Te , joilla alle E-kupin rinnat , miten saatte miehen kiinnostumaan
Kommentit (100)
No mun pää muistuttaa aika paljon tissiä, oon korostanut asiaa entisestään ajamalla sen ihan kaljuksi ja jättämällä pään päälle pienen nännin muotoiseksi stailatun ja pinkiksi värjätyn kampauksen. Miehet suorastaan pörräävät ympärilläni. Suosittelen muillekin laudoilla, terv. (ennen) epätoivoinen c-kuppi.
Mies on sanonut suoraan, että tykkää enemmän pienistä ja kiinteistä rinnoista kuin isoista lollottimista..;) Eikä oo tarvinnu kerjätä huomiota.
Ei toi enää niin innoissaan oo mun tisseistä kun kuppikoko kasvo d:stä e:ksi. :(
E-kupit on vitun typerät. a, b, c on parhaita.
Yleensä E-kuppiset on myös läskisiä... ei kiitos.
Miehet yleensä kiinnittävät ensimmäisenä huomionsa vyötärölle ulottuviin paksuihin vaaleisiin hiuksiini. Seuraavaksi suuriin sinisiin silmiini. Veikkaisin että e-kupit huomaavat vasta kolmantena :).
Seurusteltiin 1,5v kaukosuhteessa ja meni vuos, ennenku tää näki ekaa kertaa mun rinnat. Et sillä tapaa. Koko 70E.
Olemalla oma itseni? Ei kukaan tähän mennessä ole tissien takia kiinnostunut minusta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:11"]Timmi kroppa on 10x kertaa tissikokoa kiihottavampi ...
[/quote]
Entä jos on timmi kroppa, reenattu perse ja silti E-kuppi? :)
Minä ainakin olen ihan hyvännäköinen vaikka rinnat ovatkin pienet. Naisellinenkin olen, usko tai älä ap, vaikka rintani mahtuvatkin A-kuppiin hyvin.
Kaikki mieht eivät niinkään välitä rinnoista. Omaa miestäni kiihottaa takapuolen muoto enemmän ja minulla onkin "omppupeppu".
P.s. Välilyönti tulee vain pilkun jälkeen, ei ennen ja jälkeen.
Mulla on C-kupit. Edesmenneelle miehelleni rintojen koolla ei ollut mitään merkitystä. Hän sanoi aina, että rinnat ovat pelkät rasvapallerot.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:11"]Timmi kroppa on 10x kertaa tissikokoa kiihottavampi ...
[/quote]
[/quote]
Siis hyi saatana, kokoa XS-S ja silti E-kuppi? Juu ei kiitos!!
- Mies
Mä käytän sellaista lanteilla rennosti roikkuvaa vyötä, jossa roikkuu eri kokoisia tekotisseja. Sillä oon viekoitellut miehen jos toisenkin.
En kyllä etes tiedä mistä se mussa kiinnostui, naimisiin halus kuitenkin 10 vuoden porukoinnin jälkeen.
Pitääpä ihan kysästä kun tuo herää.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:27"]
En kyllä etes tiedä mistä se mussa kiinnostui, naimisiin halus kuitenkin 10 vuoden porukoinnin jälkeen.
Pitääpä ihan kysästä kun tuo herää.
[/quote]
Se varmaan elää toivossa, että jonain aamuna, kun heräätte, sulle on kasvanut e-kupin tissit. Mä en ainakaan keksi mitään muuta selitystä tuolle.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:16"]
[/quote]
[/quote]
E-kuppi menee överiksi, melkein joka kropassa. Paitsi Tukiaisella :P
sopusuhtainen kroppa on parhain. Tissit on sopivimmat kun ne ei hölsky.
Jaa-a, varmaan säkenöivällä älyllä ja mahtavalla huumorintajulla. Jotain sirkustemppujakin taisin tehdä, tulennielentää ja kyyhkysiä silinterihatusta jne. Vaikeaa oli, täytyy myöntää. T: D-kuppi
Nii-i. Ihme juttu, kiinnostui jo kun oli vielä a-kupit. Se oli varmaan sitten se peppu josta kiinnostui?