Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisitkö ls-ilmoituksen? Naapurin kakara veti oravanpoikasen vessanpöntöstä,

Vierailija
05.07.2014 |

oma muksuni ja muutama muu naapuruston pienempi lapsi oli katsomassa. Omani (7v) on tosi järkyttynyt ja itkee, olivat kuulemma yrittäneet estää puhumalla mutta tälle "kovikselle" mutta eivät olleet mahtaneet mitään.

 

Pistää niin vihaksi tuollainen, onko moinen eläinrääkkäys tarpeeksi painava syy tehdä ls-ilmoitus tuosta lapsesta? Ei mielestäni ihan terveen kersan tekosia. Vanhempansa nyt eivät välitä mistään mitään, niille turha mennä asiasta avautumaan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Olisin minäkin saanut traumat pikkasena jos joku hullulapsi olisi tehnyt noin! Todellakin kannattaa tehdä ls ilmoitus, kun ei vanhemmat osaa kasvattaa ja katsoa perään että niiden kauhukakara ei tapa eläimiä!!! 

Vierailija
22/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan, ehdottomasti. Ls ilmon lisäksi tuo eläinsuojeilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkaisin kyseisen huoran äpärän

Vierailija
24/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan todettu tutkimuksilla että aikuisena psykopatiadiagnoosin saaneet ovat kiduttaneet lapsena eläimiä. Teet palveluksen lapselle jos keskeytät tuon kehityskulun hankkimalla hänelle apua lastensuojelusta. Suojelet näin myös koko naapurustoa. Toivottavasti lapsi pääsee psykiatrille/psykologille ASAP!

Vierailija
25/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 70 vuotta sitten tuo olisi ollut ihan normaalia, silloin ei eläimiä sillä lailla kunnioitettu, ne olivat ruokaa. Mutta nyt on nyt.

Vierailija
26/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:09"]

Kyllä kai, ensi töikseen menisin kylläkin upottamaan lapsen päätä ämpäriin, se on toimiva keino kitkeä kaltaisensa sosiopaatit keskuydestamme heti alkuunsa.

[/quote]

Just näin - lastensuojeluilmoitus? Miltä tuota psykopaattipentua pitäisi suojella? Oravilta?

Joo, vanhemmissa varmaan paljon vialla, tuonkin penskan vanhemmat on varmaan näitä "lapsen ehdoilla, jos se haluaa tappaa pieniä eläimiä niin täytyyhän sen saada ettei tule traumoja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sitä pientä viatonta oravaa kun joku tulee ja hukuttaa...Eikä varmaan käynyt nopeasti kun kerran ehdittiin estelläkkin, eli ihan etukäteen kärsimättä kuollut :((

Vierailija
28/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:49"]

Vielä 70 vuotta sitten tuo olisi ollut ihan normaalia, silloin ei eläimiä sillä lailla kunnioitettu, ne olivat ruokaa. Mutta nyt on nyt.

[/quote]

Siis jossain Syvällä Joella? Oravat ruokaa? 70 vuotta sitten esimerkiksi mun isovanhemmat on olleet kolmi-nelikymppisiä pienten lasten vanhempia, eivätkä takuulla mitään pikkujyrsijöiden huvikseentappajia tai vahingoittajia, ja eläinten kuinnioitus opetettiin lapsillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, älkää jaksako vastata tälle eläinrääkkäyspervolle. Säännöllisin väliajoin tulee näitä vastaavia aloituksia. Joku jo tunnistikin tyypin. Ja kohta ap vastaa viattomana: "ikinä en ole tehny tällaisia aloituksia, ei tulisi mieleenkään. .."

Vierailija
30/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan löisin lasta niin, ettei kukaan huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:05"]

Äh, älkää jaksako vastata tälle eläinrääkkäyspervolle. Säännöllisin väliajoin tulee näitä vastaavia aloituksia. Joku jo tunnistikin tyypin. Ja kohta ap vastaa viattomana: "ikinä en ole tehny tällaisia aloituksia, ei tulisi mieleenkään. .."

[/quote]

 

Vainoharhaisuus huipussaan taas. Luuletko sä urpo oikeasti ettei kersat ja vähän isommatkin tässä maassa rääkkää eläimiä? Just viime viikolla löysin metsäretkellä puuhun hirtettyjä linnunpoikasia. Onneks ei ollu lapset mukana.

