Mitä pc-peliä miehesi pelaa???
Kommentit (11)
Kuten minäkin!
Ja ihan koulutettuja olemme molemmat...
Eli meillä kaikkea mahdollista Heroes, Final Fantasy.... itsekin sain kipinän peleihin mieheltä.
Itse pelaan mm. Tomb Raideria, Thiefiä, Half Lifea...
Olen muuten lähemmäs 30 v.
Ystäväpiirissämme kaikki noin 30 v. pelaavat esim. PS2-pelejä, ja kaikki korkeasti koulutettuja. Eivät tietenkään tuntitolkulla päivässä, eivätkä edes päivittäin.
Vierailija:
Ystäväpiirissämme kaikki noin 30 v. pelaavat esim. PS2-pelejä, ja kaikki korkeasti koulutettuja. Eivät tietenkään tuntitolkulla päivässä, eivätkä edes päivittäin.
Meidän tuttavapiirissä sen sijaan ei kukaan pelaa. johtunee siitä, että ovat kaikki perheen isiä, tai muuten vaan ei moiset kiinnosta, kun on järkevämpääkin tekemistä.
Ja toinen mieheni kaveri on henkilöstöpäällikkönä ja on niin koukussa X-BOX liveen.
Kyllä ne ukot kuule pelaa, mutta eihän ne voi, jos tämän kaltaiset akat kieltävät ne.
Vierailija:
varsinkaan koulutetut ja hyvin toimeentulevat, EIVÄT yleensä pelaile pelejä, saati skeittaile
töistä tultuaan istahtaisi koneen eteen pelailemaan pelejä kraka kaulassa.
Mun mieheni saa tarpeeksi haasteita ja jännitystä töissä. Kotona keskitytään lapsiin ja toisiimme.
Aika vanhanaikaista kuvitella, että pelaaminen on vain lasten harrastus. Miksi muuten edes valmistetaan nimenomaan aikuisille suunnattuja pelejä? Oma mieheni ei melkein koskaan esim. katso telkkaria, mutta pelailee kyllä jonkin verran harvase ilta.
Useammin pelaa konsolipelejä, mutta PC-peleistä pitää ainakin Total War -peleistä, nyt pelaa tuota Rome-peliä (Barbarian Invasion?). Sen lisäksi sitten joitakin retro-pelejä, jotka näyttävät minusta varsin tylsiltä, niin etten ole tullut edes nimiä kysyneeksi.
varsinkaan koulutetut ja hyvin toimeentulevat, EIVÄT yleensä pelaile pelejä, saati skeittaile
Niissä aina auttaa lapsia jos eivät osaa =)
ollut mm kisoissakin