Renny Harlin yli-imelät rakkauslässytykset vaimonsa instassa
Ymmärtäisi joskus, vaikka hääpäivänä tms. Mutta JOKA kuvaan, jonka Johanna Harlin laittaa omaan instaansa niin Renny pappa kiidättää sinne kirjoittamaan jotain ällön ylimakeaa ja siirappista romanttista höttöä. Joo, ymmärrän, että rakastunut ja pää sekaisin, kun nuori fitness-kaunotar, mutta jotain rajaa.. aiheuttaa jo kiusallista tunnetta ja myötähäpeää tämän papparaisen imelät vuodatukset joka kuvaan. Kirjoittelee, kuin joku teinityttö sydämiä tuhat joka kommentissa. En kyllä tykkäisi jos mies olisi tuollainen.
Kommentit (1104)
Onko tuo Johanna jotenkin naivi tai jotain 😔
Huomasitteko Johannan ystävänpäivänä laittaman storyn? Toivotti hyvää ystävänpäivää "aidoille ystävilleni", jotka todella haluavat aidosti parastani ja hyväksyvät minut sellaisena kuin olen. "You know who you are <3"
Selvästi rivien välistä voi lukea että moni kaveri on entinen kaveri...
Mitä tossa omg podcastissa oli rennystä?
Kohta tulee vauva -> Koira dumpataan
Ovatko enää muuttamassa Floridaan, vai vaihtuiko Florida Kreikkaan? luulisi että haluaisivat lapselleen Amerikan kansalaisuuden, vai aikovatko jäädä kreikkaan? köyhään mutta kauniiseen Kreikkaan.
Tuo on niin ankean näköistä, kun ollaan uima-altaalla +12°c kelissä. Kananlihalla johannan koivet 😅
Samanlaisia suomiakat toisilleen selfieistä: oot ihana, oot niin kaunis, sinä ihana...
ÄLLÖÖ.
!!!
Johannan iskän naamasta näyttää joka kuvassa huokuvan että send help...
Mutta miten kävi Johannan näyttelijänuran, eikö hänen pitänyt olla Rennyn löytö jolla on tie auki vaikka mihin😎
Luulen että Johanna on aika yksinäinen. :(
No varmasti on yksinäinen. Vauvan gender reveal -kekkereillä oli vieraina jotain kreikkalaisia äänimiehiä 😁 Fancya!
Näinköhän tuosta megaluokan realitysarjasta tulee katsojamenestystä... some on muuttanut tällaisten kiinnostavuutta. Kuka jaksaa katsoa vuosi sitten tehtyjä juttuja, kun ne on jo nähty ig kuvina ja stooreina..
Antaa papan lässyttää. Ei se oo sulta pois. Hanki parempaa lukemista/tekemistä.
Seiska uutisoi
"Johannan pyöristyneen vauvavatsan lisäksi katse kiinnittyy Rennyn atleettiseen vartaloon. Ohjaajalegenda näyttää nimittäen vetäneen vatsaansa jopa hieman sisään.
Toivottavasti kuvan ottaminen ei ole kestänyt turhan pitkään, sillä hengityksen pidättäminen voi nopeasti johtaa pökertymiseen"
Jep. Itse en vastaavassa tapauksessa tule antamaan koskaan anteeksi. Narsistin sokaisemana syytökset mua kohtaan olivat niin rajuja. Olin ensimmäisenä tulilinjalla ja koko tilannetta oli muiden vaikea edes ymmärtää. Ymmärsivät sitten, kun tuli heidän vuoro mun jälkeen.