Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään miestäni - mitä teen?

Vierailija
05.07.2014 |

Mieheni on ajoittain minua kohtaan hengenvaarallinen. Hän on muuten mukava ja ihana, mutta saattaa suuttua aivan pikkujutuista, joissa vahingossa sohaisen hänen egoaan. Sain esim. äsken yhdessä yksinkertaisessa sanapelissä paremmat pisteet, niin mies nappasi multa tabletin ja alkoi maanisesti takoa ko. peliä ja väitti, että "ennätykset ovat hänen nimissään".

Olen aiemmin vahingosta viisastunut ja nykyään aina sanon, että hän on fiksumpi ja äkykkäämpi ja kaikin tavoin mua parempi kaikessa, sillä hän haluaa aina olla paras. Hän on muuttunut todella aggressiiviseksi ja vaaralliseksi mua kohtaan, jos vahingossakin olen tehnyt jotain häntä paremmin.

En oikein tilanteiden pakosta voisi erota, mutta säikähdin, kun hän loi "sen katseen" taas. Se tarkoittaa sitä, että hän kostaa mulle sen, että lipsautin sen hyvän tulokseni vahingossa iloissani hänelle. Mikäköhän hänessä on (diagnoosi?), kun hän käyttäytyy noin?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä haluat olla toisen alistettavana? En voi ymmärtää. Taidat olla hyvin nuori etkä tiedä paremmasta. Lähde. Tasavertaisia miehiä on olemassa.

Vierailija
2/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n mies vaikuttaa sairaalta niin täytyy sanoa että ei ap paljon sen terveemmältä vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:19"]Jos ap:n mies vaikuttaa sairaalta niin täytyy sanoa että ei ap paljon sen terveemmältä vaikuta.

[/quote]

TRUE that!

Vierailija
4/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:38"]

Naisen kuuluukin hiukan pelätä miestään. 

[/quote]

Ei todellakaan kuulu pelätä! Mieheen pitää pystyä luottamaan tiukassakin paikassa. Luottamus pitää olla molemminpuolista. Hädässä paras apu on oma aviopuoliso. Jos näin ei ole, silloin avioliitossa on jotakin pahasti vialla. 

Vierailija
5/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätänsä tuollaisen totaalisen sekopään kanssa joku päätyy kimppaan? Luulisi että hälytyskellot olisivat soineet jo aikoja sitten...

Vierailija
6/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mutään diagnoosia miehellesi tarvitse, hän on kipeä ja on kipeä diagnoosin jälkeenkin.

On huolestuttavaa ettet edes anonyyminä netissä uskalla kertoa mitä miehesi on sinulle tehnyt. Välivaltaa on ilman jälkiäkin. Liian moni odottaa sitä mustaa silmää tai katkenneita kylkiluita, mutta sitten kun (!!) ne tulevat, ollaankin jo niin syvällä alistuneena ettei enää voi lähteä.

Et ehkä vielä ole valmis lähtemään, joten nyt kannattaisi vaikka ihan paperille kirjata rehellisesti ylös noita miehesi tekoja (fyysiset ja henkiset väkivallan teot). Joku päivä olet valmis kertomaan tai näyttämään paperin läheisellesi. Se että tuota helvettiä konkretisoi sanoittamalla, on sinun ainoa keinosi ymmärtää miten veitsen terällä elät. Voimia sinulle ja kaikille teille, jotka samassa tilanteessa vielä olette.

Ps. Turvakoti.net hyvää tietoa lähisuhdeväkivallasta ja auttamiskanavista.

Vierailija
7/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä taval hengenvaarallinen? :o

Vierailija
8/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää HERÄÄ RAKAS IHMINEN ! Nyt tossua toisen eteen ! Älä valehtele itsellesi, se että miehesi on ihana joskus, ei korvaa sitä että joudut elämään pelossa. HÄN EI MUUTU VAIKKA KUINKA TOIVOISIT. Kenenkään ei pitäisi pelätä parisuhteessa ja luulla että toisen suuttuminen on oma vika !!! Ei ole normaalia tuo miehen käytös ollenkaan, ÄLÄ PUOLUSTELE HÄNTÄ.

Ei ole sinun vikasi että hän on onnistunut peittelemään narsistisuutensa, narsistit ovat miellyttämisen ja manipuloinnin mestareita. Se mikä on tärkeää nyt, on se että hyväksyt sen että miehesi ei tee sinulle mitään hyvää. Ansaitset rakastavaisen ja turvallisen miehen 24/7 etkä vain "silloin tällöin tosi ihanan".

Toivon todella että saat voimaa lähteä nyt etkä vasta ensi viikolla, mies ei parane vaikka kuinka lupailisi !!

Vierailija
9/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen väkivalta tulee aina ensin. Ja se että on henkistä väkivaltaa, on ihan yhtä hyvä syy lähteä kuin ruumiillinen väkivaltakin.

Luojan kiitos teillä ei ole vielä lapsia, eikä kukaan voi olla toiseen ihmiseen niin sitoutunut etteikö pystyisi eroamaan, vaikka olisi miljoonia yhteistä velkaa, iso perheyritys ym. niin kaikki pystyy laittamaan puoliksi.

