Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään miestäni - mitä teen?

Vierailija
05.07.2014 |

Mieheni on ajoittain minua kohtaan hengenvaarallinen. Hän on muuten mukava ja ihana, mutta saattaa suuttua aivan pikkujutuista, joissa vahingossa sohaisen hänen egoaan. Sain esim. äsken yhdessä yksinkertaisessa sanapelissä paremmat pisteet, niin mies nappasi multa tabletin ja alkoi maanisesti takoa ko. peliä ja väitti, että "ennätykset ovat hänen nimissään".

Olen aiemmin vahingosta viisastunut ja nykyään aina sanon, että hän on fiksumpi ja äkykkäämpi ja kaikin tavoin mua parempi kaikessa, sillä hän haluaa aina olla paras. Hän on muuttunut todella aggressiiviseksi ja vaaralliseksi mua kohtaan, jos vahingossakin olen tehnyt jotain häntä paremmin.

En oikein tilanteiden pakosta voisi erota, mutta säikähdin, kun hän loi "sen katseen" taas. Se tarkoittaa sitä, että hän kostaa mulle sen, että lipsautin sen hyvän tulokseni vahingossa iloissani hänelle. Mikäköhän hänessä on (diagnoosi?), kun hän käyttäytyy noin?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:40"]Pääset ehkä lööppeihin, mut me muistetaan vaan sitten et "sehän ei halunnu erota, koska ne oli niin sitoutuneita toisiinsa". Elämä on valintoja.

[/quote]

En sinänsä usko päätyväni lööppeihin, sillä mies on muuten "yhteiskunnallisesti sopeutunut"eikä ikinä menisi niin pitkälle, että oikeasti riistäisi henkeni. Hän vain haluaa muuten kevyemmin vahingoittaa terveyttäni ja uhkailla sekä saada oloni kamalaksi/pelokkaaksi/nöyryytetyksi, ts. hän pitää siitä, että saa kiusata mua, jos hänen egoaan sohitaan. :/

Vierailija
42/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:46"]Alkaako sinun miehesi nimi A:lla??

[/quote]

Ei ala. T. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö teet? Tietysti lapsia, luovut työpaikastasi ja ystävistäsi ja vietät loppuelämäsi miestä lepytellen ja hänen tekosiaan puolustellen.

Vierailija
44/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:38"]Naisen kuuluukin hiukan pelätä miestään. 

[/quote]

Niin mieskin sanoo. Mutta kysymys kuuluu, että miksi? T. Ap

[/quote]

Koska sillä tavalla mies säilyttää ikäänkuin asemansa johtajana. Nainenkin tykkää pohjimmiltaan olla hiukan alapuolella ja tuntea itsensä heikoksi. Miehen pitää olla tietysti myös turvallinen, jotta nainen voi tuntea olevansa turvassa esim. ulkopuolisilta miehiltä. 

Kaikilla aggressiivisilla ja pelkoa herättävillä miehillä on aina vähintään yksi nainen. 

[/quote]

Itse en ole samaa mieltä kanssasi ainakaan täysin. Hän ei myöskään ole turvallinen tai "ritarillinen" oman egonpökityksensä vastapainoksi. Hän liukenee paikalta, jos tarvittaisiin vahvaa "suojelijaa". Jos ostetaan vaikka huonekaluja, niin hän mielellään katsoo vierestä vain, kun minä kannan taakkoja jne. Minä myös kustannan kodin menoista puolet, vaikka tuloni ovat alle puolet mieheni tuloista tällä hetkellä. Mieheni haluaa olla johtaja "rusinat pullasta" -periaatteella, ts. hän saa johtajan oikeudet, mutta ei velvollisuuksia. T. Ap

Vierailija
45/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehesi on myös todella väkivaltainen sua kohtaan?

Jos näin on niin ymmärrän sua siinä että on vaikea lähteä pois väkivaltaisesta suhteesta. Itsekkin olen joskus seurustellu väkivaltaisen miehen kanssa ja hullua kyllä, oli vaikea ottaa ero!! Vaikka tiesinkin että niin ei voi kauan jatkua tai olen haudassa liian nuorena! MUTTA.. SE ASKEL TÄYTYY TEHDÄ SUN NIIN PIAN KUIN MAHDOLLISTA!

Mee turvakotiin niin pian kuin mahdollista!

Vierailija
46/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provo

Vierailija
47/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:52"]

Itse en ole samaa mieltä kanssasi ainakaan täysin. Hän ei myöskään ole turvallinen tai "ritarillinen" oman egonpökityksensä vastapainoksi. Hän liukenee paikalta, jos tarvittaisiin vahvaa "suojelijaa". Jos ostetaan vaikka huonekaluja, niin hän mielellään katsoo vierestä vain, kun minä kannan taakkoja jne. Minä myös kustannan kodin menoista puolet, vaikka tuloni ovat alle puolet mieheni tuloista tällä hetkellä. Mieheni haluaa olla johtaja "rusinat pullasta" -periaatteella, ts. hän saa johtajan oikeudet, mutta ei velvollisuuksia. T. Ap

[/quote]

No sitten se kuulostaa klassiselta "mikki hiiri" keissiltä. 

