Mies seisoo pihalla olut kädessä ja "vahtii grilliä". Vieraat ihailevat kuinka mies muka tekee ruokaa
Minun paprikasalaattiani ei ole kommentoinut kukaan.
Kommentit (31)
Ja ap:llä on tärkeämpää kirjoittaa tänne kun olla vieraiden kanssa, tyhmä olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä valmistamista salaatti vaatii? Pilkotaan ainekset ja sekoitetaan. Alakoululainenkin osaa tehdä sen.
On siinä enemmän tekemistä kuin ulkofileen kääntämisessä ja laittamisessa lautaselle. Nainen on yleensä laittanut ne lihat vielä siihen grillin viereen tarjolle niin että miehen täytyy vain asettaa ne ritilän päälle.
Onneksi kaupasta löytyy valmiita salaatteja muovirasioihin pakattuna.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole miestä, joudun ihan itse sekä tekemään lisukkeet että grillaamaan. Saanko nyt kirkkaimman kruunun?
DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusavuton mamma on kateellinen osaavalle miehelleen
Oikeasti, mitä osaamista pihvien kääntely vaatii? :D
Noilla meriiteillä pääsisi töihin lähinnä mäkkäriin.
Mietipä kateellinen sitä.
Pihvi käännetään vain kerran... Ilman marinadia noin 6 minuutin kohdalla ja marinadilla noin 5 min kohdalla, hyvä indikaattori on nesteiden nouseminen pihvin pinnalle. Yhden siirron voi toki pihvillekin tehdä, jos haluaa ristikuvion pintaan.
Jätä seuraavalla kerralla lisukkeet tekemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä valmistamista salaatti vaatii? Pilkotaan ainekset ja sekoitetaan. Alakoululainenkin osaa tehdä sen.
On siinä enemmän tekemistä kuin ulkofileen kääntämisessä ja laittamisessa lautaselle. Nainen on yleensä laittanut ne lihat vielä siihen grillin viereen tarjolle niin että miehen täytyy vain asettaa ne ritilän päälle.
Tahtoo kanssa automaatti grillin. Mistä niitä saa, ei ollut ainakaan grillikauppa.com valikoimissa
Tästä tuli mieleen vanha nolo muisto. Mies oli ottanut vähän liikaakin grillausolutta ja laajoin liikkein, lipsuvin pihdein heitteli pihvit ja pekoniherkkusienet pusikkoon. Kiikutin miehen nukkumaan ja syötiin vieraiden kanssa salaatteja ja patonkia. Siitäkin tuli ihan mukava ilta kuitenkin.
Baska. Sinun miehesi mitään ruokaa tee, grilliä voi seistä ja kytätä vaikka tammi-helmikuun vaihteessa.
Kippaa se paprikamössä kompostiin niin vieraat kiittää.
Kato, se on kunnon äijä, kun työskentelee tulen äärellä ja sai liitettyä grilliletkunkin kaasupulloon.
Itse asiassa pyykinpesukoneessa on paljon enemmän muistettavaa ja huomioitavaa kunnollisen lopputuloksen saavuttamiseksi. Miksi sitä taitoa ei ihailla?
Ei vaan, grillaus on ohjelmanumero. Samanlaista viihdettä kuin pihakroketti.
Mietipä kateellinen sitä.