Ap, tuo teidän suhde ei tule koskaan parantumaan, miehesi on henkisesti sairas, ja sinä luonteeltasi sellainen että hänen on helppo sinua vahingoittaa, siksi hän on sinut itselleen uhriksi valinnutkin.

Lähde nyt kun mitään peruuttamatonta ei ole vielä tapahtunut.

Ja vaikka tämä tarina olisi provo, ikävä kyllä näitä samanlaisia pariskuntia on tässäkin maassa tuhansia ja taas tuhansia, ja se sairas puoliso voi olla myös vaimo.

Vierailija
10/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rakas..

sinä tiedät itsekin että sinun pitää erota. Hae apua esim.turvakodista, koska kuulostaa että mies voi oikeasti vahingoittaa sinua jos kuulee eroaikeista.

miehesi on sairas,älä anna hänen pilata sinun elämääsi. Voit oikeasti vielä olla onnellinen ja saada hyvän elämän jos lähdet. Kerran täällä vain eletään !

ja jos esim.lapsia haluat niin miehesi ei oikein ole isä ainesta :/

olet narsistin hei etkä välttämättä ajattele tällä hetkellä selkeästi jos miehesi on jo kauan työntänyt sinua maanrakoon.

uskalla tehdä ratkaisu<3 !! Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
11/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se tässä se psykopaatti on. Mies käyttäytyy kuten normaali mies, mutta ap koko ajan nälvii miestä, että on monessa asiassa parempi miestään (tuskin on, kun pitää sillä tuolla tavalla "leijua") ja pakottaa miehen todistamaan paremmuutensa, kuten tämän sanapelin tapauksessa nyt. Ärsytät miestäsi niin kauan, että hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin turvautua väkivaltaan. Kyllä sinunlaiset akat tiedetään, esitetään uhria muille, mutta itse onkin se oikea psykopaatti! Jätä vain miehesi, hän kyllä löytää sinun tilallesi kunnon naisen, joka tietää paikkansa ja arvonsa. 

Vierailija
12/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni oli samanlainen, tai oikeastaan vielä pahempi...hän piti/pitää itseään ylivertaisena kaikkiin nähden ja tahtoi väkivalloin hallita mua ihan joka asiassa. Mä olin ainoa töissäkäyvä, mutta edes omaa pankkikorttiani en saanut pitäö. Hän päätti syömiseni, vaatteeni, nukkumaanmenoni, kaiken. Suihkuun hän tuli perässä, avasi ja sulki hanan ja säännösteli pesuaineen samalla vartaloani haukkuen ja välillä myös löi samalla. Tässä vaan osa siitä, millaiseksi elämä hullun narsistin kanssa vuosien kuluessa meni...kehotankin a.p.tä keräämään voimia lähteä. Mä lähdin vasta 14 vuoden jälkeen ja eheytyminen tuosta kaikesta kestää varmaan loppuelämäni. Meillä myös lapsia, joiden kautta ex kiusaa mua edelleen, ja lisäksi vanhin lapsi, joka ei exän oma, sairastui henkisesti, koska isäpuoli kohteli häntä samaan tyyliin kuin mua :( syyllisyyden tunne siitä, että lapseni elämä on pilalla, on musertava taakka minulle... :(

Vierailija
13/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jätät miehen, mutta ainakaan Et tee lapsia sen kanssa!!! Kukaan lapsi ei ansaitse tuollaista isää, etkä jaksa olla hyvä äiti jos pelkäät omassa kotonasi.

Vierailija
14/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuommoinen miesystävä joskus. Kun voitin hänet shakissa, löi avokämmenellä kasvoihin jne. En olisi saanut olla missään parempi. Siitä se sitten lähti... Minäkin olin sitoutunut ja yritin saada miehen kasvamaan ja ymmärtämään. 

Vierailija
15/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tässä on korkeintaan toi että haluat AP olla vapaaehtoisesti tuollaisen ihmisen kanssa. En ymmärrä en... JÄTÄ SE, mitä helvettiä teet sen kanssa???!!! Ei se sua oikeasti rakasta, käyttää vaan hyväkseen KOSKA SÄ ja sun kaltaiset SUOSTUU olemaan toisen ihmisen leluna ja hyväksikäytettävänä!!!!!!!

Vierailija
16/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vähän tykätä tuollaisesta ap,senkin pikku pervo. ;)

Vierailija
17/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *älykkäämpi

Vierailija
18/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En diagnoosia tiiä, mutta lueppa ajatuksella tuo oma tekstis ja ota jalat alle. Mieluiten jo eilen

Vierailija
19/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, tai jopa psykopaatti. Etsi netistä tietoa ja yritä päästä eroon miehestä. Tuleva ei lupaa nimittäin yhtään parempaa, päinvastoin:(

Vierailija
20/63 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lasten ja asuntolainan takiako yhdessä? Vai ihanko rakastat miestäsi?

Ei helvetti... Toivon todella ettei teillä ole lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi