Mieheni on 22vuotta vanhempi kuin minä. Kysyttävää? =)
Kommentit (40)
Minkä ikäinen on ex-miehesi? Asuvatko lapsesi teillä? Minkä ikäisiä he ovat? Ovatko miehesi lapset sinun ikäisiäsi?
Minun mies on 41v ja minä 22v, eikä ole haitannut yhtään, hauskaa on yhdessä ja asutaankin yhdessä. :)
Ex-mies on minua 6v vanhempi, lapset asuvat puoliksi minulla, puoliksi isällään. Mieheni lapset ovat parikymppisiä.
ap
Sama täällä, ikäeroa 22 vuotta ja kaikki pelaa!
Onko miehesi rikas/varakas? Minullakin on vanhempi mies ja monet luulee, että mies on varakas, koska oletushan on, että vanhemmalla miehellä on oltava sitten paksu lompsa edes. Minun mieheni ei ole varakas. Minä olen varakkaampi osapuoli.
Hän on hyvin toimeentuleva, ei rikas tai varakas. Tulotasonsa vähän parempi kuin minulla, ero ei kuitenkaan ole merkittävä.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:25"]Minun mies on 41v ja minä 22v, eikä ole haitannut yhtään, hauskaa on yhdessä ja asutaankin yhdessä. :)
[/quote]
Eihän se tuossa vaiheessa. Odota kun olet 60.
Mitä miehesi kokee sinulla olevan annettavaa?
No mitä sitä nyt ylipäänsä parisuhteessa toiselta odottaa tai toivoo... Ei mun 59v mies ole sen kummallisempi... enkä minäkään ihan teini enää. Eli tasa-arvoisia kumppaneita ollaan toinen toisillemme...
ap
Me myös, 31v ja 53v; 2 lasta ja rakkautta riittää <3
Ei kaikki saa. Menneisyyteni on säikäyttänyt monet kosijaehdokkaat, olen uusperheessä pahoinpidelty ja hyväksikäytetty lapsipuoli, monia on ollut, olenhan ihan nätti, mutta kovin on ronkeleita, vaikka en nyt kummoisesti menneisyyttäni oireile. Tietenkään toimintakyky ei ole kanssasisarien tasolla ja toimeentulo sen mukaista, liekö sitten sitä säikkyneet. Olisi kiva kupata joku ukko ja käydä joskus sen rahoilla vaikkapa ulkomailla saakka, muuten semmoiseen ei olisikaan varaa, kun äitipuoli aikoinaan murjoi tuon toimintatehon vähän epäkuntoon :) Harkitsen vakavasti vanhempaa miestä, jos semmoisen vain saa.
Täytyy olla tosi rakkautta, että jaksaa vanhentuneen roikkoperseen kanssa olla. Tulee het mielikuva sinkkuelämien samanthasta sen vaarin kanssa.
Oli(s)han niitäkin... Vaan tämä kun ei ole ikäkysymys =)
ap
voi voi vanhoja ukkoja. Jaksamista.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:12"]
voi voi vanhoja ukkoja. Jaksamista.
[/quote]
Kun kuuntelen kuvauksia elämästä 4-kymppisten miesten kanssa niin ei sekään helpolta kuulosta. Varsinkin niitä miesten menoja ja/tai sohvalla makaamista auttamatta missään tuntuu olevan aika monella.
Meillä on käyevää, kun esikoinen aloittaa koulun niin ei ole mitään iltapäiväkerhohuolia kun mies, 62v. on jo kotona. Hoitaa samalla nuorempaa lasta kotona. Aamuisinkaan kellään ei ole kiire, eikä mun tarvitse kuin valmistautua omaan työpäivään :)
Samoin koululaisten kesälomat tulevat menemään erittäin kätevästi ilman huolia siitä, miten lapset keskenään pärjäilee ja päästään yhdessä reissuihin.
11
Nykyään kun nelikymppiset miehet tuntuu olevan keskenkasvuisia, niin ei se välttämättä helppoa ja mukavaa ole niiden kanssakaan...
Mukavaa että olet löytänyt rakkaan ap :) minun mieheni on "vain" yhdeksän vuotta vanhempi ja yhdessä olemme olleet kuusi vuotta. Eipä minulla kysyttävää, toivottavasti teillä on onnellinen tulevaisuus. N19
Minulla sama homma kun AP:llä