Pidättekö näillä helteillä parvekkeen oven auki läpi yön?
Itse olen ollut arka jättämään ovea auki yöksi kun ei yhtään tiedä mitä sieltä lentää sisään. Mutta tukalaa kyllä nukkua ovi kiinni.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Parvekkeelleni pystyy halutessaan vaikka kiipeämään katutasosta suht helposti. Kuuma ei silti ole.
Partsinoveen oviketju niin voi pitää raollaan. Sit on sellasia halpoja henkilöhälyttimiä minkä voi lattaa oveen tai ikkunaan.
En pidä. Mulla on ilmastointilaite joten ihan viileää sisällä. Mutta en parvekkeen ovea jätä ikinä auki, koska linnut ja hyönteiset. Joskus meinasin hommata mittojen mukaan verkon, olis kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Parvekkeelleni pystyy halutessaan vaikka kiipeämään katutasosta suht helposti. Kuuma ei silti ole.
Partsinoveen oviketju niin voi pitää raollaan. Sit on sellasia halpoja henkilöhälyttimiä minkä voi lattaa oveen tai ikkunaan.
Mieluummin ihan vain ovi kiinni. Hiljaisempaakin niin, kun kadun äänet kuuluvat vähemmän.
Jos on ulkonakin lämmintä yöllä, niin ikkunat ja parvekkeen ovi kiinni ja ilmastointilaite päällä.
Jos ulkona viileämpää niin ovi ja ikkuna auki ja ovelta puhaltamaan tuuletin viileää sisään.
Itsekin viidennessä kerroksessa ja itikoitakin aika harvoin. Kerran on lentänyt sudenkorento sisään.