Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelisitko tällaisen miehen kanssa?

Vierailija
05.07.2014 |

N. 25-vuotias mies, käy vähintään joka toinen vuosi Thaimaassa kaveriporukalla ja joka ikisellä kerralla käy useita kertoja huorissa? Muuten ihan "perussuomalainen" mies, ei mikään Brad Pittin näköinen mutta ihan ok. Jos olisit muuten kiinnostunut ko. tyypistä, niin estäisikö tieto huorista tarkemman tutustumisen? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estäisi kyllä. Huutaa niin selkeesti HIV.

Vierailija
2/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on nyt ihan normaalia miesten toimintaa, joten eihän sillä ole mitään merkitystä. Kaikki noin tekee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset panevat kaikkia baarista pokaamiaan komistuksia minkä ehtii. Perusmies jää ilman seksiä toisin kuin perusnaiset. 

Vierailija
4/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme että miehet lähtevät nauttimaan elämästä sinne mistä saa naisia. Naiset moralisoi miehiä mutta itse juostaan munan ja komistusten perässä aina.  

Vierailija
5/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne tajuaa käyttää kumia siellä. Normaalisti kaikki tytöt siellä vaatii kumia. 

Vierailija
6/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi.

Vierailija
8/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys mistä vitusta se nainen tietää, että mies käy siellä huorissa. Ikinä koko pitkän elämäni aikana ei ole puhuttu huorista naisten läsnäollessa. Joku nolo losoperse "kaveri" on tietysti oman perseensä pelastaakseen voinut kertoa omalle muijalleen, että 'jussi kävi en mää vaan'. Ja sitten muija kälättänyt kaverilleen. 

Jos on itse mennyt paljastamaan huorissa käynnin, en seurustelisi jos olisin nainen. En sen takia, että on käynyt huorissa (kaikki käy ainakin ulkomailla), vaan sen takia, että olisi niin vajaa jätkä, että seuraavaksi varmaan kailottaisi visa electroninsa tunnusluvun tallinnan risteilyllä ja siinä menis sitten pariskunnan siiderirahat. 

Vierailija
9/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Tuon ikäinen on todennäköisesti varsin tietoinen Thaimaan prostituutioon liittyvästä ihmiskaupasta ja pakottamisesta. En voisi suvaita poikaystävältäni niin törkeää huonompiosaisten hyväksikäyttöä. Asia olisi kenties eri, jos olisi joskus ostanut seksiä Suomessa itse itseään myyvältä naiselta.

Vierailija
10/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti saattaa kyllä haitata.

Vierailija
11/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Olen heteromies. Oliko kysymyksesi suunnattu miehille vai naisille?

Vierailija
12/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
13/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi, komppaan kymppiä ja kakkosta

Vierailija
14/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustele ennemmin mun kanssa

Vierailija
15/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun se seurustelee sun kanssa onko ok,kun se menee kavereiden kaa huoriin Thaimaaseen?

Vierailija
16/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:10"]

Toihan on nyt ihan normaalia miesten toimintaa, joten eihän sillä ole mitään merkitystä. Kaikki noin tekee. 

[/quote]99% ei tee

Vierailija
17/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö silloinkin huorissa jos seurustelisitte?

Jos mies ei saa kuin maksamalla, niin ei kiinnostaisi mua...

Vierailija
18/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:22"]Kai ne tajuaa käyttää kumia siellä. Normaalisti kaikki tytöt siellä vaatii kumia. 

[/quote]

Eikä vaadi. Toisekseen miehet on monesti niin jurrissa, että ei se kumi paikallaan kestä kaiken aikaa.

Vierailija
19/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:41"]En seurustelisi. Tuon ikäinen on todennäköisesti varsin tietoinen Thaimaan prostituutioon liittyvästä ihmiskaupasta ja pakottamisesta. En voisi suvaita poikaystävältäni niin törkeää huonompiosaisten hyväksikäyttöä. Asia olisi kenties eri, jos olisi joskus ostanut seksiä Suomessa itse itseään myyvältä naiselta.

[/quote]

Kyllä ne tytöt itsekin osaavat sen hyväksikäytön taidon. Kulttuuri on täysin eri, moni nainen on ylpeä tienaamistaan rahoista ja puhuu asioista avoimesti länsimaisen naisen kanssa kun vähän tutustuvat. Olen asunut Thaimaassa ja tutustunut tyttöihin, ihan samalla tavalla syötiin lounasta ja juteltiin niitä näitä kun tavattiin. Asia ei ole mustavalkoinen enkä tuomitse vaikka en itse samaan pystyisikään ikinä.

Vierailija
20/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:10"]

[/quote]99% ei tee

[/quote]

85% tekee.