Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavrini kuvaa minua puhelimellaan aina alaviistosta käyttäen vielä salamaa ja lähettelee sitten näitä kuvia minulle jälkikäteen - Selfiensä kyllä ottaa aina yläviistosta ja käyttääen niisä myös filttereitä

Vierailija
03.07.2021 |

Kaikki lähettämänsä kuvat olen poistanut samantien. Tiedän näyttäväni tuollaisissa otoksissa kurjalta jos etenkin jos minua kuvataan alaviistosta ja salama saa naamani näyttämään pinkiltä porsaalta. Onko muilla tällaisia kavereit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih!

Vierailija
2/7 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muutenkaan tykkää olla valokuvissa kun on niin punakka iho.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui

Vierailija
4/7 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle. Älä ota minusta kuvia, en tykkää. Jos hän jankkaa perusteluita, niin kokeile sanoa rehellisesti että otat minusta kuvia epäedustavasta kulmasta ja epäedustavalla valolla, sellainen ei ole kivaa kohtelua. 

Vierailija
5/7 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen tälläinen kaveri. Nykyään ex-kaveri. Otti aina kuvia ilman lupaa. Nykyään mietin myös hänen äitiään, tykkää ottaa kuvia minusta myös ilman lupaa. En tykkää yhtään. Ihme porukkaa koko sakki.

Vierailija
6/7 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano, että et tykkää ja lopeta? Jos ei lopeta, niin otanpa siitä itsestä kuva, kun se on nakit silmillä ja lähetä itselleen. Ota joka kerta kuva myös hänestä, ja varmista, että se on ruma.

Vierailija
7/7 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi