Nauttiiko teidän +60v miehet elämästä?
Tämä kiinnostaa kovasti näin ikääntyvänä miehenä, jolla ei omia lapsia ole. Onko elämässä edelleen hohtoa, innokkuutta, haaveita jne. vai onko arki ja elämä ikään kuin jumahtanut paikoilleen?
Usein käy myös mielessä että haluaakokaan sitä välttämättä elää sinne 80-vuotiaaksi asti kun parhaat vuodet ovat joka tapauksessa takana päin.
Olisi mukava kuulla muiden kokemuksia!
Kommentit (3)
Olen 66-vuotias mies ja nautin elämästäni. Käyn vielä työssä koska tämän päivän työelämä (ict-asiantuntija) on helppoa ja hauskaa ja siitä tulee kivasti rahaa. Odotan toki eläkepäiviä jolloin on aikaa harrastaa, mökkeillä, patikoida, pyöräillä, kiertää kansallispuistoja, jne.
Naisen seuraa ja läheisyyttä kyllä kaipaan, mutta sen puute ei ole ikäkysymys. Minulle ei vain sellaista elämää suotu. Tämänkin asian kanssa olen nyt ikämiehenä oppinut jo hieman paremmin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 66-vuotias mies ja nautin elämästäni. Käyn vielä työssä koska tämän päivän työelämä (ict-asiantuntija) on helppoa ja hauskaa ja siitä tulee kivasti rahaa. Odotan toki eläkepäiviä jolloin on aikaa harrastaa, mökkeillä, patikoida, pyöräillä, kiertää kansallispuistoja, jne.
Naisen seuraa ja läheisyyttä kyllä kaipaan, mutta sen puute ei ole ikäkysymys. Minulle ei vain sellaista elämää suotu. Tämänkin asian kanssa olen nyt ikämiehenä oppinut jo hieman paremmin elämään.
Hieno kuulla! Varmasti juuri fyysinen terveys ja taloudellinen tilannekin vaikuttaa paljon siihen miten elämästä edelleen nauttii. Onko sinulla muuten lapsia?
Up!