Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammi sensuroi J.K. Rowlingin kirjan mainoksen, aiheutti mielipahaa woke-porukalle

Vierailija
03.07.2021 |

Hmm. Mitäs jos kirjan mainostamisen sensurointi aiheuttaisikin enemmän mielipahaa. Tammi boikottiin? Kuka boikotoi ja ketä, ihme touhua.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Woke täällä hei kirjoitti:

Rowling puhuu höpöje asiasta jota ei tunne. En pidä häntä sukupuolikysymysten asiantuntijana.

Olen silti aina pitänyt Pottereita kekseliäinä. Translapseni oli myös suuri fani. Jos menet Lontooseen kannattaa ilman muuta piipahtaa siellä filmistudioilla Potter-näyttelyssä.

Suosittelen myös Rowlingin kirjaa "Paikka vapaana".

Transnainen on transnainen ja nainen on nainen. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole tai mistään fobioista kyse.

Transnainen on kylläkin mies.

Riita poikki. Transnainen on IHMINEN.

Tämä tuntuu usein unohtuvan.

Vierailija
62/65 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään transihmisiä vastaan, mutta tämä heidän pelleily menee liian pitkälle, ja se alkaa kääntymään heitä vastaan. Mies ei ole nainen, eikä nainen ole mies. Tämä on biologinen tosiasia, ja täytyy olla mahdollista sanoa se ilman, että transsit alkaa riehumaan ja tuhoamaan ihmisiä ja yrityksiä. Tuntuu, että nämä vain haluavat mahdollisimman paljon huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rowling on yksi harvoja julkkiksia joka oikeasti puolustaa naisten ja tyttöjen oikeuksia, eikä taatusti ole mikään transfoobi, vaikka hänet sellaiseksi on leimattu. Katsokaa itse mistä on kyse ja tehkää omat johtopäätökset, ilman suodatusta transaktivistien silmälasien läpi:

https://feminanongrata.wordpress.com/2021/04/27/tapaus-jk-rowling-plane…

Vierailija
64/65 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tammen viimeisimmät somepostaukset ovat aiheuttaneet mielipahaa monissa meidän sidosryhmissämme. Korostamme vielä kerran, että Tammi julkaisee ylpeänä J. K. Rowlingin uuden teoksen Jouluposso loppuvuonna ja toimii myös ylpeänä Pride-partnerina.

Love is Love!

tää oli se mistä mä mainitsin tuossa viestissä aiemmin

Ymmärtääkseni ne ensin pahoitteli mielipahaa mikä syntyi kirjan kannesta. Sitten parin päivän päästä ne postasi tämän jutun, jossa ne pahoitteli mielipahaa joka syntyi siitä edellisestä pahoittelupostauksesta. Huh huh nyt on kyllä tammen markkinointiosastolla kynä sauhunnut

Vierailija
65/65 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Rowlingin kommenteissa tai esseessä ollut MITÄÄN transfobista. Pahinta mitä hän on sanonut on "menstruoivat ihmiset ovat naisia". Siinä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän