Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen on nössön näköinen koira?

Vierailija
05.07.2014 |

Jaaha, olin just lenkillä mustan koirani kanssa. Lapsi ja isä tuli vastaan, lapsi oli hinkuamassa koiraa. Lapsi kohdallani sanoi että kato mikä nössö koira!! Mä haluan sellasen pelottavan näköisen!! Itseä nauratti, naurattaa vieläkin, mutta mikä on "nössön" näköinen koira?

Kertokaa mielipiteenne!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chihut ja muut pikkukoirat.

Vierailija
2/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koira jonka säkäkorkeus on yli 45 voi näyttää nössöltä. Isot koirat herättää mun kunnioitusta, eikä todellakaan näytä nössöiltä. Pikkukoirat ehkä vähän, koska ne nyt on jotenkin aika säälittäviä. Siis kyllä ne o söpöjä, mutta ei semmonen pelota jos se murisee ja haukkuu. Eikä pureminen satu, vähä niinku kissa puris mut ei niinkään paha.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tää pystykorva on pirun vahva ja helposti kaataa aikuisen. Vaikka painaakin 10 kiloa, tää rotu sais sut maahan."

Ei pahalla, mutta ehkä kuvittelet vähän liikoja suomen pystykorvasta.

Se on pieni metsäkoira, eikä todellakaan sais kaadettua mua maahan. 10 kiloinen koira sais 90 kiloisen kaks metriä pitkän miehen maahan?

Vierailija
4/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:40"]Ei koira jonka säkäkorkeus on yli 45 voi näyttää nössöltä. Isot koirat herättää mun kunnioitusta, eikä todellakaan näytä nössöiltä. Pikkukoirat ehkä vähän, koska ne nyt on jotenkin aika säälittäviä. Siis kyllä ne o söpöjä, mutta ei semmonen pelota jos se murisee ja haukkuu. Eikä pureminen satu, vähä niinku kissa puris mut ei niinkään paha.:)

[/quote]

HÄ? En nyt sanois et pikkukoirat on nössöjä. Oon aikunen ja pelkään murisevia pikkupiskejä.

Vierailija
5/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:40"]Ei koira jonka säkäkorkeus on yli 45 voi näyttää nössöltä. Isot koirat herättää mun kunnioitusta, eikä todellakaan näytä nössöiltä. Pikkukoirat ehkä vähän, koska ne nyt on jotenkin aika säälittäviä. Siis kyllä ne o söpöjä, mutta ei semmonen pelota jos se murisee ja haukkuu. Eikä pureminen satu, vähä niinku kissa puris mut ei niinkään paha.:)

[/quote]

HÄ? En nyt sanois et pikkukoirat on nössöjä. Oon aikunen ja pelkään murisevia pikkupiskejä.

Vierailija
6/44 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että pötkylökoirat, kuten corgit, ei ole tippaakaan pelottavan näköisiä. Niillä on aina sellainen "Moi, oot kiva"-ilme. Ainakin niillä, mitä olen tavannut. 

Vierailija
7/44 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäyräkoirat. Ei ne nyt näytä niinkään nössöiltä, mutta semmonen pitkä pötkylä pikkurillin pituisilla jaloilla. Hauska näky:)

Vierailija
8/44 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:41"]Miks kaikki sanoo et pikkukoirat on nössöjä? Ette varmaan ois sitä mieltä enää, kun pikkukoira irvistää ja puraisee nilkasta, ai saakeli nilkassa on vieläkin arpi!!!

[/quote]

Nyt oli kyse nössön NÄKÖISESTÄ.

Vierailija
9/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skannerit. Mulla niitä kaksi. Toisen ulkonäkö pettää pahasti

Vierailija
10/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis spanielit!

Vierailija
11/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kiltin näköiset lupsakkaat luppakorvat kuten berninpaimenkoira, newfoundlandinkoira, bernhardilainen, kultainennoutaja, bichon frise, cavalier kingcharlesinspanieli yms. on minusta nössöjä. Itse tosin tykkään nössöistä koiraroduista enemmän kuin pahiksista :) .

Vierailija
12/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:04"]Siis spanielit!

[/quote]

Hyvä korjaus. Ehdin jo miettiä, että mikä uusi rotu on kyseessä :D

Vierailija
13/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen koiraan tutustuneena nössön näköiseksi sanoisin niitä joilla kieli roikkuu koko ajan ulkona, pää vähän kallellaan johonkin suuntaan ja silmissä sellainen utelias oon kaikkien kaveri -katse. Yksi tuttava nauroikin omasta koirastaan että se olisi todella helppo varastaa vaikka isoa rotua edustikin, vähän kun antaa koiran ensin haistella niin olisi seurannut ketä vain mihin vain.

Vierailija
14/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainennoutaja on ehkä nössöin. Eihän semmonen pelota ketään !:D Sellanen nappisilmänen ja luppakorvanen, Oikeen kultainen karva ja kaikki. Hah:D

Vierailija
15/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kurttunaamainen lyhytjalkainen ja lyhytkarvainen pikku pötkö. Rodusta en tiedä, mutta jotenkin siinä ei ole juuri mitään mitä haluaisin koiraltani :)

Mitä sitten haluaisin koiraltani: Keskikokoa, jalat sellaiset että se pysyy pikku lenkillä perässä, keskipitkä karva koska en jaksa mitään "takkeja" viritellä jo syysilmoilla. Kuono semmoinen että se saa edes ilmaa sen kautta (toisin kuin joillain noilla ryppynaamoilla).

Vierailija
16/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kurttunaamainen lyhytjalkainen ja lyhytkarvainen pikku pötkö. Rodusta en tiedä, mutta jotenkin siinä ei ole juuri mitään mitä haluaisin koiraltani :)

:)

tarkoitat varmaan mopsia?:)

Vierailija
17/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:38"]Semmoinen kurttunaamainen lyhytjalkainen ja lyhytkarvainen pikku pötkö. Rodusta en tiedä, mutta jotenkin siinä ei ole juuri mitään mitä haluaisin koiraltani :)

:)

tarkoitat varmaan mopsia?:)

[/quote]

Tai ranskanbulldoggia

Vierailija
18/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinkoirat ja samojedit näyttävät melko nössöiltä, koska ilme on sellainen hymyileväinen. Monet laumanvartijarodut näyttävät nössöiltä halinalleilta, mutta en ihan menisi halailemaan.

Vierailija
19/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kans samojedit ei näytä yhtään pelottavalta, se on aika nössön näköinen

lapinkoira on nössö

chihu on nössö

suomenpystykorva on nössö

kaikki pikkukoirat on nössöjä

chow chow on nössö

labbis on nössö

kultsi on nössö

...

...

Kaikki koirat jotka on yli 50cm joilla on isot pystyssä olevat korvat on näteimpiä ja ehkä vähä "pahiksen" näköisiä, tai no en menis sellasen koiran lähelle.

t: mies

Vierailija
20/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki sanoo et pikkukoirat on nössöjä? Ette varmaan ois sitä mieltä enää, kun pikkukoira irvistää ja puraisee nilkasta, ai saakeli nilkassa on vieläkin arpi!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi