Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko moraalisesti oikein baarissa?

Vierailija
05.07.2014 |

Ensin päästää joku vonkaaja lähelle, jutella, mies saattaa tarjota pari juomaa, olla kiinnostunut, suudella etc. Ja hieman ennen pilkkua "käydä vessassa" ja häipyä omille teilleen? Mun lempi "harrastukseni" ollessani viihteellä. Kaverit väittää, että teen moraalisesti väärin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Suutelet miehiä baarissa yök huora

Vierailija
2/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän falskia. Mitä saat tuosta itsellesi? Paitsi ilmaiset drinksut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:16"]Wtf? Suutelet miehiä baarissa yök huora

[/quote]

Ei aina ;D

Ap

Vierailija
4/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöh, villeinä sinkkuvuosina pistin ukot vielä maksamaan taksinkin. Koti-ovellani annoin pusun poskelle ja sanoin "heippa!" En missään vaiheessa kiehnännyt/ehdotellut/antanut ymmärtää mitään :D Olen ollut possu ja myönnän sen.

Vierailija
5/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:16"]Onhan tuo vähän falskia. Mitä saat tuosta itsellesi? Paitsi ilmaiset drinksut.

[/quote]

En mitään muuta kuin juomat ja räkäiset naurut.

Ap

Vierailija
6/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa :)

Vierailija
7/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt usein samassa baarissa, niin mitä teet, kun törmäät tyyppiin, jolle olet tehnyt tuon? Äijät kun ei yleensä ota näitä juttuja kevyesti

Vierailija
8/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa harrastan. Itsetunnonkohotusmielessä.

Vierailija
9/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös väärin. Jos mies tosiaan etsii seuraa niin tuolla tavalla viet siltä mahdollisuuden löytää enää ketään uutta jos valomerkki on jo lähellä. Yleensäkin väärin leikkiä jotain vaan tavoitellakseen omaa etua. 

Vierailija
10/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelotaa, et miehet tajuaa, että et anna ja yrittää väkisin? Miten kiemurtelet tilanteesta irti kun lähdet?

Vierailija
11/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen naimisissa, pidän sormusta ja tarvittaessa kyllä kerron sen ihan ääneenkin.

Käyn harvoin baarissa, viimeksi eilen. Edellisestä kerrasta on muutama kk aikaa. Olen luultavasti juuri sen verran viehättävän näköinen että tarjoajia riittää. Eilenkin muutama mies tarjosi monta, ehkä 5, meillä oli todella hauskaa ja kello näytti myöhäistä nukkumaanmenoa, ilmoitin kiitos illasta, olitpa mukavaa seuraa ja hyvää yötä ja lähdin. Kyllä mies vähän jäi pettyneen näköisenä istuskelemaan, mutta mä en todellakaan suudellut, en tanssinut, me vaan istuttiin ja juteltiin yleisesti mm politiikasta, matkoista. Ja hänellä oli myös sormus.

Asuessani nuorena Lontoossa tein sitä aina. Juttelin miesten kanssa, niin kauan kun he tarjosivat, siellä nyt aina tarjotaan. Otin juoman, join ja lähdin tanssimaan. Sitten kun tuli jano, taas etsimään uutta seuraa.

Vierailija
12/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen tuota. Mä sanon, että etpä uskalla juoda mun kaa kolmee tequilaa putkeen. Sit ne ostaa ne tequilat, minä kiskon ne huiviin, sanon meneväni vessaan mut oikeesti vaihdan baaria. Siellä jatkan sitten kevyemmillä juomilla.

Vierailija
13/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se nyt menikään..."lauluilla on kalliit lunnaat".

Vierailija
14/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:19"]Jos käyt usein samassa baarissa, niin mitä teet, kun törmäät tyyppiin, jolle olet tehnyt tuon? Äijät kun ei yleensä ota näitä juttuja kevyesti

[/quote]

Yleensä ollaan kavereiden kans ns. sekaporukassa, eli en usko et yksittäiset äijät tulee vittuileen isolle joukolle.

Ap

Vierailija
15/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:19"]

Jos käyt usein samassa baarissa, niin mitä teet, kun törmäät tyyppiin, jolle olet tehnyt tuon? Äijät kun ei yleensä ota näitä juttuja kevyesti

[/quote]

Tajusin vasta taksissa että mulla on ihan karsee vuoto tilanne... naistenpäivät enkä silloin viimeeks kehannu sanoa suoraan, sori... Näin mä toimin :D -5-

Vierailija
16/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:21"]No, mä olen naimisissa, pidän sormusta ja tarvittaessa kyllä kerron sen ihan ääneenkin.

Käyn harvoin baarissa, viimeksi eilen. Edellisestä kerrasta on muutama kk aikaa. Olen luultavasti juuri sen verran viehättävän näköinen että tarjoajia riittää. Eilenkin muutama mies tarjosi monta, ehkä 5, meillä oli todella hauskaa ja kello näytti myöhäistä nukkumaanmenoa, ilmoitin kiitos illasta, olitpa mukavaa seuraa ja hyvää yötä ja lähdin. Kyllä mies vähän jäi pettyneen näköisenä istuskelemaan, mutta mä en todellakaan suudellut, en tanssinut, me vaan istuttiin ja juteltiin yleisesti mm politiikasta, matkoista. Ja hänellä oli myös sormus.

Asuessani nuorena Lontoossa tein sitä aina. Juttelin miesten kanssa, niin kauan kun he tarjosivat, siellä nyt aina tarjotaan. Otin juoman, join ja lähdin tanssimaan. Sitten kun tuli jano, taas etsimään uutta seuraa.

[/quote]

Miehet on tyhmiä ressukoita. Tän takia naisiin ei kannata luottaa.

Vierailija
17/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:21"]Mäkin teen tuota. Mä sanon, että etpä uskalla juoda mun kaa kolmee tequilaa putkeen. Sit ne ostaa ne tequilat, minä kiskon ne huiviin, sanon meneväni vessaan mut oikeesti vaihdan baaria. Siellä jatkan sitten kevyemmillä juomilla.

[/quote]

Sama! Miesten heikkous on juomakisat, mä teen samaa kaljan kaa. :)

Ap

Vierailija
18/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin olen kunnollinen varattu nainen. Kerron heti ja suoraan että olen varattu enkä ole kiinnostunut. Mutta toki juttuseura kelpaa muttei mikään muu. Siltikin tarjotaan!Ja järkyttävää mutta ne ukkomiehet baarissa on innokkaimpia tarjoajia! Kieltäydyn aina kohteliaasti. -5-

Vierailija
19/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ostanut vieraalle naiselle juomia. Miksi ostaisin?

Vierailija
20/23 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juttelen ja otan tarjotut juomat vastaan. Avoimesti kyllä kerron myös olevani varattu ja annan ymmärtää, etten mukaan lähde. En tanssi, en pussaile. Kiitän juomista ja toivotan illan jatkot. Mielestäni en tee mitään väärin näin käyttäytyessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän