Uskallatteko jättää pyörän kaupan edustalle?
Kauppareissun ajaksi. Varsinkin jos teillä on vähän kalliimpi tai uusi pyörä. Lukkoon tietenkin, mutta ainahan sen saa raahattua mukaan.
Kommentit (11)
Joo, uskallan. Mulla on 3kk vanha pyörä, mutta tilasin siihen paksut ketjulukot, joilla köytän sen johonkin kiinni.
Kunhan käyn nopeasti ja jätän sen päivällä kaupan eteen missä on muitakin fillareita.
Mä en uskalla jättää edes taloyhtiön pyörävarastoon. Kannan pyörän joka kerta kotiini kolmanteen kerrokseen.
Kyllä. Kotonakin se on ulkona telineessä. Asun ison kaupungin rauhallisessa lähiössä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, uskallan. Mulla on 3kk vanha pyörä, mutta tilasin siihen paksut ketjulukot, joilla köytän sen johonkin kiinni.
Nekin aukeaa yllättävän nopeasti jos osaava sattuu paikalle. Toki ne valitsee mieluummin ne vähemmän riskialttiit kohteet jostain suojaisesta paikasta.
Uskallan, koska kaupan pihassa on niin paljon liikennettä, että varmasti huomataan jos joku yrittää lähteä kettingillä lukitun pyörän kanssa. Taloyhtiön pyörävajaan en jätä, koska sieltä varastettu jo kolmesti pyöriä sinä aikana kun tässä olen asunut (alle 5 vuotta).
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ei uskalla
Ei ehkä jossain Kontulassa, Itiksessä ja Myllypurossa mutta esim. Pohjois-Helsingin lähiöissä ei mitään ongelmaa jättää kauppareissun ajaksi.
Kunnollisella Kryptoniten kaarilukolla sähköpyörän rungosta johonkin kiinteään kiinni kuten liikennemerkkiin tai kaiteeseen. Kotona eteiseen.
Olen karate-ekspertti. Tyylisuunnassa päät irti narkeilta. Uskallan.