Monissako häissä olet ollut elämäsi aikana?
Kommentit (52)
Neljät sukulaishäät ja yhdet kaverihäät.
Ikä 34.
Keski-ikäinen. Lapsena riittävän monissa, että täysi-ikäisyydestä alkaen olen tajunnut systemaattisesti kieltäytyä osallistumasta niihin.
Kolmet häät. Ikää 50 vuotta.
Lähipiiri ei harrasta häihimisiä ja hyvä niin.
Ole kertaakaan ole ollut häissä, koska en ole koskaan mennyt naimisiin. Olen 51-vuotias.
Olen ollut vain kerran kakkukahveilla siviilivihkimisen jälkeen, en tiedä voiko niitä kutsua häiksi. Haluaisin vieraaksi sellaisiin perinteisiin suomalaisiin häihin, joissa ryypätään ja tapellaan. Ikää on 61.
Viisi kertaa olen ollut häissä. Ikää 66 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan, olen nuorten vanhempien lapsi, vanhemmilla oli paljon ystäviä, joiden häissä tiedän olleeni, kuvista, pikku lapsena.
Kouluikäisenä, teininä ja aikuisena serkkujen, 24kpl, häissä, ainoastaan yhden serkun häissä en ole ollut. Sisarusten, ystävien, koulukavereiden, työkavereiden, exn kavereiden jne jne häissä.
Viimeksi pari vuotta sitten oman lapsen.
Ehkä lähemmäs sadat häät, ikää kohta 60v.
Muistan, että lapsuuden kesät olivat iloisia hääjuhlia täynnä. Nykyisin vähemmän, viimeisen 10v aikana 3 häät.
Sama juttu, olen yli kaksikymppinen ja varmaan lähes sadat häät joissa olen ollut.
Viìmeisen kolmenkymmenen vuoden hääpareista melkein kaikki eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan, olen nuorten vanhempien lapsi, vanhemmilla oli paljon ystäviä, joiden häissä tiedän olleeni, kuvista, pikku lapsena.
Kouluikäisenä, teininä ja aikuisena serkkujen, 24kpl, häissä, ainoastaan yhden serkun häissä en ole ollut. Sisarusten, ystävien, koulukavereiden, työkavereiden, exn kavereiden jne jne häissä.
Viimeksi pari vuotta sitten oman lapsen.
Ehkä lähemmäs sadat häät, ikää kohta 60v.
Muistan, että lapsuuden kesät olivat iloisia hääjuhlia täynnä. Nykyisin vähemmän, viimeisen 10v aikana 3 häät.Sama juttu, olen yli kaksikymppinen ja varmaan lähes sadat häät joissa olen ollut.
Viìmeisen kolmenkymmenen vuoden hääpareista melkein kaikki eronneet.
Siis yli kuusikymppinen 😄
Olen ollut ainakin 10 kertaa häissä ikävuosien 5-47 väliillä. Alle viisi vuotiaana myös, mutta niistä en muista mitään. Näistä yksi pari eronnut.
Tarkkaa lukumäärää en osaa sanoa, mutta jotain 10 ja 20 väliltä.
N52
Ikää 36 vuotta.
Olen ollut viisissä häissä, kaksissa lapsena ja kolmessa aikuisena.