Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä oli helpompaa lihavana

Vierailija
05.07.2014 |

Olen ollut ylipainoinen yli puolet elämästäni (10-vuotiaasta lähtien, nyt siis 20v), ja olen laihtunut puolen vuoden aikana 20 kiloa, ja nyt olen normaalipainoinen. Pidin sitä lihavuutta ehkä jollain tapaa suojamuurina, enkä ole esim koskaan seurustellut kun ajattelin olevani siihenkin liian läski. Vaikka olenkin nyt normaalipainoinen, näen itseni yhä lihavana. Jotenkin ahdistaa myös se, että nyt minulla ei ole mitään tekosyitä olla tekemättä asioita. Olen ravannut baarissa lähes joka viikko, ja pari viikkoa sitten minulla oli eka yhden yön juttu. Siitä lähtien on ahdistanut ihan kamalasti!! Mietin koko ajan sitä, ja että mitä se mies minusta muka halusi kun olen niin oksettavan näköinen. Kaduttaa ihan kamalasti ja haluaisin jotenkin päästä eroon tästä ahdistuksesta, mutta miten? Rintaa puristaa koko ajan ja sydän pamppailee ihan hulluna....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harrasta yhden illan juttuja, jos ei oo sellanen tunne, että oikeasti haluat sitä. Ei oo lihavien yksinoikeus kieltäytyä niistä :)

Vierailija
2/2 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekanakin, se mies halusi sinusta seksiä, kun kyse olu yhden illan jutusta. 

Sinun on nyt ratkottava asiasi ja kohdattava pelkosi. Hyvä että olet laihduttanut, se on parempaa terveydellesi. Nyt seuraavaksi sitten pää kuntoon, ei ne. Mahamakkarat auta jos on solmuja aukomatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla