Lähdin ostamaan jäätelöä, tulin kotiin tyhjin käsin.
Kaiken maailman paskaa myyvätkin nykyään. Mikään ei napannut. En ole löytänyt tänä kesänä yhtään jäätelö jonka haluaisin. Pelkkää kuraa kalliiseen hintaan myynnissä. No eipä ainakaan liho.
Kommentit (49)
Oletko kokeillut niitä Kolmen kaverin jäätelöitä?
11: Eikö tuo Ingmannin suklaatuutti ole ollut jo vuosikausia myynnissä? Ihmeellistä, jos et tiennyt sen koostumusta.
Mä kans ihmettelen miksi Ingmanin ja Pingviini suklaatuutti myydään nimellä SUKLAA ku niissä tosiaan on vaniljajäätelöä ja päällä ministi suklaata. Ei oo edes suklaakastiketta, buu! Onneks on tosiaan Pingviini suklaapilvi, Pirkka suklaatuutti ja Panda hurmaava tumma uutuutena. Ne oikeesti on suklaajädeä!
Itse oon huomannut että s-marketissa on tänä vuonna tosi huono valikoima. Cittarissa hyvä. Pirkka suklaatuutti, niinkuin joku jo aiemmin mainitsi on tosi hyvä! Hintaa vielä joku 0,50e
26: Ovat vanhoja klassikkojäätelöitä. Entisinä köyhinä aikoina suklaatuutiksi kutsumiseen riitti se, että suklaata oli hitunen pinnalla. Nimi pysyy, vaikka nykyisin ajatellaan toisin.
Lidlin uudet sorbetit yllätti oikein positiivisesti. Myös hinta, 4 euroa, kait se litran kokoinen purkki on. Mango ja vadelma kokeilemisen arvoisia.
Mä lähdin viemään roskia! En ole palannut vaimon luo vieläkään. Aikaa mennyt nyt 8 vuotta!
Häagen-Dazs on jäätelöiden kuningas!!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:42"]11: Eikö tuo Ingmannin suklaatuutti ole ollut jo vuosikausia myynnissä? Ihmeellistä, jos et tiennyt sen koostumusta.
[/quote]
Varmaankin ollut mutta laktoosivamma on meille uusi joten ei olla ennen näitä vähälaktoosisia tai laktoosittomia syöty. Eihän tuota saisi mainostaa suklaatuuttina. Omassa jädessäni ei ollut edes sitä suklaareunaa...
Classicin uusi salmiakki valkosuklaa on pirun hyvää. Taisi siinä olla lakritsiakin, jos oikein muistan. Mä en tykkää salmiakista normaalisti, mutta tossa jätskissä se oli pirun hyvää. Ostan AINA tuota jätskii!
Tästä innostuneena aloin tehdä jäätelöä, keittelin "kiisseliä" ja kippasin rommia joukkoon, menee se näin eggnogginakin, kummasti sopii lämpinäkin hellesäähän.
Ruuanlaitto on kummallista, samoista aineista tulee milloin mitäkin.
Musta tuli jätskivihaaja vasta hiljattain, hyvät jätskit maksaa liikaa ja pitää ostaa se iso purkki eli vähintään 0.5 litraa jätskiä ( Pappagallo, Ben&Jerrys, Kolmen kaverin mustikka kardemumma tms.), ainoa kaupassa kuin kaupassa myytävä yhdelle henkilölle tarkoittu jätski , joka menee alas, on kismet-puikko, eikä sekään kovin kummoinen ole. Aika pahoja lopulta kaikki tuutit ja puikot. Menettelee, mutta herkuksi ei voi sitä kutsua.
Me ratkaistiin ongelma ostamalla jäätelökone. Halppismalli mutta pelittää hyvin, jäätelö on uskomattoman hyvää ja resepti yksinkertainen: reilun 3dl annokseen tulee vain 1 keltuainen, 1dl sokeria, 1dl kermaa ja 1 dl maitoa. Tätä perusmassaa voi sitten maustaa miten tykkää, esim. vaniljasokerilla saa vaniljajätskiä jne. ja maku on aivan uskomaton! Vatsakaan ei tykkää pahaa, koska jäätelö on itsetehtyä eli siinä ei ole turhia lisäaineita, siirappeja, ilmaa jne.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:28"]Onneksi asumme Porissa, täältä saa mahtavaa jäätelöä:))
[/quote]
Vohvelista, todellakin! Eikä oo hinnalla pilattu!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:13"]
Me ratkaistiin ongelma ostamalla jäätelökone. Halppismalli mutta pelittää hyvin, jäätelö on uskomattoman hyvää ja resepti yksinkertainen: reilun 3dl annokseen tulee vain 1 keltuainen, 1dl sokeria, 1dl kermaa ja 1 dl maitoa. Tätä perusmassaa voi sitten maustaa miten tykkää, esim. vaniljasokerilla saa vaniljajätskiä jne. ja maku on aivan uskomaton! Vatsakaan ei tykkää pahaa, koska jäätelö on itsetehtyä eli siinä ei ole turhia lisäaineita, siirappeja, ilmaa jne.
[/quote]
Kyllähän siihen ilmaa vatkataan.
39, kyllä, mutta sitä on lähes olematon määrä, kun verrataan kaupan jätskeihin. Ei siis "turhaa ilmaa".
Sama juttu. Hankala löytää hyviä tuotteita. En syö sokeria muutenkaan paljoa mutta usein tulee vain katsottua jäätelöallas. Sama karkkipussien kanssa. Arvon 15min ja otan saman sokerittoman ja laktoosittoman suklaan.
Itse olen päässyt joskus syömään kaktusjäätelöä, oli älyttömän hyvää. Sitten silmiini osui täällä kotosuomessa kaktustuutti ja oli jes, jotain hyvää uutta. Ja paskat, ei ollut yhtään kaktusta. Onneksi luin tuoteselosteen ennen ostamista. Sitten siitä olikin jo otsikot että kuluttajaa yritetään huijata ja tuote poistettiin myynnistä.
Onneksi on pakastin johon saa litran paketteja mahtumaan, niissä sentäs on jotain hyviä.