Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Renny Harlin yli-imelät rakkauslässytykset vaimonsa instassa

Vierailija
03.07.2021 |

Ymmärtäisi joskus, vaikka hääpäivänä tms. Mutta JOKA kuvaan, jonka Johanna Harlin laittaa omaan instaansa niin Renny pappa kiidättää sinne kirjoittamaan jotain ällön ylimakeaa ja siirappista romanttista höttöä. Joo, ymmärrän, että rakastunut ja pää sekaisin, kun nuori fitness-kaunotar, mutta jotain rajaa.. aiheuttaa jo kiusallista tunnetta ja myötähäpeää tämän papparaisen imelät vuodatukset joka kuvaan. Kirjoittelee, kuin joku teinityttö sydämiä tuhat joka kommentissa. En kyllä tykkäisi jos mies olisi tuollainen.

Kommentit (1104)

Vierailija
181/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaannuttaisi kamalasti jos mies laittaisi tollasia kommentteja somekuviin :D

Vierailija
182/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on tuommoinen. Se rakastuu täysillä ja on aivan pilvissä ja kunnes arki koittaa... Se elää ruusulinnoista, ei ole mitään tekemistä amerikkalaisuuden kanssa.

Romantiikan nälkäisiä naisiin ollaan totuttu (?), mutta miehessä tuo piirre on yliampuva. Lisäksi tuollaiset mihet tosiaan kyllästyykin nopeeta ja alkaa uusien fibojen etsintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuon ikäinen on vielä ihan kokematon ja muutenkin lapsellinen. Asiaa ei auta, että näyttävät isältä ja tyttäreltä.

”My man” 😄 ”Thankful for meeting his friends”, joo, mistähän puhuivat? ”Tämän kanssa teimme sitä ja sitä jo silloin vuonna -84…ai niin sä et ollu syntynyt”."

No esimerkiksi:  "Se oli kuulkaas sitä aikaa ku myö lankapuhelimella treffilöille tytsyjä vongattiin. . ."

" öööö, hihi, hani mikä on lankapuhelin?"

-   Thankful for learn some ancient history.-

Vierailija
184/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on heidän onnensa täydentäjä, vaivalla etsitty Myy-koira?

Vierailija
185/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se Renny puuhasikaan siellä vessassa Smuran yllättäessä?

Vierailija
186/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi:  "Se oli kuulkaas sitä aikaa ku myö lankapuhelimella treffilöille tytsyjä vongattiin. . ."

" öööö, hihi, hani mikä on lankapuhelin?"

-   Thankful for learn some ancient history.-

:,---D ai loistava

Ja kaikki on tosiaan aina blessed ja so thankful.

Vierailija
187/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Renny Harlin on näyttönsä antanut ohjaamillaan upeilla toimintaelokuvilla kuten Die Hard 2 ja Cliffhanger. Näiden leffojen testosteroniani tihkuva miehekäs ja väkivaltainen ote antaa mielestäni oikeuden lässyttää imeliä juttuja niin paljon kuin sielu sietää! Suuri kiitos Renny sinulle, että olet ohjannut loistavia toimintapätkiä tavallisille miehille ja pojille, jotka nauttivat räjähdyksistä, aseilla räiskimisestä ja jääpuikon käyttämisestä terroristin taltuttamiseksi!

Harlinin Deep Blue Sea (1999) oli odotettua parempi. Tuli katsottua muutama viikko sitten.

Taisi olla viimeinen Harlinin suht menestynyt jenkkiohjaus.

Vierailija
188/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin kesänaikana, kun Baba Lybeck haastatteli Rennyä. Koko haastattelun ajan mietin kahta asiaa. Miksi Baba takeltelee noin paljon kysymyksissään? Onko Rennylle unohdettu kertoa, että tämä on homo?

kolmatta sivua etenen, kun mietin missä se linkki on. Tiedän Rennyn, muttei käsitystäkään tästä uusimmasta hoidosta. Olisi ollut hellusempaa päästä jutusta suoraan instaan oikean naisen profiiliin. No, mutta ei sitten.

Vierailija
189/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli niistä polttari storyista olo, ettei Johanna ikävöinyt yhtään Rennyä vaan hänellä oli vaan tosi hauskaa ystävien kanssa. Renny sitten laittoi kommentteja ja storyja joissa hehkutti Johannaa, ihan kuin muistuttaakseen koko ajan että tämä on minun, muistakaa, minä minä minä. Pakko olla puolison huomion ja palvonnan kohde 24/7? Tuli vähän oudot vibat Rennystä silloin.

Vierailija
190/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihmeellistä, nyt saa hienoja tavaroita ja matkoja, kokeilla näyttelemistä, sisustaa uutta mökkiä, hulppeita kokemuksia ja projekteja... tuntuu että hänet hukutetaan kaikkeen mahdolliseen ja Rennie se tekee mitä vaan että rakas on silmät suurina ja kiljahtelee. Tuo nousukiito vaan ei voi jatkua loputtomiin, resurssit ei kuitenkaan ole rajattomat. Ja jossain kohtaa spesiaalista onkin tullut ihan tavallista.

