Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttuu ilkeäksi humalassa

Vierailija
03.07.2021 |

Onko muilla samaa? Selvänä on normaali itsensä, humalassa todella ilkeä. Ota nyt sitten selvää, onko humalassa sanotut asiat niitä mitä ei selvänä halua/uskalla sanoa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilasi hyvän kännin.

Vierailija
22/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä sen kanssa, joka sanoi ettei pidä juoda, jos muuttuu ilkeäksi. Kun ei toista voi muuttaa, on meillä kotona tarkat rajat. Kotona ei juoda, humalassa ollaan vain sovittujen ajanjaksojen välein ja humalassa kotiin tultaessa puolisoa ei kohdata. Hänen annetaan nukkua tai olla muuten rauhassa. Näin vältymme riidoilta ja loukkauksilta. Aika kreisiä, mutta jotenkin siedettävää. Puoliso tietää, että jos ei nuo yhdessä sovitut säännöt päde, mun on pakko lähteä lätkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-tyypin alkkikset muuttuvat jubbessa eri ihmiseksi, B-tyyppiset eivät.

Vierailija
24/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeäksi käyvän juopon kanssa ei kyllä kannata olla. Olen itsekin melkoisen alkoholiin menevä ja niin on poikaystävänikin, että kun otetaan kunnolla niin silloin joskus tulee puheeksi jotain vanhaa kärhämää puhumatta jääneistä asioista, muttei koskaan toisen haukkumista tai muuta riehumista. Osataan tilanteen vallitessa molemmat vetäytyä omaan rauhaan ja jutella sitten selvinpäin että mistä kiikasti ja miten kina ratkaistaisiin. Yhden kerran vuosia sitten hän h*uoritteli minua, jonka jälkeen jyrkästi tein selväksi, etten hyväksy sellaista, eikä sellaisia tilanteita olekaan käynyt sen koommin.

Mutta monilla ihmisillä tuntuu olevan tällainen tapa, että käy humalassa todella ilkeäksi ja inhottavaksi, ja kokemusten perusteella olen tulkinnut sen olevan merkki jostakin pohjimmiltaan pahantahtoisesta ihmisvihasta, johon ei auta minkäänlainen ymmärrys tai anteeksianto.

Vierailija
25/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös juo, on ilkeä ja alkaa syyttää existä. Tässä taas yksi viikonloppu menee sitä kuunnellen. Nyt se kuorsaa sohvalla.

yöt on valvomista ja sen huutoa.

Vierailija
26/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä siedät sitä, koska ... ? Niin, se mies on muuten aivan ihana, et usko kelpaavasi kenellekään muulle ja miten tulisit taloudellisesti toimeen ilman miestä. Ja varmaan vielä seitsemän muuta syytä, mutta älä suotta vaivaudu kertomaan niitä.

Vierailija
27/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei pilveä saa laillisesti kaupasta. Olisi hyvä vaihtoehto alkoholille. Taas se nähtiin. Pilvi ei tee kenestäkään vihaista. Päinvastoin.

Vierailija
28/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies myös juo, on ilkeä ja alkaa syyttää existä. Tässä taas yksi viikonloppu menee sitä kuunnellen. Nyt se kuorsaa sohvalla.

Tämä on henkistä väkivaltaa. Googlaappa. Tuollaisessa suhteessa ei kannata olla.

Vierailija
29/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei pilveä saa laillisesti kaupasta. Olisi hyvä vaihtoehto alkoholille. Taas se nähtiin. Pilvi ei tee kenestäkään vihaista. Päinvastoin.

Pössyttely turruttaa ihmisen vielä pahemmin kuin alkoholi. Päihteiden väärinkäytäjä käyttäytyy usein huonosti kaikkien päihteiden vaikutuksesta, vaikka toiset raihoittaakin enemmän. Vierestä seuranneena, pössyttelijä hävijää tuntikausiksi oman päänsä sisään ja oikeastaan mitään kommunikaatiota ei ollut. Ei tuo ollut mitään elämää hänelle, pelkkää omien ongelmien pakenemista. Lopeta päihteiden väärinköytön glorifiointi. 

Vierailija
30/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sanoo humalassa sen minkä selvinpäin pystyy pitämään sisällään. Siitä on ihan tutkimuskin että näin on. Ihminen muuttuu humalassa aidoksi itsekseen.

Lopeta tommonen keittiöpsykologin lausuntojen antaminen. Puhut ihan potaskaa.

Muuttuu aidoksi itsekseen kännissä?

Miten minä, joka en juo ollenkaan alkoholia? Mikäs minä sitten olen?

