Mitä ajattelet saadessasi suuseksiä?
Mä ajattelen itse, että siinä on joku iso koira nuolemassa mua. ;-P
Kommentit (19)
"Ime sitä saatanan huora... ime...lutka...mmmmh"
Aluksi kaikenlaisia omia fantaioita ja lopuksi en yhtään mitään.
Että loppuisipa jo pian. En pidä siitä, suostun koska mies haluaa nuolla. Minusta se on puuduttavaa, epämukavaa ja kiusallista. Itse tykkään antaa miehelle suuseksiä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:55"]
Mä ajattelen itse, että siinä on joku iso koira nuolemassa mua. ;-P
[/quote]
Öh? Siis onko tuo eläinseksi joku sun fantasia vai mitä tarkoitat tuolla? Weird..
En tosiaan muista. Siitä on jo jotain 18 vuotta, kun viimeksi nautin suuseksistä, mitähän lienen silloin ajatellut...??? Mies haluaisi antaa suuhoitoa, mutta jostain syystä synnytyksen jälkeen en ole enää pitänyt siitä. Sen jälkeen olen antanut nuolla ihan muutaman kerran, mutta en tainnut ajatella muuta kuin, että kutittaa ja ähh, lopeta jo.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:17"]
En tosiaan muista. Siitä on jo jotain 18 vuotta, kun viimeksi nautin suuseksistä, mitähän lienen silloin ajatellut...??? Mies haluaisi antaa suuhoitoa, mutta jostain syystä synnytyksen jälkeen en ole enää pitänyt siitä. Sen jälkeen olen antanut nuolla ihan muutaman kerran, mutta en tainnut ajatella muuta kuin, että kutittaa ja ähh, lopeta jo.
[/quote]
On tämä ihme palsta. Suurimmalla osalla naisista täällä on erittäin suuria henkisiä ongelmia, täydellistä seksuaallista kyvyttömyyttä, todella surkea itseluottamus ja kyvyttömyyttä ottaa vastuuta itsestään.
Miksi olet yhdessä miehesi kanssa jos et pidä seksistä etkä selvästi miehestäsikään?
Viime yönä mietin sopisiko makkariin paremmin ruskeat vai harmaat verhot.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:25"]
[/quote]
Hyi, ruskeat verhot?
En antaisi suuseksiä naiselle, joka edes harkitsisi ruskeita verhoja makuuhuoneeseeni.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:25"]
[/quote]
Hyi, ruskeat verhot?
En antaisi suuseksiä naiselle, joka edes harkitsisi ruskeita verhoja makuuhuoneeseeni.
[/quote]
Siihen tulokseen itsekin tulin, että harmaat on paremmat.
En ajattele mitään... se on niin helvetin kiihottavaa ja rietasta, kun miehellä on pää mun jalkojen välissä ja katselee ja maistaa mun pillua. Voiko siinä mitään ajatella?
Se tuntuu niin hyvältä, että ei siinä ajattele yhtään mitään - leijuu!
Mä ajattelen sitä mitä siinä sillä hetkellä tapahtuu ja yleensä se riittää, tulen hyvin pian. Mieheni on aika lailla taitava pillunnuolija ja joskus ajattelen kuinka hän nuolisi kaikki taloyhtiön perheenäidit läpi, kuinka kiimaiseksi hän ne saisikaan. Joskus myös ajattelen häntä nuolemassa naapurin teinipilluja.
En pidä suuseksistä. Enkä oikein ajattele sen aikana mitään. Mutta onneksi meillä ei miehen kanssa sitä ole ,sillä mies kunnioittaa minua ja tyydyttää minut muilla tavoin, esim yhdynnällä.
Mietin suomen jääkiekkomaajoukkueen tulevia pelejä, pelaajavalintoja ja kuvioita.
Mietin, että onkohan karvat jo liian pitkät vai olisiko pitänyt sheivata saunan jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:55"]Mä ajattelen itse, että siinä on joku iso koira nuolemassa mua. ;-P
[/quote]
Että lopettaisipa pian ja päästään panemaan. Vihaan suuseksiä.
T. 34v mies
Että mitähän huomenna syötäisiin...