Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Piti mennä aurinkoa ottamaan
15.06.2014 |
Mutta siellähän on ihan liian kylmä! Vitun paska Suomen kesä taas.
Kommentit (2)
Älä ota. Vanhentaa, ei ole kaunista...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Seuraile säätiedotuksia ennenkuin teet tuollaisia suunnitelmia. Itse ainakin tiesin eilen ja toissapäivänä etukäteen, että luvassa on vain +3-6 astetta lämmintä. Tänään jo ihan toisenlaista. Koko viikosta on kuitenkin tulossa kylmä.
http://www.iltalehti.fi/saa/