Vierailija
191/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on heidän onnensa täydentäjä, vaivalla etsitty Myy-koira?

Kaivetaan jostain taas instakuvia varten, kun jossain välissä halutaan tehdä ihana perhe ihanasti ihanassa kodissa -päivitys.

Vierailija
192/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira säälittää, se oli joka paikassa ja kuvassa mukana kun oli pieni pentu, nyt on omistajistaan erossa kuukausikaupalla. :/

Vierailija
193/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se Renny puuhasikaan siellä vessassa Smuran yllättäessä?

Laittoi talkkia, ettei nokka vuoda. Tarjakos siitä veti aivan väärät johtopäätökset.

Vierailija
194/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi jännä tietää millaista näiden kommunikointi on silloin, kun kamerat ei käy ja ig stories ei laula.

Miten mulle tuli sellainen olo, että nämä wannabe jenkit kommunikoivat amerikanenglanniksi? 😭

R: If I know what love is it’s because of you. You are my world!

J: Aww... I love you moon and back!

R: I love you, with no beginning, no end my pumpkin.

J: When you hold me, I can feel all your tight muscles.

R: my body is all yours, honey!

[koira juoksee avoimesta ovesta ulos]

R: Mihin helvettiin se piski taas karkas?

J: en mä tiedä. Enkö mä ole sanonut miljoona kertaa, että ovea ei voi jättää auki?

R: I love when you are upset, my suggar-pie

J: Aww... 🥰

Vierailija
195/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset mammat taas vauhdissa. Alfa Renny panee nuoria naisia ja naiset saa hienoja laukkuja yms. Se on nykypäivää.

Ei tarvitse kadehtia. Kotona paljon vetävämpi mies itsellä. En koskisi pitkällä tikulla tuohon ällö Rennyyn, kuten en myöskään Dannyyn, Frederikkiin tai muihin papsuihin.

Näin ne kaikki aina sanoo. Mutta kun rahapussi vilahtaa niin mamman pöksyt märäksi tirahtaa

Et taida yhtään suomalaista naista tuntea.

Jatka vaan sitä ulkomaalaisen roskarealityn katselua.

Vierailija
196/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Koira säälittää, se oli joka paikassa ja kuvassa mukana kun oli pieni pentu, nyt on omistajistaan erossa kuukausikaupalla. :/ "

Ei taida hauva olla nyt kovin thankful.

Vierailija
197/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli niistä polttari storyista olo, ettei Johanna ikävöinyt yhtään Rennyä vaan hänellä oli vaan tosi hauskaa ystävien kanssa. Renny sitten laittoi kommentteja ja storyja joissa hehkutti Johannaa, ihan kuin muistuttaakseen koko ajan että tämä on minun, muistakaa, minä minä minä. Pakko olla puolison huomion ja palvonnan kohde 24/7? Tuli vähän oudot vibat Rennystä silloin.

Oikeestiko ihmiset ei pysty olemaan muutamaa hetkeä erossa kumppanistaan ikävöimättä? Etenkin kun kavereiden kanssa on todella hauskaa?

Mä olen ollut nyt 27 vuotta naimisissa, enkä toista kertaa miettinyt miestäni, kun polttareitani vietettiin kolme vuorokautta. Ihan yhtä rakas on vieläkin kuten silloinkin, vaikken joka sekuntti ikävöikään häntä.

Vierailija
198/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelin kesänaikana, kun Baba Lybeck haastatteli Rennyä. Koko haastattelun ajan mietin kahta asiaa. Miksi Baba takeltelee noin paljon kysymyksissään? Onko Rennylle unohdettu kertoa, että tämä on homo?

Baban olisi kannattanut vain "mennä rennosti kyykkyyn" ja haastaa papan kanssaan kyykkäämään jukisilla paikoilla . . .

Vierailija
199/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko ihmiset ei pysty olemaan muutamaa hetkeä erossa kumppanistaan ikävöimättä? Etenkin kun kavereiden kanssa on todella hauskaa?

Mä olen ollut nyt 27 vuotta naimisissa, enkä toista kertaa miettinyt miestäni, kun polttareitani vietettiin kolme vuorokautta. Ihan yhtä rakas on vieläkin kuten silloinkin, vaikken joka sekuntti ikävöikään häntä.

Se on sellaista varmistelua tuo jatkuva soittelu, vietittely, postaaminen, ymv... varmistelua toisen tunteesta ja huomiosta ja että on se center of the universe.

Kun on normistai se henkinen turva ja varmuus parisuhteessa ,ei tarvitse varmistella jatkuvasti muistutellen itsestään kun on se luottamus toiseen.

Vierailija
200/1104 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia pystyyn kuinka kauan jatkavat yhdessä kun Johanna ja Lauri Harjola pääsevät naimisiin. Koko suhde käyty pikakelauksella, joka päivä on edellistä mahtavampi. Nimikin piti jo etukäteen vaihtaa niin ei ole edes sen muutoksen tuomaa jännitystä odotettavana. Ei vaan voi kestää arkea