Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monissako häissä olet ollut elämäsi aikana?

Vierailija
03.07.2021 |

Sano myös ikäsi.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksissä, lasten serkkutytön häissä. Olen 70-vuotias.

Tuttavapiirissä ja suvussa ei harrasteta häiden pitämistä. Kaksi kertaa olen ollut häiden jälkeen järjestetyssä tapahtumassa. Toinen oli puutarhapiknik ja toinen kotibileet.

Vierailija
22/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40, enkä yksissäkään häissä, kerran kirkossa mutta en itse juhlassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikeasti karua huomata, että vaikka pari-kolmekymppisenä olikin laaja tuttavapiiri ja sitten vielä se tiiviimpi ystäväpiiri niin näihin perhejuhliin ei minua mukaan ikinä kutsuttu.

Ei siis edes polttareihin.

N45

Vierailija
24/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti laskettuna 19 häissä olen ollut, ikää 40.

Vierailija
25/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 kertaa. Olin viimeisimmissä 20 vuotta sitten.

Ärsyttää, kun serkut ei kutsuneet häihinsä.

Lisään, että hautajaisissa olen ollut noin 12 kertaa.

Vierailija
26/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 10-12 häät.

Osan muistan hauskoina. Parit on jääneet mieleen tylsinä.

Jännä miten jälkikäteen muistaa tunnelman. Ei sitä, mitä syötiin tms

M50

Vierailija
27/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä. 40 vee.

Vierailija
28/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä häissä. Olen kohta kolmikymppinen, joten kohta tulee "ruuhkavuodet" häiden suhteen niin sukulaisten kuin kaverien osalta.

Vierailija
29/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useammissa hautajaisissa kuin häissä. Ja en ole vielä kuin nelikymppinen..

Vierailija
30/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.300 kertaa. 4 kertaa vieraana, loput bändissä soittamassa. Oon 50v.

Vierailija
31/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksissä häissä. Olen kohta kolmikymppinen, joten kohta tulee "ruuhkavuodet" häiden suhteen niin sukulaisten kuin kaverien osalta.

Tai sitten ei. Sitä saattaakin huomata olevansa se, jonka kutsuminen tekee häistä kerta toisensa jälkeen "liian isot" tai "liian kalliit" ja jolle pahoitellen kerrotaan, että johonkin ja jotenkin se vierasjoukko pitää rajata. Ja kun ei sulla edes ole miestä niin mitä sä siellä yksinäsi tekisit..

Vierailija
32/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusissa, mukaanlukien omat.

Edellisistä on jo 17v aikaa.

Ikä 49

Vierailija
33/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä. Ovat jo aika päivää sitten eronneet. Oon 32.

Vierailija
34/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusissä häissä olen ollut. Pariin-kolmeen lisäksi on tullut kutsu mutta oli esteitä silloin. Omia ei ole ollutkaan, koska avoliitossa ollut kahdesti.

N59

Vierailija
35/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei. Sitä saattaakin huomata olevansa se, jonka kutsuminen tekee häistä kerta toisensa jälkeen "liian isot" tai "liian kalliit" ja jolle pahoitellen kerrotaan, että johonkin ja jotenkin se vierasjoukko pitää rajata. Ja kun ei sulla edes ole miestä niin mitä sä siellä yksinäsi tekisit..

Ei tuota voi oikein kertoa parhain päin...

Toki olisi kutsuttu, mutta johinkinhan se raja on vedettävä... eiku...

Vierailija
36/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, olen nuorten vanhempien lapsi, vanhemmilla oli paljon ystäviä, joiden häissä tiedän olleeni, kuvista, pikku lapsena.

Kouluikäisenä, teininä ja aikuisena serkkujen, 24kpl, häissä, ainoastaan yhden serkun häissä en ole ollut. Sisarusten, ystävien, koulukavereiden, työkavereiden, exn kavereiden jne jne häissä.

Viimeksi pari vuotta sitten oman lapsen.

Ehkä lähemmäs sadat häät, ikää kohta 60v.

Muistan, että lapsuuden kesät olivat iloisia hääjuhlia täynnä. Nykyisin vähemmän, viimeisen 10v aikana 3 häät.

Vierailija
37/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljissä, ikää 43v.

Olisi kiinnostavaa myös tietää se mitkä ihmisten häistä on ollut esimerkiksi serkkujen, tätien/setien häitä tms. ja mitkä henkilön oman lähipiirin, eli kavereiden jne. häitä. koska kolmet häät ovat olleet sukulaisten ja vain yhdet on olleet ystäväni häät.

Vierailija
38/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 4 kertaa häissä ja viimeisimmistäkin on jo reilu 30 vuotta aikaa eli serkun häät vuonna -89 on viimeisimmät. Olen ollut häissä vain lapsena, mutta sen mitä näitä nykyhäitä on telkkarista nähnyt niin ehken parempikin että omat muistot on tuollaisista "tavishäistä" joissa ei ollut mitään kilpavarustelua vaan tunnelma oli välitön, lämmin ja sellainen kotikutoinen.

Kaikki nämä parit on muuten yhä edelleen naimisissa ja kaiketi ihan tyytyväisinä.

nainen 43 vee

Vierailija
39/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se miten omalla kohdalla on käynyt. ikää on siis 43v, ja neljissä häissä olen ollut, joista kolmet on olleet joskus nuorena sukulaisten, ja ainoastaan yhdet häät ovat olleet ystävän.

Tämän jälkeen on kolme "hyvää ystävää" ja kaksi kaveria menneet naimisiin, ja olen ollut juuri se henkilö joka on rajattu pois ettei tulisi liian kalliita häitä, ja epäilen että syy on se että olen sinkku.

Tuntuu hienolta kun ystävyys rajataan näin tarkasti. Lukion päättäjäisissä jo vuosia ennen näitä häitä ystävät päättivät lähteä juhlimaan ja koska autoon mahtui vain neljä henkilöä, minut jätettiin pois. Se tuntui hyvältä, kun jokaisen luona kävin vuorotellen ja vietiin lahjat ja sitten illalla olinkin se viidenneksi parhain ystävä.

Vierailija
40/52 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljässä häissä kaikki ovat olleet serkkujani , kaksi sulhasta oli serkkujani ja yksi morsian ja yks serkuistani on eronnut jonka Häissä olin , yksissä häissä Morsian heitti sen kimpun se tuli kohdalleni eräs häävieras , nainen siis päätti min puolesta joka oli törkeää , Nappasi sen kimpun kädestäni, huusi" SULLA EI OO SULHASTA 😡"( Idioottia olivat Mulla oli miesystävä, jonka Halusin pitää tältä Arvostelevalta ja itsekeskeiseltä Suvultani Salassa.

)

Suvussani kun toinen on olevinaan muita parempia etenkin Yksinäisiä sorretaan.

Nyt laulasin " Yön Sorron yöstä nouskaa "!

En ole omia häitäkään pitäny

.