Otatko juomavettä vessan hanasta, bidee-suihkusta tai puutarhaletkusta?
Kommentit (46)
Vessan hanasta joo, vaikka ei kuulemma saisikaan. Vielä olen jotenkuten hengissä.
Puutarhaletkussahan muhii kaikki bakteerit. Eli en. Enkä käytä myöskään mitään vessan vesipistettä juomiseen. Meillä on keittiö sitä varten!
Omasta hanasta enkä todellakaan muiden kuppaisista hanoista. Hyi.
Julkisten vessojen hanasta täytän vesipullon. Mutta nehän ei olekaan samassa kopissa pöntön kanssa
Pesenhän minä hampaanikin sillä wc:n vedellä, joten voisin sitä juodakin.
Samaa vettä vessan hanasta tulee kuin keittiönkin hanasta.
En. Kerran olen todistanut teeveden ottamista bideen kautta, kun vedenkeitin ei mahtunut hanan alle.
Juuri hörppäsin puutarhaletkusta, kun laitoin paljuun puhtaan veden. 😂
Vierailija kirjoitti:
Jep, vesi on samaa, mutta se hana ei. Vessan hana kuhisee pöpöjä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne pöpöt pääsee vessan hanaan helpommin kuin keittiön hanaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne pöpöt pääsee vessan hanaan helpommin kuin keittiön hanaan?
Tulevaisuuden viherpiipero kierrättää tiskivedet vessaan. Näin maailma pelastuu ja Afrikan lapsille riittää vettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pese se hana!
Vierailija kirjoitti:
En. Kerran olen todistanut teeveden ottamista bideen kautta, kun vedenkeitin ei mahtunut hanan alle.
Ja jouduit teholle, kun sitä teetä joit?
Miten se vessan hana kuhisee pöpöjä? Kädethän laitetaan sen alle ja pöpöt huuhtoutuu saippuoituneena viemäriin. Siitä lavuaarista en litkisi, mutta aina olen vessan hanasta suurimman osan päivän vesistä juonut.
Vierailija kirjoitti:
Miten se vessan hana kuhisee pöpöjä? Kädethän laitetaan sen alle ja pöpöt huuhtoutuu saippuoituneena viemäriin. Siitä lavuaarista en litkisi, mutta aina olen vessan hanasta suurimman osan päivän vesistä juonut.
Tää pennut ei osaa siivota ja lähmii paskaisilla käsillään hanaa. Siksi heillä hanat kuhisee bakteereja.
Lapsena join helteessä urheilukentän kaivosta löytyneestä nurmenkasteluletkusta vettä. Oli niin kuuma ja hirveä jano. Se kaivo oli siis suljettu sellaisella perus viemärinkannella, mutta se ei ollut mikään jätevesikaivo vaan sieltä löytyi se letku. Ihan hyvää se vesi oli ja olen hengissä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jouduit teholle, kun sitä teetä joit?
En juonut, ei ollut minulle keitettyä. Kunhan pisti silmään.
Voisin ottaa noista mistä tahansa, mutta on tapana ottaa keittiöstä kun siellä on juomalasi käden ulottuvilla.
No hyi, en todellakaan!
Vessan hana on yhtä likainen kuin wc-pönttö!