Vierailija
31/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni oli usein viikonloppuisin humalassa ja pelottava. Äitiä riepotteli ja jankutti yöt.

Se oli tavallista meillä.

Pelkäsin. Ahdisti.

En minä voinut sille mitään, lapsi.

Miksi äitini ei lähtenyt siitä? Kuulemma rahan takia.

Vierailija
32/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, puhutte nuo asiat auki selvinpäin.

Sitten näette, että jatkuuko vai ei.

Jokuhan siellä ihmistä ahdistaa.

Ei se ihmettelemällä muutu.

Vierailija
33/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ainakin pysyy elämässä jännitys- sitä sinä kai haet?

Vierailija
34/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirvase lärviin ja sanot sitten aamulla että putosit sängystä.

Jos kumppani lyö, oli selvä tai päihtynyt, nyrkki palautuu.

Vierailija
35/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sanoo humalassa sen minkä selvinpäin pystyy pitämään sisällään. Siitä on ihan tutkimuskin että näin on. Ihminen muuttuu humalassa aidoksi itsekseen.

MT ongelmat tuppaa juopoilla kyllä purkautumaan noin. Padotaan kaikki sisälle, vältellään asioita, omia hankalua tunteita eikä kumppanille puhuta suoraan. Ei osata riidellä hedelmällisesti. Sitten se paha olo purkautuu omituisilla tiuskimisilla ja räjähtelyillä. Tunnelelämä jäänyt teinin tasolle kun ei käsitellä asioita. Ja jotkut tosiaan toimii näin ilman alkoholin väärinkäyttöongelmiakin, ei vaadi juoppoutta. Riipuvaisuuten taipuvalla ihmisellä nuo ongelmat vaan tuppaa johtamaan päihdeongelmiin. 

Tämä ei ole mitään keittiöpsykologiaa vaan ihan joka mielenterveysjärjestön sivuilta voit tutustua sairauteen itsekin. 

Vierailija
36/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas niin päin että ex-nainen muuttui aina ilkeäksi kun olin humalassa. Kiertoonhan sellainen piti laittaa. Muilla samaa?

Joo samat. Panin. kakkoseen

Vierailija
37/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pössyttely turruttaa ihmisen vielä pahemmin kuin alkoholi. Päihteiden väärinkäytäjä käyttäytyy usein huonosti kaikkien päihteiden vaikutuksesta, vaikka toiset raihoittaakin enemmän. Vierestä seuranneena, pössyttelijä hävijää tuntikausiksi oman päänsä sisään ja oikeastaan mitään kommunikaatiota ei ollut. Ei tuo ollut mitään elämää hänelle, pelkkää omien ongelmien pakenemista. Lopeta päihteiden väärinköytön glorifiointi. 

Alkoholi ei sovi kaikille kuten ei pilvikään. Samoin rajansa kaikella. Esimerkkisi on selvää ääreistämistä ja demonisointia. Kannabis on hyvä. Sitä voi käyttää monin tavoin. Itse käytän ehkä 5 kertaa vuodessa keskittymiseen tai unen saantiin.

Vierailija
38/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi tuommosta käytöstä hetkeäkään. Ensimmäisen kerran voisin antaa anteeksi, jos huomaa olleensa typerä ja ilkeä. Mutta jos ei kiinnitä mitään huomiota, että on ollut ääliö, niin saa lähteä!

Toisen kerran jos tapahtuisi, näyttäisin ovea. 

Vierailija
39/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MT ongelmat tuppaa juopoilla kyllä purkautumaan noin. Padotaan kaikki sisälle, vältellään asioita, omia hankalua tunteita eikä kumppanille puhuta suoraan. Ei osata riidellä hedelmällisesti. Sitten se paha olo purkautuu omituisilla tiuskimisilla ja räjähtelyillä. Tunnelelämä jäänyt teinin tasolle kun ei käsitellä asioita. Ja jotkut tosiaan toimii näin ilman alkoholin väärinkäyttöongelmiakin, ei vaadi juoppoutta. Riipuvaisuuten taipuvalla ihmisell

Sinun päätelmäsi, jotka teet tuon tekstin perusteella, ovat keittiöpsykologiaa. Et osaa lukea tekstin sisältöä vaan teet johtopäätöksiä, jotka eivät ole tosia. Ja sitten pädet täällä.

Tutkimuksia ja tekstejä on hyvä osata lukea oikein. 

Esimerkin avulla tarkennan, millaista johtopäätösten tekoa harrastat:

Söin jäätelöä, satoi vettä.-> päätelmä: kun syön jäätelöä, niin silloin sataa vettä.

Vierailija
40/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipääsuomalaiset ovat ääliöitä, joka ikinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi