Mies muuttuu ilkeäksi humalassa
Onko muilla samaa? Selvänä on normaali itsensä, humalassa todella ilkeä. Ota nyt sitten selvää, onko humalassa sanotut asiat niitä mitä ei selvänä halua/uskalla sanoa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sanoo humalassa sen minkä selvinpäin pystyy pitämään sisällään. Siitä on ihan tutkimuskin että näin on. Ihminen muuttuu humalassa aidoksi itsekseen.
Lopeta tommonen keittiöpsykologin lausuntojen antaminen. Puhut ihan potaskaa.
Muuttuu aidoksi itsekseen kännissä?
Miten minä, joka en juo ollenkaan alkoholia? Mikäs minä sitten olen?
MT ongelmat tuppaa juopoilla kyllä purkautumaan noin. Padotaan kaikki sisälle, vältellään asioita, omia hankalua tunteita eikä kumppanille puhuta suoraan. Ei osata riidellä hedelmällisesti. Sitten se paha olo purkautuu omituisilla tiuskimisilla ja räjähtelyillä. Tunnelelämä jäänyt teinin tasolle kun ei käsitellä asioita. Ja jotkut tosiaan toimii näin ilman alkoholin väärinkäyttöongelmiakin, ei vaadi juoppoutta. Riipuvaisuuten taipuvalla ihmisell
Sinä et lue, mitä
tässä ketjussa aiempi kirjoittaa. Sinä vaan tuputat omaasi. Et kuuntele.
Hän kirjoitti näin: Ihminen muuttuu humalassa aidoksi itsekseen.
EI takuulla muutu aidoksi itsekseen kännissä. Väitä ihan mitä lystäät tuolla pätemiselläsi.
Ärsyttää tuputtaminen, kun et viitsi perehtyä siihen, mistä asiat ja kommentit kumpuaa. Olet vaan siinä
omassa navassa. 💁 Et kuule. Et näe. 🙉🙈
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus tutkimuksen jonka mukaan huomattavalla osalla suomalaisia on geeni joka muuttaa heidät aggressiiviseksi, kun juo alkoholia. Täällä kyseinen geeni huomattavasti yleisempi kuin missään muualla.
Mulla on varmaan tuo geeni. Olen nainen ja aivan eri ihminen humalassa (aggressiivinen ja väkivaltainen). Oikeastaan niinä aikoina kun olen nuorempana juonut olen ollut täysin eri ihminen ylipäänsä (jopa selvin päin). Vasta juomisen lopetettuani olen huomannut selvästi eron entiseen. Olen tehnyt kaikenlaista typerää kännätessäni. Jos on taipumusta tuollaiseen niin sitä eroa ei edes tajua kuin vasta pitemmän selvän kauden jälkeen.
Eli jos puoliso vaikka juo ja on tällainen niin joko sen irroittelun pitää tapahtua muualla tai se olisi syytä lopettaa. Se aggressiivisuuskin ja muut lieveilmiöt voivat muutenkin vain lisääntyä ajan mittaan. Ei kannata jäädä suhteeseen jos toinen ei halua edes muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Humalajuominen kertoo Aina ongelmasta.
V...u mitä pas.kaa 😂 Jos alkoholista ei ole tarkoitus humaltua, miksi hitossa juo sitä eikä vaikka vettä, limua, energiajuomaa tmv. Huoh. Minä juon aina kännit silloin äärimmäisen harvoin kun alkoholia juon. Se yksi kerta riittää ja sitten ei tee mieli taas pitkään aikaan. Välillä on hauskaa nollata aivot, ei se sen kummempaa ole.
Vanha sanonta:
Lapsen ja humalaisen suusta kuulee totuuden!
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi tuhoaa aivosoluja.
Tämä on vanha hokema, joka ei nykytiedon valossa pidä paikkaansa.
https://www.terve.fi/artikkelit/80738-alkoholi-tuhoaa-aivosoluja-vai-tu…
"Alkoholi aiheuttaa todistetusti monenlaisia vaivoja ja sairauksia. Se myös lisää riskiä sairastua mielenterveysongelmiin. Mutta tuhoaako se aivosoluja, kuten aiemmin on väitetty?
Ei tuhoa, kertoo Medical Daily. Terveellistä suurien alkoholimäärien kuluttaminen ei tietysti ole, mutta itse alkoholi ei aivosoluja tuhoa."
Vierailija kirjoitti:
Nainen muuttu humalassa hirveäksi noidaksi joka vain huutaa ja haukkuu.
Nää humalassa toisia tölvivät on vastenmielisiä, oli kysessä mies tai nainen. Ihan sama onko todellinen luonne, patoutumia tai mistä johtuu, silloin pitäisi itse ymmärtää laittaa korkki kiinni.
Muuttuuko mies siis ilkeäksi sinua kohtaan, vai ihan yleisesti ilkeäksi?
Yksi syy viinarähinään on matala verensokeri. Alkuun juodessa unohtaa syödä, kunnes verensokeri sitten romahtaa. Se aiheuttaa joillekin raivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sanoo humalassa sen minkä selvinpäin pystyy pitämään sisällään. Siitä on ihan tutkimuskin että näin on. Ihminen muuttuu humalassa aidoksi itsekseen.
Lopeta tommonen keittiöpsykologin lausuntojen antaminen. Puhut ihan potaskaa.
Muuttuu aidoksi itsekseen kännissä?
Miten minä, joka en juo ollenkaan alkoholia? Mikäs minä sitten olen?
Tämän kommentin kirjoitit selvästi omana itsenäsi, ilkeänä kuin känniläinen. Oikean elämän tilanteissa rajoitat tuota oman itsen ilmaisua, jota et kuitenkaan kännissä rajoittaisi.
Mutta eikö nämä rajoitteet, estot, kuulu siihen oikeaan persoonallisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet juopon kanssa, varsinkin ilkeän juopon? Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Tämä. Oman elämäsi voit pilata, mutta älä pilaa lastesi elämää.
Tämän kommentin kirjoitit selvästi omana itsenäsi, ilkeänä kuin känniläinen. Oikean elämän tilanteissa rajoitat tuota oman itsen ilmaisua, jota et kuitenkaan kännissä rajoittaisi.