Vierailija
32/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:05"]Äh, älkää jaksako vastata tälle eläinrääkkäyspervolle. Säännöllisin väliajoin tulee näitä vastaavia aloituksia. Joku jo tunnistikin tyypin. Ja kohta ap vastaa viattomana: "ikinä en ole tehny tällaisia aloituksia, ei tulisi mieleenkään. .."

[/quote]

Mulle tuli ihan sama mieleen, vastahan täällä oli joku vastaava eläinrääkkäys postaus? Ja ap käyttää aina tätä "Pistää niin vihaksi tuollainen, onko moinen eläinrääkkäys tarpeeksi painava syy tehdä ls-ilmoitus tuosta lapsesta?" Voi v*tun uusavuton jos tuollaisessa tilanteessa ei aikuinen ihminen osaa toimia vaan ensin ryntää avlle kysymään apua? Kunhan vaan haluaa aiheuttaa keskustelua aiheesta ja naureskelee tylsää elämäänsä lukiessaan näitä kommentteja. Tottakai jos tämä sitten "ei ole todellakaan provo, kuka tälläisellä asialla voisi edes provoilla" ap ottaa yhteyttä edes lapsen vanhempiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:05"]

Äh, älkää jaksako vastata tälle eläinrääkkäyspervolle. Säännöllisin väliajoin tulee näitä vastaavia aloituksia. Joku jo tunnistikin tyypin. Ja kohta ap vastaa viattomana: "ikinä en ole tehny tällaisia aloituksia, ei tulisi mieleenkään. .."

[/quote]

 

Vainoharhaisuus huipussaan taas. Luuletko sä urpo oikeasti ettei kersat ja vähän isommatkin tässä maassa rääkkää eläimiä? Just viime viikolla löysin metsäretkellä puuhun hirtettyjä linnunpoikasia. Onneks ei ollu lapset mukana.

[/quote]

Jäit vaan ällistelemään mutta et ilmoittanut asiasta mihinkään?

Vierailija
34/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:05"]

Äh, älkää jaksako vastata tälle eläinrääkkäyspervolle. Säännöllisin väliajoin tulee näitä vastaavia aloituksia. Joku jo tunnistikin tyypin. Ja kohta ap vastaa viattomana: "ikinä en ole tehny tällaisia aloituksia, ei tulisi mieleenkään. .."

[/quote]

 

 

Tervetuloa sieltä pumpulimaailmasi vapaaehtoiseksi meille eläinsuojelutyöhön kirkumaan sitä provoasi, voisi laput tipahtaa silmiltä. Tai sitten sä vaan jankkaat että provoprovo, lavastettuja kaikki tapaukset varmaan juu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:05"]

 

Äh, älkää jaksako vastata tälle eläinrääkkäyspervolle. Säännöllisin väliajoin tulee näitä vastaavia aloituksia. Joku jo tunnistikin tyypin. Ja kohta ap vastaa viattomana: "ikinä en ole tehny tällaisia aloituksia, ei tulisi mieleenkään. .."

 

[/quote]

 

 

 

Vainoharhaisuus huipussaan taas. Luuletko sä urpo oikeasti ettei kersat ja vähän isommatkin tässä maassa rääkkää eläimiä? Just viime viikolla löysin metsäretkellä puuhun hirtettyjä linnunpoikasia. Onneks ei ollu lapset mukana.

[/quote]

 

Jäit vaan ällistelemään mutta et ilmoittanut asiasta mihinkään?

[/quote]

 

Missä kohtaa sanoin etten ilmoittanut?

Kommentoin vaan tota provopervoa, jonka ainoa elämäntehtävä lienee asua palstalla ja kuvitella leikkivänsä nokkelaa huutamalla provoa joka ketjuun.

Vierailija
36/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biojätteisiinhän tuo kuuluisi että kyllä on ilmoituksen paikka hyvänen ai-ka sen-tään!

Vierailija
37/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin, etenkin kun perheessä tuota muutakin häikkää mitä Ap kertoi.

Vierailija
38/38 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:49"]Vielä 70 vuotta sitten tuo olisi ollut ihan normaalia, silloin ei eläimiä sillä lailla kunnioitettu, ne olivat ruokaa. Mutta nyt on nyt.

[/quote]

Olivat ruokaa. Heitettiinkö sitä ruokaa pönttöön?