Vierailija
48/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts. tuloni ovat noin 25% perheen tuloista ja miehen tulot ovat noin 75%. Silti kustannan noin 50% menoista. Joten "johtajuutensa" vastapainoksi tämän perheen pää ei kuitenkaan huolehdi taloudellisesti perheestään. Ne machomiehet yleensä tuovat leivän taloon ja nainen vikisee ja hoitaa kodin. Meillä ei niin ole tilanne.

Vierailija
49/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeväkivallalla on käsittääkseni taipumus muuttua koko ajan pahemmaksi. Noilla tiedoilla: Lähde. Mikään taloudellinen kysymys ei ole terveytesi arvoista. Jos teillä on lapsi tai lapsia, mieti haluatko heidän kasvavan ympäristössä, jossa toisen vanhemman odotetaan alistuvan ja nöyristelevän, puhumattakaan siitä, miten kiintoisa puolisosi saattaa heitä kohtaan käyttäytyä.

Vierailija
50/63 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tää varmaan on. Ei kai noin tyhmiä ihmisiä oikeesti ole olemassa...eihän?

Vierailija
51/63 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jutut täällä tuntuu aivan uskomattomilta :(

Vierailija
52/63 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUOKSE NYT JO HYVÄ NAINEN!!!! Soita turvakotiin ja pakene ennen kuin se hullu tappaa sut!!!

Vierailija
53/63 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap ilmeisesti kokeilee kuinka paksu jöötti vielä menee läpi. Sanoisin että uskottavuuden raja ylitettiin jo ensimmäisellä sivulla.

Vierailija
54/63 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo kuolemanpelko noissa aina hieman lamaannuttava - silti...sinulla on nyt hyvin vähän aikaa tallustaa täällä, jos vielä jatkat tuossa suhteessa. Usko minua; kyseessä on klassinen läheisriippuvuus, joka vaan pahenee.

Turvakotiin yhteydenotto ja jos sinne eivät päästä, niin onko sinulla ketään kaveria, josta sinun siippasi ei tiedä? Mikäli on, ota yhteyttä ja kysy yösijaa...koska sinulla on pian paskamyrsky ja lopulta musta pekka käsissäsi, jos et niin tee.

Vierailija
55/63 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:09"]

Mikäköhän hänessä on (diagnoosi?), kun hän käyttäytyy noin?

[/quote]

Kiinnostavampi kysymys lienee, että mikähän diagnoosi sulla on kun jäät tuollaiseen suhteeseen? 

Vierailija
56/63 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Otin kaikki diplomarian keinoni käyttöön osin tämän keskustelun innoittamana ja sain miehen (ehkä?) tajuamaan oman typeryytensä siten, että ko. kritiikki ei sohinut yhtään enempää hänen ilmeisesti haurasta egoaan. Lueskelin niistä persoonallisuushäiriöistä netissä, joten tajuan hänen logiikkaansa nyt paremmin. Jos tilanne menisi oikeasti tosi vakavaksi, niin lähden pois vanhempieni luokse ja eroan. Nyt siis rauha maassa. T. Ap

Vierailija
57/63 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*diplomatian keinot siis

Vierailija
58/63 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:09"]

Mikäköhän hänessä on (diagnoosi?), kun hän käyttäytyy noin?

[/quote]

Kiinnostavampi kysymys lienee, että mikähän diagnoosi sulla on kun jäät tuollaiseen suhteeseen? 

[/quote]

Se minuakin voisi kiinnostaa. Ei ole mulla ainakaan virallisesti nimittäin mitään diagnoosia. Olisi tosiaan pitänyt lähteä jo kauan sitten, mutta oon vielä yrittänyt, jospa tilanne selkiäisi. En usko, että mies ihan oikeasti tekisi mitään tosi vakavaa, mutta uhitella hän kyllä osaa. Lisäksi ollaan parhaillaan paikassa, jossa on muitakin ihmisiä, niin mies ei uskalla riehaantua täysin. T. Ap

Vierailija
59/63 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi etunimen 1. kirjain O?

Vierailija
60/63 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lähde älä täällä ruikuta sitä varten oikeesti on luotu omat aivot. Suomessa on turvakoteja ne auttaa ja jos löytyy vaikka kauempaa sukulaisia voisit mennä sellaselle sukulaiselle kylään rauhassa miettii mitä teet seuraavaksi mutta älä jää suhteeseen jossa pelkäät. Itse lähdin sellasesta suhteesta enkä ole päiväkään katunut olen saanut paljon paremman elämän nyt :) joten tsemppiä sinullekkin se on vaikea tilanne ja itse lähteminen on se kaikista vaikein hetki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä