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaalea iho on ruma. Ainakin meidän, jotka emme rusketu, mielestä.

Toisin on maailmalla. Meidän ihoa ja sinisiä silmiä kadehditaan.

Vierailija
38/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea iho on harvinaisuus ja vähemmistön edustaja maailmalla. Tajusin sen kun vietin pitkän ajan Intiassa, siellä miljardi tummaihoista ihmistä pyöri ympärillä.

Vaalea iho on kaunis, ollaan ylpeitä harvinaislaatuisuudestamme:)

Vierailija
39/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketus (edes kevyt sellainen) nyt näyttää vaan paremmalta, se nyt vaan on fakta jonka tekin "uskottelijat" tiedätte :)

Vierailija
40/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ehkä kaunista ole, mutta ihosyöpäkään ei ole kovin kaunista. Mulle on tärkeämpää ajatella omaa terveyttäni kuin sitä mitä mieltä muut ovat ulkonäköstäni. En itsekään kulje kaupungilla arvostelemassa muita ja muiden geneettisiä ominaisuuksia, joten ehkä siksi en ole ajatellut että omakaan ulkonäkö ketään häiritsisi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi