Lue keskustelun säännöt.
Äiti ja lapsi teholla harrastuksen vuoksi
Kommentit (9)
HHAJHAHHAHHAJJAJHHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHHHHHH!!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 17:24"]HHAJHAHHAHHAJJAJHHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHHHHHH!!!!
[/quote]
Mitä vittua?
En ole koskaan ymmärtänyt miksi lapsia kuljetetaan moottoripyörällä. Jollain pienellä päähänpistolla/temppuilulla voi olla vakava seuraus. Tai yhtä hyvin joku muu liikenteessä voi tehdä jotain äkkiarvaamatonta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tais jäädä kynsi kiinni kaasukahvaan.
Lopullinen virhe äidille =(