Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastivatko vanhempasi koskaan seksiä sinun nähden?

Vierailija
03.07.2021 |

Harrastivatko vanhempasi koskaan kainostelematta seksiä sinun nähden, kun olit nuori ja asuit kotona? Minulla on kavereita, jotka ovat sanoneet, että kyllä heidän vanhempansa saattoivat esim humalapäissään joskus estottomasti puuhastella. Itselläni tälläistä ei kyllä koskaan kohdalle sattunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalit ihmiset toimi noin, edes humalassa.

Olen kyllä yllättänyt vanhemmat kesken puuhien kun kävelin heidän makkariin koputtamatta.

Vierailija
2/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä harrastivat, varsinkin juuri pikku huppelissa, mutta pääsääntöjään kyllä eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaaliahan tuo on, siis vahingossa. Minä ainakin muistan menneeni heidän makkariinsa, kun isä oli äidin päällä. Ihan sekunnissa kierähti siitä äidin viereen.

Ja itse kerran olin saunassa ja mies nuoli alalauteiltä, kun tytär avasi oven, arvasi kai, ja pani oven heti kiinni. Eihän näitä kai kukaan voi oikein estää. Elämään kuuluvat.

Vierailija
4/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa näyttää lapselle köyrimistä jo pienestä pitäen, niin sitten sitä voi rauhassa harrastaa esim sohvalla samalla kun lapsi katsoo vieressä piirrettyjä telkkarista.

Vierailija
5/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tahallaan, mutta pari kertaa yllätin heidät puuhista. Olisi saanut jäädä näkemättä, mutta elämäähän se vaan on...

Vierailija
6/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksankymmentä-luvun alkupuolella, kun oltiin teini-iässä, kaverin luona hänen huoneessa,

samaan aikaan hänen vanhemmat sekstaili ihan rauhassa olohuoneessa. Ovi oli aika ja kaikki näkyi sekä kuului.